LENTOYHTIÖ MATKALAUKUT

Anonyymi-ap

Finnair teki ratkaisun matkalaukkujen hinnoittelussa, niin teen minäkin mitä lentyhtiöitä käytän 1.6-2023 jälkeen.

10

353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalakukko Airlines?

    • Anonyymi

      No voi pii, pii.

    • Anonyymi

      Ryan Airilla joutuu myös laukusta maksamaan, mutta kun se lähtöhinta on parikymppiä, jää kokonaishinta aina alle huntin.

    • Anonyymi

      Täytyyhän tavismatkustajan tehdä tilaa Premium-asiakkaiden useille kabiinilaukuille. Ei se haittaa, kun käytän yleensä Lufthansaa ja muita eurooppalaisia lentoyhtiöitä.

    • Anonyymi

      Minun finnairin lentoni on loppu. Tästä lähtien käytän Amsterdamin lennoilla KLM lentoyhtiötä. Aivan sama vaikka joutuisin maksamaan saman hinnan muissa yhtiöissä, silti ei finnairille. Jäsenyys loppuu myös, pitäkööt saadut pisteet, antakoot vaikka toimitusjohtajan sukulaisille.

    • Anonyymi

      Eipä tarvitse enään europan lennoilla käyttää finnairia. Tähän asti olen 90% käyttänyt tätä Suomalaista yhtiötä. Ei auta olla ahne käy omaan nilkkaan. Onneksi on Saksa ja Hollantilaisia yhtiötä joita voi käyttää halvemmalla, lisäksi niissä on hyvä palvelu.

    • Anonyymi

      Finnair kusee omille jaloilleen. Finnair saa pitää lentopisteeni, niitä en enään kartuta. Onneksi on eurooppalaisia lentoyhtiöitä joilla voi lentää edullisesti matkatavaroitten kanssa.

    • Anonyymi

      Tiedän jo monta henkilöä jotka ovat vaihtaneet finnairin toiseen lentoyhtiöön tämän hinnoittelun muutoksen takia. itse käytän saadut pisteet, sen jälkeen kaput.

    • Anonyymi

      Pelkästään hyvä uudistus. Ihmiset kantavat koneeseen nykyään lähes matkalaukun kokoisia käsimatkatavaroita ja normaali euroopanlentojen kalustossa ei vain ole tarpeeksi tilaa siihen, että lähes kaikki matkustajat tuovat koneeseen ylikokoisen laukun matkustamoon.
      Tietysti on niin, että "vakio" lentolipun ostaminen käy vaikeammaksi kun pitää varmistaa täyttävätkö omat matkatavarat sellaisenaan lipun ehdot, vai pitääkö ostaa jotain lisää. Mutta matkustajat ovat itse aiheuttaneet tämän tarpeen myydä matkustamoon tuotaville laukuille paikkoja hyllyltä. Ongelmaa ei olisi jos matkustamoon kannettaisiin lähinnä reppuja, olkalaukkuja ja salkkuja. Mutta ei näytä onnistuvan. Tänään viimeksi taisteltiin siitä kenen laukku saa jäädä oman istumapaikan kohdalle ja mille laukulle lentoemo joutuu keksimään muun paikan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe