Finnair teki ratkaisun matkalaukkujen hinnoittelussa, niin teen minäkin mitä lentyhtiöitä käytän 1.6-2023 jälkeen.
LENTOYHTIÖ MATKALAUKUT
10
409
Vastaukset
- Anonyymi
Kalakukko Airlines?
- Anonyymi
No voi pii, pii.
- Anonyymi
Ryan Airilla joutuu myös laukusta maksamaan, mutta kun se lähtöhinta on parikymppiä, jää kokonaishinta aina alle huntin.
- Anonyymi
Täytyyhän tavismatkustajan tehdä tilaa Premium-asiakkaiden useille kabiinilaukuille. Ei se haittaa, kun käytän yleensä Lufthansaa ja muita eurooppalaisia lentoyhtiöitä.
- Anonyymi
Minun finnairin lentoni on loppu. Tästä lähtien käytän Amsterdamin lennoilla KLM lentoyhtiötä. Aivan sama vaikka joutuisin maksamaan saman hinnan muissa yhtiöissä, silti ei finnairille. Jäsenyys loppuu myös, pitäkööt saadut pisteet, antakoot vaikka toimitusjohtajan sukulaisille.
- Anonyymi
Eipä tarvitse enään europan lennoilla käyttää finnairia. Tähän asti olen 90% käyttänyt tätä Suomalaista yhtiötä. Ei auta olla ahne käy omaan nilkkaan. Onneksi on Saksa ja Hollantilaisia yhtiötä joita voi käyttää halvemmalla, lisäksi niissä on hyvä palvelu.
- Anonyymi
Finnair kusee omille jaloilleen. Finnair saa pitää lentopisteeni, niitä en enään kartuta. Onneksi on eurooppalaisia lentoyhtiöitä joilla voi lentää edullisesti matkatavaroitten kanssa.
- Anonyymi
Tiedän jo monta henkilöä jotka ovat vaihtaneet finnairin toiseen lentoyhtiöön tämän hinnoittelun muutoksen takia. itse käytän saadut pisteet, sen jälkeen kaput.
- Anonyymi
Pelkästään hyvä uudistus. Ihmiset kantavat koneeseen nykyään lähes matkalaukun kokoisia käsimatkatavaroita ja normaali euroopanlentojen kalustossa ei vain ole tarpeeksi tilaa siihen, että lähes kaikki matkustajat tuovat koneeseen ylikokoisen laukun matkustamoon.
Tietysti on niin, että "vakio" lentolipun ostaminen käy vaikeammaksi kun pitää varmistaa täyttävätkö omat matkatavarat sellaisenaan lipun ehdot, vai pitääkö ostaa jotain lisää. Mutta matkustajat ovat itse aiheuttaneet tämän tarpeen myydä matkustamoon tuotaville laukuille paikkoja hyllyltä. Ongelmaa ei olisi jos matkustamoon kannettaisiin lähinnä reppuja, olkalaukkuja ja salkkuja. Mutta ei näytä onnistuvan. Tänään viimeksi taisteltiin siitä kenen laukku saa jäädä oman istumapaikan kohdalle ja mille laukulle lentoemo joutuu keksimään muun paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070