Kohdistuuko Jymyn vai Joman junioreihin?
Häirintätapaus pesäpallossa
14
1074
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida ketään kiinnostaa
- Anonyymi
Törkein tapaus joka tapauksessa pesäpallossa,sitten kuuluisien sopupeli tapausten jälkeen...
- Anonyymi
Törkeintä on koko pesäpallo.
- Anonyymi
Ei niin törkeätä ,kuin sinun käytös.
- Anonyymi
Jos on jatkunut jo vuoden ajan niin kai sen on täytynyt olla jo kaikkien, ml.johdon tiedossa? Vai miten kommentoi Jymyn johto?
- Anonyymi
En ihmettele.. monet pesäpalloilijat olleet myös koulukiusaajia!
- Anonyymi
Komulainen jani etenkin
- Anonyymi
Koulukiusauksen mahdollistaa,jos on kiusaaja pelaajana ja usein on opettajia pelaakanan ylemmässä sarjassa tai pelinjohdossa niinkuin jymyssä.. Silloin saa suojellusta kiusaajat.. Paljon tälläistä on pienessä kylässä,kiusaajia on ollut vuosien ajan.. Toisaalta myös kiusaaja on kieroon kasvanu,jonka mielihyvää tyydyttää palvonta ja menestys,toisien kiusaaminen kuuluu omien heikkouksiensa vahvistamiseen..
Paras on jättää menemättä peliin ensinnäkin,kenenkään normaalin kotioloihin se tuo mitään nostetta menestyykö jonkun laji mitenkä,yleensä vie rahaa,niin senkin voi säästää.. Eikä palvo kiusaajia tms..- Anonyymi
Se on sinun mielipiteesi. Ei minun, tykkään käydä katsomassa pesistä ja muitakin lajeja. Jos ei sossu maksa sulle , pysy kotona .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi. Ei minun, tykkään käydä katsomassa pesistä ja muitakin lajeja. Jos ei sossu maksa sulle , pysy kotona .
Sulleko maksaa sossu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulleko maksaa sossu
Ei tarvitse. On jäänyt säästöön , kun olen ollut töissä. Toisin kuin sinä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kommentista paistaa juuri kiusaaja läpi, kun rupeaa eriävän mielipiteen kirjoittajaa heti haukkumaan sossun elätiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä missään töissä ole ollut kumipäitten pajalla korkeintaan ja säästössä on tuulen huuhtoma perse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984