Jos olisin halunnu lapsille lemmikin, ja en saisikaan sitä hiljaiseksi, eli haukkuisi muualla kuin sisällä, jossa se ei haittaa, kun ei kuulu muualle, eikä omien perheenjäsenten meteli häiritse tietenkään ketään, kun sitä voi itse jonkin verran pyrkiä rajoittamaan halutessaan, esim viedä koiran metsään, koirapuistoon, lapsille voi sanoa, jos häiritsee (tosin ei ole häirinnyt) olisin ihan hädissäni, ja hermostunut, että toiset häiriintyvät.
Siis monestakin syystä.
Siitä että voivat valittaa minusta.
Toisekseen minun mielestäni mulla ei ole oikeutta häiriköidä muitten kotirauhaa säännöllisesti, esim joka päivä/ viikottain.
Miten jotkut pystyy, jossa lähllä taloja, häiritä muita.
En puhu nyt maaseudusta, jossa räkytys kuuluu vain jos on ulkona, ei sisälle maalla hyvin tehtyihin taloihin kuulu yhtään mitään, ei ainakaan häiritsevästi, toisin kuin jos kaupunkilähiössä kovaääninen elukkaa räyhää edes joka päivä hetken , ajoittain ja niitä on paljon.
Tottakai tuo maallakin saattaa häiritä lomailua, esim jos haluaa vetten päällä olla, tuo melu on järkyttävä, jos häkki tai narukoira haukkuu aamusta iltaan, mutta jos itse asuu siellä, eikä lomaile, ja on työtä tehtävänä, siellä on paljon muutakin melua, mutta mikään melu ei kuulu sisälle, eikä metsiin.
Miten jotkut voi olla kuin ei mitään, ei kertaakaan ajattele muita, vain koska koirien melu sallitaan koirien ollessa yleisin lemmikki?
Millainen sielunmaisema koiraihmisellä
Anonyymi-ap
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
tämä muu melu on polttopuun teko talveksi, täysillä teillä kaahaavat traktorit, ja öisin äänekkäät mopot
Tämä pätee vain jos tilat pieniä, eli asutaan suhteellisen lähekkäin, omasta pihasta näkee jo parikymmentä taloa.
varmasti jos isot tilat, mitään eimaallakaan näy eikä kuulu.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860508K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684