Toimiiko teillä netti?

Anonyymi-ap

Netti ei toimi. Sain viestin klo 12.23 "Puhelimesi netti ei toimi" avasin netin ja toimi. Netti ei siis toimi? Vai ymmärsinkö oikein?

33

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän se netti toimii, eli olet ymmärtänyt väärin.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17860855e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Joku kysyi kaupassa oletko jonossa. Sanoin, että kaupassa nyt. En ymmärrä miksi minulle kaupassa puhutaan..

      • Anonyymi

        No, minulle suoraan tai minun läheisyydessäni tokaistaan aina jotain kryptisiä juttuja, jotka ei koskaan liity minun elämääni mitenkään. Minulle tiuskitaan ja juostaan sitten pois kuin tulipalosta. Minä kysyn suoraan ja kaikki on tuppisuina. Mikä vimma on tiuskia puutaheinää?

        Asiat olisi voitu HELPOSTI selvittää, muttei asiakaspalautteisiini vastattu. Kaikki juoksee karkuun haluamatta selvittää väärinkäsityksiä, mutta silti ihmiset sekoavat psykoottiseen tilaan eli jotainhan siellä on HEISSÄ vialla. Suomi24:ssä vain trollataan eikä kertaakaan, ei yhtäkään kertaa ole mihinkään vastattu. Ongelmat ei selkeästikään poistu sillä tavalla... ETTEI niille tee yhtään mitään. Jos asiat on ok, ei kaupanhorojen tarvitse pomppia pois kassoilta saapuessani ja kutsua heti vartijaa turhan takia.

        Olen paljon miettinyt sitä miten minusta puhutaan paskaa. Naurettiin jo silloin kohta 20 vuotta sitten sanoessani olevani kiltti tyttö. Vaatiessani selitystä sille miksi pilkkattiin sanomaani, en kuitenkaan saa muuta kuin nyrpeän ilmeen ja toinen kääntää päänsä pois. Olen tässä yli 20 vuotta kysellyt teiltä vajakeilta että missä nyt on muka vika.

        Ainoa mitä täällä Orimattilassa ihmisten kanssa olen jutellut on ollut ihmetellä miksi teillä idiooteilla on niin totaalisen väärä käsitys minusta. Vika on silti Teissä, riippumatta siitä mistä "tietonne" olette saaneet, koska minä itse olen se paras tietolähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minulle suoraan tai minun läheisyydessäni tokaistaan aina jotain kryptisiä juttuja, jotka ei koskaan liity minun elämääni mitenkään. Minulle tiuskitaan ja juostaan sitten pois kuin tulipalosta. Minä kysyn suoraan ja kaikki on tuppisuina. Mikä vimma on tiuskia puutaheinää?

        Asiat olisi voitu HELPOSTI selvittää, muttei asiakaspalautteisiini vastattu. Kaikki juoksee karkuun haluamatta selvittää väärinkäsityksiä, mutta silti ihmiset sekoavat psykoottiseen tilaan eli jotainhan siellä on HEISSÄ vialla. Suomi24:ssä vain trollataan eikä kertaakaan, ei yhtäkään kertaa ole mihinkään vastattu. Ongelmat ei selkeästikään poistu sillä tavalla... ETTEI niille tee yhtään mitään. Jos asiat on ok, ei kaupanhorojen tarvitse pomppia pois kassoilta saapuessani ja kutsua heti vartijaa turhan takia.

        Olen paljon miettinyt sitä miten minusta puhutaan paskaa. Naurettiin jo silloin kohta 20 vuotta sitten sanoessani olevani kiltti tyttö. Vaatiessani selitystä sille miksi pilkkattiin sanomaani, en kuitenkaan saa muuta kuin nyrpeän ilmeen ja toinen kääntää päänsä pois. Olen tässä yli 20 vuotta kysellyt teiltä vajakeilta että missä nyt on muka vika.

        Ainoa mitä täällä Orimattilassa ihmisten kanssa olen jutellut on ollut ihmetellä miksi teillä idiooteilla on niin totaalisen väärä käsitys minusta. Vika on silti Teissä, riippumatta siitä mistä "tietonne" olette saaneet, koska minä itse olen se paras tietolähde.

        Asiaa kirjoitat ja olet kiltti tyttö koska se on sinulla sydämessä.


    • Anonyymi

      Jos epäilette laitteissanne olevan vikaa, niin ei sitten kannata korjauttaa orimattilalaisilla, jotka ovat postista tulleessa palveluluettelossa.

