Metsästyskoirien yölliset haukut. Mikä liene syy siihen? Onko valoisat yöt vai lenkeilyjen puute? Ottakaa sisälle yöksi haukkuherkät koirat, että ihmiset saa yönsä nukkua.
Vai onko kellään parempaa ehdotusta?
Metsästyskoirat
15
1361
Vastaukset
- Anonyymi
sua haukkuu mun yritä varstaa naapureiltas ja kyttäilet pusikoissa lapsia ,, hyvä koira.
- Anonyymi
Kyllä sinä nyt haukut väärää puuta!!!!!!
- Anonyymi
Sisälle vaan turhaan haukkujat , hyvä keino antaa naapureille rauha. Silloinhan niistä koiranomistajakin nauttii kun puolikymmentä kaveria on pirtissä.
- Anonyymi
En ymmärrä että taajama alueella pidetään sellaisia koiria jotka haukkuvat mielin määrin miten sattuu päivästä iltaan, illasta yöhön.
- Anonyymi
Suoraan koiranomistajalle tietoo vaan et häirihtee, lappua postilaatikkoon
- Anonyymi
Koirat haukkuu koska karavaanari on kaikkien kaveri ja se kulkee mutta ei haavaa tee.
- Anonyymi
Elä hemmetissä puhu lenkkeilyn puutteesta,nehän päästää irti ,lenkille koira parat.Varsinkin tämä yks kylän häirikkö suku ,mikä ei viis välitä mistää yhteisön säännöistä.
- Anonyymi
Tiilitörmän tien varressa haukkuu pytykorvat ja norjanharmaat niin että kyllä kuuluu ympäri kylää.
- Anonyymi
Jäkälätiellä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäkälätiellä myös.
Mäntytie, Muistotie, Timontie , vähillä unilla on naapurien tultava toimeen. Suoraa naapurien häirintää.
- Anonyymi
Jos hankkii lemmikin, olisko sen verran vastuullisuutta, että siivoaisi myös sen jätökset! Nakkaa kepin kärjellä ojanpohjalle, on se sekin jo pois jalankulkijoiden silmistä.
- Anonyymi
Niin pitkään minä jätän koiran paskat kävely tielle kun riittää näitä haukkumisesta valittajia, eli vastuu on valittajilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitkään minä jätän koiran paskat kävely tielle kun riittää näitä haukkumisesta valittajia, eli vastuu on valittajilla.
Ohhoh
- Anonyymi
taitaa olla kiinnipitokin jo ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha ihmetellä miks alkaa postilaatikko täyttyä paskasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875