Leskimies seurustelee

Nyt on tunnettu uutistenlukija, leskimies, löytänyt itselleen uuden rakkaan.
Vaimon kuolemasta on noin 1 vuosi.

Jo alkoivat tuomionpasuunat laulaa.
Miten saattaa unohtaa näin nopeasti kauniin ja ihanan kuolleen vaimonsa.
Häntä pitää kunnioittaa vuosikausia. Ja surra elämän loppuun asti.

Ymmärrän täysin leskimiehen seurustelun.
Ei hänen pitäisikään heittää suruviittaa harteilleen iäksi, vaan elää.
Mikä hienompaa, jos vielä löytää tai on jo löytänyt uuden sielunkumppanin.
Vielä nuorehko hyvännäköinen mies.
Ja tietysti kaunis nuori nainen kumppanina.

Jäin itse leskeksi ja olin sielu rikki kauan.
Siltikin yllätyksekseni löysin vielä jotain säpinää miesten taholta.
Mutta huomasin että ei niistä enää tule mitään.
Ikä tehnyt tehtävänsä.

Oli vain se yksi mies, jonka toinen puolisko olin.

31

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä sinä tommosen juorun olet lukenu,, ?

      • Ano 16.05 20:18
        Ihan vain päivän lehdestä.
        Kuvien kera.


    • Anonyymi
      • Ano 16.05 20:37
        Toivon ihan samaa.


    • Anonyymi

      Hienoa on löytänyt rinnalle rakkauden. Elämä on lyhyt ja oikeutettua jatketaan elämää.Oma suhteeni kuoli 2v. sitten seurustelimme 22v. Kyllä kaipaan kaikesta huolimatta ihmistä rinalle jonka kanssa en jakaisi koitiani.Mutta toden totta niitä ei löydy.Toki kaipaan ikävöin suhdettani.Mutta tuntuu miehet jotka syystä tai toisesta yksin Helsingin lähiö.Kaljaa juovat ja kalja päissään törkyjä suusta päästävät mörköjä, tarttisi saada sitä sala suhtde. Kuka itseään kunioitava nainen ryhtyy sala suhde kaapi juoppojen kanssa.

    • Anonyymi

      Ainahan näitä hörhöjä on ollut , laittavat mallin miten muka pitää surra ja silmät pyörii päässä kun taivastellaan ihmisten yksityiasioilla.
      Meillä on vaan yksi elämä ja se on saatava elää ihan kuten itse haluaa. Ei se vainaja unohdu, vaikka hankkii uuden partnerin.
      Nämä eivät tiedä asutusta mitään, vaan elävät omassa pikku maailmassaan luullen että heillä on jonkinlainen oikeus puuttua toisten yksityis elämään , levittämällä juoruja.
      Kaikki surevat omalla tavallaan yksin tai uudessa suhteessa. Tiettyjen on että se joka on kuollut ei palaa enää.

    • Anonyymi

      Jaahas, missäs ne tuomiopasuunat laulaa kun en ole niitä kuullut? Omassa päässäsi vai?

      • Ano 15:53
        Ihan vain lueskelin artikkeleita, joissa miestä arvosteltiin.
        Tuomiopasuunat ovat sellainen teatreelinen ilmaisu.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:53
        Ihan vain lueskelin artikkeleita, joissa miestä arvosteltiin.
        Tuomiopasuunat ovat sellainen teatreelinen ilmaisu.

        Nono, kerroppa meillekin mistä näitä "artikkeleita" löytyy, jossa miestä arvostellaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nono, kerroppa meillekin mistä näitä "artikkeleita" löytyy, jossa miestä arvostellaan...

        Ano 17.05. 20:59
        Taidanpa lueskella somesta ihan vääriä ja negatiivisia sivuja.
        Niitähän on netti väärällään.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 17.05. 20:59
        Taidanpa lueskella somesta ihan vääriä ja negatiivisia sivuja.
        Niitähän on netti väärällään.

        Voi olla tai olla olematta.

        Sen kummemmin yksilöimättä, niin usein kyse on ihan omasta mielipiteestä, jonka haluaa sitten verhoilla "lukemillaan artikkeleilla" tai "kuulemillaan kommenteilla" tai "kun moni on sitä mieltä". Nämä siis niitä perusteita omille ajatuksille, jotka haluaa peilata muiden sanomisella tai tekemisellä...


      • Anonyymi

        Kyllähän ne pasuunaa tapaavat olla esillä niin äkkiä jos olis jotain kommentoitava negatiivisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla tai olla olematta.