      Minulle syksyllä 2021 poliisi jopa raivosi ja syyllisti minua itseäni siitä että läppärini varastettiin. Minulle vain ohjeistettiin että vastaisuudessa minun pitää viedä kone Lahtelaiseen kivijalkaliikkeeseen. Tämä on tosi! Ihmettelin miksi Lahteen ja muutenkin olisin ohjetta kyseenalaistanut, mutta poliisi puhelimen toisessa päässä sai silmittömän raivarin, huusi kuin sikaa tapettaisiin ja löi minulle luurin korvaan.

      • Anonyymi

        Sinäkö se ajelet sillä sinisellä autolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se ajelet sillä sinisellä autolla?

        Miksi jankkaat jostain sinisestä autosta? Ei toi tervettä ole. En ole täällä missään ketjussa nähnyt kenenkään muun puhuvat mistään sinisistä autoista.


    • Anonyymi

      Huomio puupäät! Menkää töihin

      • Anonyymi

        Ja mikähän nyt on kun viestini poistetaan koko ajan? Siinä ei ole yhtään kohtaan joka olisi väärin. Mikään ei myöskään ole rumempaa kuin mitä täällä jatkuvasti postaillaan. Miten kenelläkään voi mennä siitä hermo. Ketään ei nimellä mainita, ei kirosanoja, ei mitään. Huh huh!


      • Anonyymi

        "Puupäät" pysykööt poissa töistä! Joku ammattimainen ja koulutettu ehdottomasti valittava! Siellä on ihan pimeetä sakkia kaupoissa töissä!


      • Anonyymi

        Oikeastaan ihan joka virassa on täällä niitä puupäitä. En siis ole ollenkaan iloinen tästä suosituksesta että he meisivät töihin :( Pliis, menkää pois ja lakatkaan pahoinpitelemästä asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan ihan joka virassa on täällä niitä puupäitä. En siis ole ollenkaan iloinen tästä suosituksesta että he meisivät töihin :( Pliis, menkää pois ja lakatkaan pahoinpitelemästä asiakkaita.

        Vainoharhaisia sekopäitä, jotka eivät tiedä/välitä ettei kassarouvilla ole oikeutta penkoa asiakkaiden kasseja. Siellä on myös täysin ammattitaidottomia vartijoita, jotka eivät erota myymälävarasta ja sairasta ihmisistä toisistaan ja uhkailevat viattomia asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän nyt on kun viestini poistetaan koko ajan? Siinä ei ole yhtään kohtaan joka olisi väärin. Mikään ei myöskään ole rumempaa kuin mitä täällä jatkuvasti postaillaan. Miten kenelläkään voi mennä siitä hermo. Ketään ei nimellä mainita, ei kirosanoja, ei mitään. Huh huh!

        Mikähän siinä on? Varmaan joku muukin ajattelee sinun olevan vajakki. Toki saat ihmetellä asiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on? Varmaan joku muukin ajattelee sinun olevan vajakki. Toki saat ihmetellä asiaa...

        Hmmm?
        Sinäkö trolli täällä poistelet muiden viestejä. Omasi eivät ole kovin älykkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm?
        Sinäkö trolli täällä poistelet muiden viestejä. Omasi eivät ole kovin älykkäitä.

        Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän nyt on kun viestini poistetaan koko ajan? Siinä ei ole yhtään kohtaan joka olisi väärin. Mikään ei myöskään ole rumempaa kuin mitä täällä jatkuvasti postaillaan. Miten kenelläkään voi mennä siitä hermo. Ketään ei nimellä mainita, ei kirosanoja, ei mitään. Huh huh!

        Laitoin lopulta vietin osissa ja näkyi ainakin vuorokauden pysyneen ;)

        Identtisesti samat jutut, mutta jaettuna osiin, jotta näkisin mikä kohta siinä nyt muka on vialla. Ei se siis tekstissäni vika voinut olla. Pankista puhuin ekassa versiossa, mutten sitä jaksanut uudelleen kirjoittaa enää siihen toiseenkaan versioon, joka poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on? Varmaan joku muukin ajattelee sinun olevan vajakki. Toki saat ihmetellä asiaa...

        "Toki saat ihmetellä asiaa..."
        En ihmettele nää. Sinulla ja muilla minulle vastaavilla trolleilla on sama terminologia. "Vajakki"? Hmmm? Tuollako sanalla kuvailin sitä minua kiusaavaa hyllyjentäyttäjää?

        Todellakin, mikä noissa viesteissäni oli mielestäsi vialla? Sanoisitko tarkemmin että mikä kohta niissä, jotta pääsisimme tässä asiassa joskus eteen päin. On niin surkeaa kommunikoida näin, kun sinä et osaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään!

        Onko tuo "apina" minulle? En tunne tuota sanontaa enkä näe viestistäsi kehen viittaat.

