Finnair teki ratkaisun matkalaukkujen hinnoittelussa, niin teen minäkin mitä lentyhtiöitä käytän 1.6-2023 jälkeen.
LENTOYHTIÖ MATKALAUKUT
10
480
Vastaukset
- Anonyymi
Kalakukko Airlines?
- Anonyymi
No voi pii, pii.
- Anonyymi
Ryan Airilla joutuu myös laukusta maksamaan, mutta kun se lähtöhinta on parikymppiä, jää kokonaishinta aina alle huntin.
- Anonyymi
Täytyyhän tavismatkustajan tehdä tilaa Premium-asiakkaiden useille kabiinilaukuille. Ei se haittaa, kun käytän yleensä Lufthansaa ja muita eurooppalaisia lentoyhtiöitä.
- Anonyymi
Minun finnairin lentoni on loppu. Tästä lähtien käytän Amsterdamin lennoilla KLM lentoyhtiötä. Aivan sama vaikka joutuisin maksamaan saman hinnan muissa yhtiöissä, silti ei finnairille. Jäsenyys loppuu myös, pitäkööt saadut pisteet, antakoot vaikka toimitusjohtajan sukulaisille.
- Anonyymi
Eipä tarvitse enään europan lennoilla käyttää finnairia. Tähän asti olen 90% käyttänyt tätä Suomalaista yhtiötä. Ei auta olla ahne käy omaan nilkkaan. Onneksi on Saksa ja Hollantilaisia yhtiötä joita voi käyttää halvemmalla, lisäksi niissä on hyvä palvelu.
- Anonyymi
Finnair kusee omille jaloilleen. Finnair saa pitää lentopisteeni, niitä en enään kartuta. Onneksi on eurooppalaisia lentoyhtiöitä joilla voi lentää edullisesti matkatavaroitten kanssa.
- Anonyymi
Tiedän jo monta henkilöä jotka ovat vaihtaneet finnairin toiseen lentoyhtiöön tämän hinnoittelun muutoksen takia. itse käytän saadut pisteet, sen jälkeen kaput.
- Anonyymi
Pelkästään hyvä uudistus. Ihmiset kantavat koneeseen nykyään lähes matkalaukun kokoisia käsimatkatavaroita ja normaali euroopanlentojen kalustossa ei vain ole tarpeeksi tilaa siihen, että lähes kaikki matkustajat tuovat koneeseen ylikokoisen laukun matkustamoon.
Tietysti on niin, että "vakio" lentolipun ostaminen käy vaikeammaksi kun pitää varmistaa täyttävätkö omat matkatavarat sellaisenaan lipun ehdot, vai pitääkö ostaa jotain lisää. Mutta matkustajat ovat itse aiheuttaneet tämän tarpeen myydä matkustamoon tuotaville laukuille paikkoja hyllyltä. Ongelmaa ei olisi jos matkustamoon kannettaisiin lähinnä reppuja, olkalaukkuja ja salkkuja. Mutta ei näytä onnistuvan. Tänään viimeksi taisteltiin siitä kenen laukku saa jäädä oman istumapaikan kohdalle ja mille laukulle lentoemo joutuu keksimään muun paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"648864Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274996Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853460Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä372716En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102661Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241737