Tiedoksi Suomen poliisitoimelle, että Kyllikki Saaren murha on vielä selvittämättä. Olisiko syytä tehostaa rikostutkintaa?
Kyllikki Saaren murha Isojoella
4
297
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä on nyt 70 vuotta ja murha on vielä selvittämättä.
Kauan eläköön Kyllikki Saari muistoissamme. Murha ei vanhene koskaan. - Anonyymi
Eräs teoria on, että kuoleman syynä oli laiton abortti. Tyttö itse pelkäsi sitä, eikä ehkä olisi suostunut, sen voi päätellä synkistä teksteistä ja yksin liikkumisen pelosta. Arvattavasti joku taitamaton "enkelintekijä" palkattiin tekemään abortti, joka siihen aikaan oli todella vaarallista. Pastori otti kirjan mukaan huomioon "varmat päivät", mutta vahinko tapahtui. Kun nyt etsitään murhaajaa, niin syyllisiä on kaksi, hän, joka tilasi ja maksoi tekijän ja laittoman abortin tekijä. Yksi vihje kirjassa on se, että tyttöä ei tutkimuksen mukaan ollut raiskattu, mutta alushousut ja sukat oli riisuttu. Luulisi, että pienellä paikkakunnalla enkelintekijät tunnettiin, mutta ehkä tämä tekijä tuli kauempaa. Miten ja keiden toimesta hautaus tehtiin jää arvoitukseksi.
- Anonyymi
Eiköhän tuokin ole poliisin tekemä juttu. Ehkä sukua Rasmus Takaluoman tappaneelle poliisille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984