        Oli niin tai näin, niin mitä useampi ihminen ei tykkää minusta, sitä enemmän minua naurattaa. Olen siis VAIN ilmiantanut minua kiusaavia ihmisiä. Muuta en ole tehnyt. Joka kerta minulla on ollut hyvä syy valitukseni tekemiseen.

        Miksi minua edes vainotaan? Se jos kaikki nyt muka minut tuntisivat (juu, eivät tunne, vaan TIETÄVÄT vain ja ovat kuulleet minusta) on hulvatonta, jos olen päätynyt nyt aiheuttamaan harmia suuremmallekin joukolle rikollisia (?). Ei, en todellakaan ymmärrä miksi minua kiusataan, miksi minusta ei tykättäisi tai miksi joku pitäisi minua vajakkina. Ihmeellisiä ongelmia teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toki saat ihmetellä asiaa..."
        En ihmettele nää. Sinulla ja muilla minulle vastaavilla trolleilla on sama terminologia. "Vajakki"? Hmmm? Tuollako sanalla kuvailin sitä minua kiusaavaa hyllyjentäyttäjää?

        Todellakin, mikä noissa viesteissäni oli mielestäsi vialla? Sanoisitko tarkemmin että mikä kohta niissä, jotta pääsisimme tässä asiassa joskus eteen päin. On niin surkeaa kommunikoida näin, kun sinä et osaa sitä.

        Sinisen auton kuski. Sinä se olet. Jäät vielä kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisen auton kuski. Sinä se olet. Jäät vielä kiinni

        Siis vainoaako minua joku siniautoinen kuski? Mitä sä höpötät??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vainoaako minua joku siniautoinen kuski? Mitä sä höpötät??

        Sinisen auton kuski, jäät vielä kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisen auton kuski. Sinä se olet. Jäät vielä kiinni

        Olet jo kohta vuoden etsinyt tätä siniautoista pedofiilia, mutta se ei tule löytymään kiusaamalla minua tai minun kauttani mitenkään muutoinkaan. Minulla ei ole missään vaiheessa ollut mitään käsitystä siitä mistä puhut.

        Kaveri hei!
        - Joku (sinä?) jauhoi sinisistä autoista pedofilia-ketjussa 03.08.2022 alkaen.
        - Minulla oli ongelmia kaupantyöntekijöiden ja järkkäreiden kanssa. Sitten laitoin siihen pedofilia-ketjuun 17.11.2022 viestin: "Niiden suojelijoita on paljon kaupanalalla. Mitähän ne myyvät?" kello 23:10
        - Käytännössä heti perään kello 23:56 toisessa ketjussa joku laittoi minulle viestin: "Omistatko tumman sinisen auton? Äläkä valehtele". Tämä joku on aina tänäänkin vielä laitellut näitä mystisiä sininen auto -viestejä.

        Aina kun olen kritisoinut kauppoja ja vartijoita, tänne ilmestyy tämä siniauto-pedofiili -tyyppi. En nyt ala jokaikistä viestiäni etsimään, mutta mielikuvani on että vain nämä kauppoja ja vartijoita kritisoivat viestini saavat näitä ja se ensimmäinenkin viestini oli heistä.

        Vaikka löysin ongelman alun, en muuta järkeä tästä löydä. Koska kaupanalalla kiusataan pedofilian uhreja, niin laitoin viestin että pedofilian suojelijoita olisi siellä. Minusta tämä oli varsin looginen johtopäätelmä, mutta sen jälkeen (välittömästi sen jälkeen) minua on trollannut joku siniauto-psykopaatti. Tämä nyt ei varsinaisesti parannakaan mielikuvaani kauppojen roolista tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin lopulta vietin osissa ja näkyi ainakin vuorokauden pysyneen ;)

        Identtisesti samat jutut, mutta jaettuna osiin, jotta näkisin mikä kohta siinä nyt muka on vialla. Ei se siis tekstissäni vika voinut olla. Pankista puhuin ekassa versiossa, mutten sitä jaksanut uudelleen kirjoittaa enää siihen toiseenkaan versioon, joka poistettiin.

        Löysin sen yhden etsimäni viestin :) Postattu lopulta osissa 20.05.2023 kello 00:53:47, 00:54:18, 00:55:18.
        Siinä nyt olikin juu paljon ilkeitä sanoja. Tässä, jota etsin on helpompi vielä ymmärtää noiden sanavalintojen takia. Ei silti voi muuta kuin ihmetellä syitä. Pointtini on että vaikka laitan ihan nätin viestin, mutta aihe on sama, niin niitä katoilee täältä mystisesti.


    • Anonyymi

      Sinä sinisen auton kuski! Oletko pedari

      • Anonyymi

        No, sinä olet, koska kukaan normaali ihminen ei minua kiusaisi.


