Kuka hyrskän paras parturi
Paras parturi
25
1524
Vastaukset
- Anonyymi
Unwar Mohawk
- Anonyymi
Naapurikunnasta löytyy vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Posliini on paras
- Anonyymi
Parhaat parturit tulevat Brasiliasta.
- Anonyymi
eikös tuo antti flores joka saqi potkut farmi-ohjelmasta?
- Anonyymi
Tekeekö kukaan hyrskällä, brassi vahauksia, ei aina tarvitsisi kajaaniin ajaa
- Anonyymi
Tekee
- Anonyymi
Teen kyllä, maksutta
- Anonyymi
Elä hättäile, kyllä iän myötä majavasi puottaa karvat itestään.
- Anonyymi
Kajaaniin autoillessako ne karvat lähtee, mikä auto?
- Anonyymi
Eikö ne kunnantalolla tee
- Anonyymi
Nante tekee brassivahaukset ja pillunkarvojen tasaukset tosi huokeaan hintaan!
- Anonyymi
Se olen minä ja halpa koska leikkaan tukkani ite!!! Ja säästän monta kymppii vuodessa tällä tavalla!!!
- Anonyymi
Olet Käärijä fani.
- Anonyymi
Halpa, paritatko ihteäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Käärijä fani.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Itse olen leikannut hiukseni yli 30 vuotta ja mieheni hiukset myös.
- Anonyymi
Numeroa vahaukseen??
- Anonyymi
Ei tarvihe jonotusnumeroa, soitto riittää.
- Anonyymi
Ei tehä tästä nyt niin suurta numeroa
- Anonyymi
Kotiparturi.
- Anonyymi
Sheivaan naisilta tuherot mielelläni ja nuolen vielä kaupan päälle ihan ilmatteeksi ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä vuosien kokemus alalta jättäkää tähän vinkkiä miten saan otettua yhteyttä 100% luotettava ja terve ja raitis
- Anonyymi
Herää!!Näit juuri ihanaa unta.
- Anonyymi
Anna numeros ja osote
- Anonyymi
Palas palturi on kiinalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875