        Sen kummemmin yksilöimättä, niin usein kyse on ihan omasta mielipiteestä, jonka haluaa sitten verhoilla "lukemillaan artikkeleilla" tai "kuulemillaan kommenteilla" tai "kun moni on sitä mieltä". Nämä siis niitä perusteita omille ajatuksille, jotka haluaa peilata muiden sanomisella tai tekemisellä...

        Ano 14:19
        Palaan ajassa noin 10 vuotta taaksepäin, kun mieheni kuoli.
        Mitään niin järkyttävää en ole koskaan ennen kokenut, enkä sen jälkeen.
        Koko maailmani romahti.
        Menetin kaiken.
        Puoli vuotta meni täydellisessä pimeydessä.

        Aloin saamaan vihjailuja leskeneläkkeestä, lämpöisestä lesken sylistä, yksin maattavasta lesken sängystä.
        Sitä pitäisi muuten maata puolivuotta, niinku säädyllisesti sanotaan

        Mikä minun oli ollessa.
        Kaksi leskeneläkettä räsähti tilille joka kuukausi.
        Kirkkokin muisti lesken rovolla.
        Edesmenneen mieheni liitosta tuli vanhalle jäsenelle hautajaisiin kukkarahaa.

        Uutta matoa vaan koukkuun.
        Se ehdotus tuli tältä plus 60, moneen kertaan.

        Kun jotenkin tokenin, selasin netistä leskien sivuja ja vastaavia kohtaloita.
        Luen niitä vieläkin.
        Sain jotakin lohtua jostainpäin

        Meitä ihmisiä on joka lähtöön.
        Parhaita asiantuntijoita ovat henkilöt, joita elämä ei ole kolhinut oikein millään tavalla.

        Että kyllä niitä sivuja on ihan oikeasti olemassa, jossa leskiä arvostellaan ilkein sanoin.


    • Anonyymi

      Mikä on uutisarvo tälläisellä kirjoituksella, olisko että saadaan ryhmässä aloittaa taas uuden ihmisen tuomitseminen, kas kun moralistit haluaa että pitäis olla ainakin 10 vuotta leskenä ja surra kovasti heidän tahtomattaan tavallaan .äihminen suree leskeksi tullessaan vaikka löytyisikin uuden puolison, niin ei se vanha koskaan katoa mielestä. Niin että on uutiset vähissä kun jokun uutta suhdetta pitäis alalta kommetoimaan

    • Anonyymi

      Miksi teit tämän aloituksen?

      Kirjoitit näin:" Oli vain se yksi mies, jonka puolisko olin."
      En ymmärrä lainkaan tuollaista näkemystä.
      Minä ja mieheni olimme kaksi erillistä yksilöä, emmekä toistemme puoliskoja.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Ano/kt 23:02
        Olen aina pitänyt ko uutistenlukijasta.
        Kun hän jäi leskeksi, olin hänen puolestaan tosi surullinen.
        Nyt hänellä on ollut onni kohdata vierelleen rakkaus.
        Tämä asia teilattiin jollain sivustolla.

        Silloin tulee miettineeksi omaa elämäänsä.
        Olen ollut 2 kertaa aviossa ja kaksi kertaa avoliitossa.
        Ja muitakin yrityksiä on mahtunut mukaan.
        Näistä kukaan ei oikeastaan koskaan tuntunut siltä oikealta.

        Kun sitten tapasin tämän toisen, tulevan aviomieheni, iski jokin erityinen tunnetila.
        Aivan kuin olisi lyöty metrin halolla päähän.

        Mies sanoi myöhemmin, että hän on aina uskonut siihen, että meille kaikille ihmisille on olemassa toinen puolisko jossain.

        Hän oli siis myös ollut aviossa aikaisemmin.
        Mutta on sattumaa, että se tulee kohdalle vastaan.

        Hän ja minä tulimme myrskyisten vuosien jälkeen siihen tulokseen, että me olemme ne puoliskot.
        Hänellä oli jopa konkretiaa nuoruudestaan tähän uskomuksen.
        Ei siitä sen enempää.

        Kun seisoin mieheni arkun vierellä, olin enää vain puolikas. Toinen puoli oli siellä arkussa.
        Ja vieläkin tunnen näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ano/kt 23:02
        Olen aina pitänyt ko uutistenlukijasta.
        Kun hän jäi leskeksi, olin hänen puolestaan tosi surullinen.
        Nyt hänellä on ollut onni kohdata vierelleen rakkaus.
        Tämä asia teilattiin jollain sivustolla.

