Häirintätapaus pesäpallossa

Anonyymi-ap

Kohdistuuko Jymyn vai Joman junioreihin?

14

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida ketään kiinnostaa

    • Anonyymi

      Törkein tapaus joka tapauksessa pesäpallossa,sitten kuuluisien sopupeli tapausten jälkeen...

    • Anonyymi

      Törkeintä on koko pesäpallo.

      • Anonyymi

        Ei niin törkeätä ,kuin sinun käytös.


    • Anonyymi

      Jos on jatkunut jo vuoden ajan niin kai sen on täytynyt olla jo kaikkien, ml.johdon tiedossa? Vai miten kommentoi Jymyn johto?

    • Anonyymi

      En ihmettele.. monet pesäpalloilijat olleet myös koulukiusaajia!

      • Anonyymi

        Komulainen jani etenkin


    • Anonyymi

      Koulukiusauksen mahdollistaa,jos on kiusaaja pelaajana ja usein on opettajia pelaakanan ylemmässä sarjassa tai pelinjohdossa niinkuin jymyssä.. Silloin saa suojellusta kiusaajat.. Paljon tälläistä on pienessä kylässä,kiusaajia on ollut vuosien ajan.. Toisaalta myös kiusaaja on kieroon kasvanu,jonka mielihyvää tyydyttää palvonta ja menestys,toisien kiusaaminen kuuluu omien heikkouksiensa vahvistamiseen..
      Paras on jättää menemättä peliin ensinnäkin,kenenkään normaalin kotioloihin se tuo mitään nostetta menestyykö jonkun laji mitenkä,yleensä vie rahaa,niin senkin voi säästää.. Eikä palvo kiusaajia tms..

      • Anonyymi

        Se on sinun mielipiteesi. Ei minun, tykkään käydä katsomassa pesistä ja muitakin lajeja. Jos ei sossu maksa sulle , pysy kotona .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi. Ei minun, tykkään käydä katsomassa pesistä ja muitakin lajeja. Jos ei sossu maksa sulle , pysy kotona .

        Sulleko maksaa sossu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulleko maksaa sossu

        Ei tarvitse. On jäänyt säästöön , kun olen ollut töissä. Toisin kuin sinä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. On jäänyt säästöön , kun olen ollut töissä. Toisin kuin sinä. 😂

        Tästä kommentista paistaa juuri kiusaaja läpi, kun rupeaa eriävän mielipiteen kirjoittajaa heti haukkumaan sossun elätiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. On jäänyt säästöön , kun olen ollut töissä. Toisin kuin sinä. 😂

        Et sä missään töissä ole ollut kumipäitten pajalla korkeintaan ja säästössä on tuulen huuhtoma perse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe