Tampereen pormestariksi valittiin Kalervo Kummola kok- 77 vuotta.
Taitaa olla kokoomuksella viimeiset tervakset tulessa Tampereella.
Ja media vain taputtelee yhteen ääneen hymistellen.
Median hampaattomuus
10
429
Vastaukset
- Anonyymi
TAITAA VASEMMISTOLAISTA HARMITTAA
- Anonyymi
.
Kyllä Kummolan paikalle löytyis vanhempikin ja kokemusta omaava Vanhus !
- voisi vaikka muutamasta Vanhusten Palvelutalosta kysästä; "Oisko halukasta"
HÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄH ja LäääääääH
. - Anonyymi
Taitaa kakolaisia harmittaa , kun joutuivat valitsemaan "kokoomusnuorten" edustajan pormestariksi.
- Anonyymi
Kyllä se olis Kummolan jo aika vetäytyä.
Kukaan ei ole korvaamaton.
Äijällä on toinen jalka jo haudassa ja toinen jääkiakkokaukalossa. - Anonyymi
Kokoomus-helluntailainen akseli toimii Tampereella.
- Anonyymi
Ja hyvä-veli akseli vielä paremmin.
- Anonyymi
Huonosti on asiat, kun ei yhtään nuorempaa löytynyt tehtävään kelvollisten joukosta!!
- Anonyymi
Pois koko pormestari järjestelmä ja tilalle kaupunginjohtaja.
Suurten puolueiden kunniakoroke, ilman haltijan ansioita nykyinen järjestelmä.
Pekka Paavolan tyyppinen kaupunginjohtaja hakuun ja vaari (kk) vanhainkotiin tai attendoon! - Anonyymi
Kummolan ,tämän jääkiekon ja poliitikon sekoitus saisi kyllä kysellä jo paikkaa palvelutalosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477