Ja oliko vaikea päästä sisälle?
Onko Helsingin yliopistoon muilta paikkakunnilta maisteriohjlemiin päässeitä?
7
747
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan varmasti on. Ei valinnassa asuinpaikkaa katsota.
Minä pääsin Turusta ja tiesin jo etukäteen, että pääsen varmasti. Huippupaperit nimittäin.- Anonyymi
Säälistä pääsit, kyllä jo viestistä voi päätellä että älynlahjat ei aidosti riitä Helsinkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälistä pääsit, kyllä jo viestistä voi päätellä että älynlahjat ei aidosti riitä Helsinkiin
Mikä satutti noin kovasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä satutti noin kovasti?
Halusin vaan huomiota, ei mulla muuta
- Anonyymi
Ei ollut vaikea päästä Oulusta.
- Anonyymi
Ainoastaan valioyksilöt pääsevät. Muita paremmat.
- Anonyymi
Jos sinä pääsit, niin pääsee sinne aika huonojakin. Mutta et tainnut päästä. Minä pääsin ja valmistuinkin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292374
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181484Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52872Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25679
- 135623