        Silloin tulee miettineeksi omaa elämäänsä.
        Olen ollut 2 kertaa aviossa ja kaksi kertaa avoliitossa.
        Ja muitakin yrityksiä on mahtunut mukaan.
        Näistä kukaan ei oikeastaan koskaan tuntunut siltä oikealta.

        Kun sitten tapasin tämän toisen, tulevan aviomieheni, iski jokin erityinen tunnetila.
        Aivan kuin olisi lyöty metrin halolla päähän.

        Mies sanoi myöhemmin, että hän on aina uskonut siihen, että meille kaikille ihmisille on olemassa toinen puolisko jossain.

        Hän oli siis myös ollut aviossa aikaisemmin.
        Mutta on sattumaa, että se tulee kohdalle vastaan.

        Hän ja minä tulimme myrskyisten vuosien jälkeen siihen tulokseen, että me olemme ne puoliskot.
        Hänellä oli jopa konkretiaa nuoruudestaan tähän uskomuksen.
        Ei siitä sen enempää.

        Kun seisoin mieheni arkun vierellä, olin enää vain puolikas. Toinen puoli oli siellä arkussa.
        Ja vieläkin tunnen näin.

        Ano05:18
        Sivusto temppuilee.
        Kirjoitin siis tämän
        2lesken


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano05:18
        Sivusto temppuilee.
        Kirjoitin siis tämän
        2lesken

        " Nyt Fränti on julkaissut Instagram-tilillään painavan puheenvuoron saamistaan viesteistä.

        – Mulle on nyt lukuisin ja hyvin vittumaisin viestein kerrottu miten elää, olla, surra. Teillä täysin random someviisailla on kuulemma siihenkin oikea vastaus. Kiitos mutta ei kiitos.

        – Teillä ei ole aavistustakaan siitä, mitä on toisen ihmisen elämä, Fränti kirjoittaa sosiaalisessa mediassa.

        Hänellä on ytimekäs viesti kaikille.

        – Aion jatkossakin kävellä omaa polkuani. Mitään ja ketään pelkäämättä, Fränti kirjoittaa.

        Hän toivoo, että ihmiset pysyvät valossa, koska ”pimeässä on vaikea nähdä mitään hyvää ja kaunista”.

        Fräntin kirjoitus on kerännyt lukuisia kommentteja, jossa häntä kannustetaan kuuntelemaan omaa sydäntään."


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        " Nyt Fränti on julkaissut Instagram-tilillään painavan puheenvuoron saamistaan viesteistä.

        – Mulle on nyt lukuisin ja hyvin vittumaisin viestein kerrottu miten elää, olla, surra. Teillä täysin random someviisailla on kuulemma siihenkin oikea vastaus. Kiitos mutta ei kiitos.

        – Teillä ei ole aavistustakaan siitä, mitä on toisen ihmisen elämä, Fränti kirjoittaa sosiaalisessa mediassa.

        Hänellä on ytimekäs viesti kaikille.

        – Aion jatkossakin kävellä omaa polkuani. Mitään ja ketään pelkäämättä, Fränti kirjoittaa.

        Hän toivoo, että ihmiset pysyvät valossa, koska ”pimeässä on vaikea nähdä mitään hyvää ja kaunista”.

        Fräntin kirjoitus on kerännyt lukuisia kommentteja, jossa häntä kannustetaan kuuntelemaan omaa sydäntään."

        Niin no, sinä tämän jutun aloitit! Ihan turhaan. Annat vaan ihmisten elää elämäänsä, äläkä kateellisena ihmettele.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        " Nyt Fränti on julkaissut Instagram-tilillään painavan puheenvuoron saamistaan viesteistä.

        – Mulle on nyt lukuisin ja hyvin vittumaisin viestein kerrottu miten elää, olla, surra. Teillä täysin random someviisailla on kuulemma siihenkin oikea vastaus. Kiitos mutta ei kiitos.

        – Teillä ei ole aavistustakaan siitä, mitä on toisen ihmisen elämä, Fränti kirjoittaa sosiaalisessa mediassa.

        Hänellä on ytimekäs viesti kaikille.

        – Aion jatkossakin kävellä omaa polkuani. Mitään ja ketään pelkäämättä, Fränti kirjoittaa.