    • Anonyymi

      Intrumilta tuli tässä kuussa viesti, jonka Gmail esti vaarallisena. Orimattilan apteekin viestillä oli sama. Selvittelin S-marketin asioita ja heiltäkin (S-pankki) tuli viime vuonna huijausviesti sähköpostiosoitteeseen, jota en ollut käyttänyt kai kymmeneen vuoteen muuta kuin kirjautumiseen eikä siellä ollut ikinä "oikeita" viestejä. Sähköposti oli kuollut pari kertaa, joten kaikki vanhat postaajat olivat kuolettuneet. Hyvin löysi viesti sinne silti...?

      On kiehtovaa että kun Orimattilan juttuja selvittelee, niin sähköposteihin satelee vaaralliseksi tulkittuja kalasteluviestejä. Pitäisikö jonkun nyt hoitaa firmojen tietoturvat parempaan kuntoon, vai missä vika?

      • Anonyymi

        Miksi sinä ajelet sinisellä autolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä ajelet sinisellä autolla?

        Miksi aina trollaat viesteihini sinisistä autoista ja pedofiileistä. Tuo pari on todella mystinen. Vaikka siellä olisikin joku sinisellä autolla ajava pedofiili, niin miksi sinä MINULLE näitä viestejä laitat?? Miksi et näytä laittavan näitä "sinisellä autolla ajava pedofiili" -viestejä muille kuin minulle?

        En aja millään autolla ja olen itse täällä esittänyt epäilyn pedofiilien olevan siellä ongelmieni taustalla. Sen jälkeen syytit minua itseäni pedofiliksi. Jos trolli peilaa vain ihmisten viestejä takaisin päin, niin pedofiiliviestit ymmärrän, mutta minä en ikinä ole kirjoitellut tänne mistään autoista (minkään värisistä). Kukaan muu taas ei ole pedofiileista mielestäni puhunut.

        Ymmärrätkö pointtini?

        Sinun pitäisi trollata vain jommalla kummalla aiheella. Se että olet yhdistänyt noi, on omituista TAI sinä nyt kiusaat ihan väärää ihmistä. Ja se että ylipäätänsä trollaat pedofilia-aiheella on sairasta. Kukaan normaali ihminen ei tee niin. Siinä ei ole mitään hauskaa.

        Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina trollaat viesteihini sinisistä autoista ja pedofiileistä. Tuo pari on todella mystinen. Vaikka siellä olisikin joku sinisellä autolla ajava pedofiili, niin miksi sinä MINULLE näitä viestejä laitat?? Miksi et näytä laittavan näitä "sinisellä autolla ajava pedofiili" -viestejä muille kuin minulle?

        En aja millään autolla ja olen itse täällä esittänyt epäilyn pedofiilien olevan siellä ongelmieni taustalla. Sen jälkeen syytit minua itseäni pedofiliksi. Jos trolli peilaa vain ihmisten viestejä takaisin päin, niin pedofiiliviestit ymmärrän, mutta minä en ikinä ole kirjoitellut tänne mistään autoista (minkään värisistä). Kukaan muu taas ei ole pedofiileista mielestäni puhunut.

        Ymmärrätkö pointtini?

        Sinun pitäisi trollata vain jommalla kummalla aiheella. Se että olet yhdistänyt noi, on omituista TAI sinä nyt kiusaat ihan väärää ihmistä. Ja se että ylipäätänsä trollaat pedofilia-aiheella on sairasta. Kukaan normaali ihminen ei tee niin. Siinä ei ole mitään hauskaa.

        Ymmärrätkö?

        Ai, niin joo. Kävin selvittelemässä tätä "pedofilia + sininen auto" -mysteeriä ja laitoin selvitykseni jo ketjuun "raksa-ranen-parhaat". Kirjoittelin kahteen eri ketjuun, joten unohdin tännekin laittaa. En oleta ihmisten olevan useissa ketjuissa lukemassa, joten liitän tämänkin perään selvennyksen.

        Kirjoitin jo "Kukaan muu taas ei ole pedofiileista mielestäni puhunut." mutta tuollahan oli ihan kokonainen ketju "hyvaksi-kayttajapedofiili" ja siellä on 03.08.2022 kello 00:57:29 alkaen niitä Sininen auto -juttuja. Sepä siis selitti tosi paljon.


    • Anonyymi

      Kuka tietää auton kuljettajan, väriltään sininen? Ilmianna itsesi

    • Anonyymi

      Minkä voin,mikä minua vaivaa...taikina ?

    • Anonyymi

      Kävikö sininen auto jo kenties Revon nakkarilla?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe