Jos olisin halunnu lapsille lemmikin, ja en saisikaan sitä hiljaiseksi, eli haukkuisi muualla kuin sisällä, jossa se ei haittaa, kun ei kuulu muualle, eikä omien perheenjäsenten meteli häiritse tietenkään ketään, kun sitä voi itse jonkin verran pyrkiä rajoittamaan halutessaan, esim viedä koiran metsään, koirapuistoon, lapsille voi sanoa, jos häiritsee (tosin ei ole häirinnyt) olisin ihan hädissäni, ja hermostunut, että toiset häiriintyvät.
Siis monestakin syystä.
Siitä että voivat valittaa minusta.
Toisekseen minun mielestäni mulla ei ole oikeutta häiriköidä muitten kotirauhaa säännöllisesti, esim joka päivä/ viikottain.
Miten jotkut pystyy, jossa lähllä taloja, häiritä muita.
En puhu nyt maaseudusta, jossa räkytys kuuluu vain jos on ulkona, ei sisälle maalla hyvin tehtyihin taloihin kuulu yhtään mitään, ei ainakaan häiritsevästi, toisin kuin jos kaupunkilähiössä kovaääninen elukkaa räyhää edes joka päivä hetken , ajoittain ja niitä on paljon.
Tottakai tuo maallakin saattaa häiritä lomailua, esim jos haluaa vetten päällä olla, tuo melu on järkyttävä, jos häkki tai narukoira haukkuu aamusta iltaan, mutta jos itse asuu siellä, eikä lomaile, ja on työtä tehtävänä, siellä on paljon muutakin melua, mutta mikään melu ei kuulu sisälle, eikä metsiin.
Miten jotkut voi olla kuin ei mitään, ei kertaakaan ajattele muita, vain koska koirien melu sallitaan koirien ollessa yleisin lemmikki?
Millainen sielunmaisema koiraihmisellä
Anonyymi-ap
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
tämä muu melu on polttopuun teko talveksi, täysillä teillä kaahaavat traktorit, ja öisin äänekkäät mopot
Tämä pätee vain jos tilat pieniä, eli asutaan suhteellisen lähekkäin, omasta pihasta näkee jo parikymmentä taloa.
varmasti jos isot tilat, mitään eimaallakaan näy eikä kuulu.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860508K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672