        Hän toivoo, että ihmiset pysyvät valossa, koska ”pimeässä on vaikea nähdä mitään hyvää ja kaunista”.

        Fräntin kirjoitus on kerännyt lukuisia kommentteja, jossa häntä kannustetaan kuuntelemaan omaa sydäntään."

        Otappa siis koppi kirjoituksesta ja jätä kopsaamasta tänne juoruja seiska-lehdestä. Hanki elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, sinä tämän jutun aloitit! Ihan turhaan. Annat vaan ihmisten elää elämäänsä, äläkä kateellisena ihmettele.

        Ano 13:42
        Ja sinä vastaat turhuuteen.
        Vedät sen kuuluisan kateuskortin esiin.
        Tosi siistiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otappa siis koppi kirjoituksesta ja jätä kopsaamasta tänne juoruja seiska-lehdestä. Hanki elämä.

        Ano 10:26
        Onko tämä juttu Seiskassa?


    • Anonyymi

      Kukaan ei voi kenellekkään sanoa miten pitäisi elää, olla ja surra. Tuollaiset ihmiset eivät tiedä elämästä yhtään mitään. Tommyn sanoin; pysykää ihmiset valossa ”pimeässä on vaikea nähdä mitään hyvää ja kaunista”.


      Kaikkea hyvää Tommylle ja uudelle kumppanille ja hyvä kun toit asian julkisuuteen.

    • Anonyymi

      Aloituksesi aihe on tärkeä, mutta olisi ollut parempi, ettet olisi maininnut aloituksessa ketään henkilöä.
      Kenenkään yksityiselämän vatvominen ei ole fiksua näillä palstoilla, olipa se sitten negatiivista tai positiivista.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Kyllä ihmettelin että nopeasti rakastui. Toinen hädin tuskin haudattu. Syttyy yhtä nopeasti kuin sammuu.

    • Anonyymi

      Hienoa on löytänyt rakkauden.Tuskin vainaja paheksuu asiaa? Vain kateeliset paheksuu aihe.

    • Anonyymi

      Sinä juuri ! ( teitähän on kaksi). Lopettakaa Fräntin kiusaaminen jo.
      Eikös uutisissa kerrottu juuri kiusaajasta ja karmiva loppu asiassa.
      LOPETA KIUSAAMISESI.

    • Anonyymi

      Jo on ihmisillä huolet toisten elämästä . Kivahan se on jos löytää vierelleen uuden ihmisen, silti ei unohda sitä entistäkään. elämä on elämistä varten eikä kenenkään tule istua yksin jos sattuu löytämään ihmisen vierelleen.moraali tädit ja sedät voisivat ihmetellä ihan vaan omassa keittiössään yksikseen eikä edes kirjoitella nettiin toisten asioista. Kukaan ei tiedä millainen hänen avioliittonsa oli kun niin kovasti kirjoitetaan kauniista ja ihanasta vaimosta Joskus kulissitkin pettää.joten onnea vaan miehelle että uskaltaa elää tässä tuomio rikkaassa maassa jossa ihmisten yksityiset asiat ovat esillä ihmisten taholta joilla ei ole mitään yhteyttä tähän ihmiseen.
      Elämä on elämistä varten , ja moraali tädit ehkä voisivat kohentaa omia suhteitaan siten ettei olisi tarvetta juoruilla toisten asioista

    • Anonyymi

      Kuulin vasta eilen illalla pihapolulla köpötellessäni, että laulurastas oli tullut lörpötteleen ison koivun latvastoon.
      Olen käynyt vain lähi-pikitien varren postilootasta postin hakemassa. Päiväposti kannetaan siinä puolipäivän tietämissä.

    • Anonyymi

      alotukseen:

      Jokatapauksessa uutinen oli k y l m ä ä v ä ,
      liikan pikaisesti ilmotettiin uudesta rakkaudesta,
      sivulliselle tuli mieleen vanha jo valmis salarakas ennen vaimon kuolemaa,
      nyt silmän lumeeksi vaan uutisoi tilanteesta,

      olishan tommosen tiedon voinu pitää itselään ,
      omana tietona
      ja r a u h a s s a alkaa seurustelemaan uuden tuttavan kanssa,
      josta mahdollisesti tulee uusi puoliso,


      ITSE EN OLISI TOMMOSESSA TILANTEESSA HETI ASIASTA TEHNY JULKISTA UUTISTA,

      sen verran kunnioittaisin läheisiä ja omaisianiki,

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe