Meillä juhannus riita

Anonyymi-ap

Pitäs mennä huvilalle koko viikoksi ja mies haluaa omat kersat mukaan. Meidän perheeseen kuuluu mun lapset ja yhteiset, joten siinä olisi ihan tarpeeksi, vielä pitäs mahuttaa 4 kersaa lisää, se on järkyttävää. Olisin pelkkä kokki ja siivooja ja vahti. En haluisi. Kun miehen kersat ei asu meidän kanssa eikä muutenkaan käy paljoon, onneksi, niin en näe tarvetta että tulisi huvilallemme laiskottelemaan. Työ kun ei maistu ikinä.
Juhannus on perhe juhla, niin olisi kiva olla oman perheen kesken. Mun serkutkin lapsineen vielä tulee yhdeksi illaksi, joten en näe että miehen kersat viihtyisikään. Häiriköt on onnellisempia omissa oloissaan kotona. Mies ei käsitä mutta yritän takoo järkee. Jos ne tulee minä en mene eikä mun lapset kukaan, jotain rahaa. Äitipuoli on aina tilanteessa jossa pitäisi huomioida kaikki, mutta se on mahdotonta. Miehen lapset voi olla kotonaan, juhlivat sitten keksenään, muutenkaan e pidä hiestä. Kutsuin vielä parhaan kaverini lapsineen meille, joten tanner töimsee jo mun läheiseistä ei tarvimuita. Paras ratkaisu, äitipuolikin saa vaikuttaa. Kyllä kasvatan heitä ja määrään, mutta mäkillä haluan olla lomalla, on rankkaa olla äitipuoli, en suosittele. Mun on vaan pakko kestää, se siitä. Monet ei kestäisi, mutta mä vaan kestän.

11

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä Kun ei saa puuttua miehen lasten elämään ja olemiseen. OUusi äiti on vaan näkymätön. Tosi kurjaa kun tahtoisi kasvattaa ja komentaa ja olla se äiti turvallinen aikuinen jolle kertoa asioita ja kysellä, mutta eimitään. Entinen äii määrää vaikkei se enää hälle kuulu, mitä me tehdään. Voisi pysyä poiss eikä urkkia sioitamme. Enhän minäkään saa tietää lapsista ja eksästä mitään. kovati yritän mutta hankalialapsia on vaikee hallita, kun ei ole heidän mielestä äiti vaikka sitä yritän opettaa että olen äiti siinämissä entinenkin. Ihan luonnollista että äiti vaihtuu jos entinen ei osaa hommiaan. Mutta tässä ollaan eikä lähtä mihinkään, laislla on turvallinen olo kun olen ja pysyn tässä.

    • Anonyymi

      juhanus kyllä tahdon, mutta en vieraita ihmisäi mökile . Olisikiva viettää Jussi aina oman perheen kesken, mutta mahdotonta kun miehen lapset ja exä tuuppaa tänne aina tirkistelemään ja ihastelemaan. Sotkuiltakaanei vältytä, ja arvaaks kuka siivoo? No minä tietysti, olen niin siivoushullu että vihaan kaikkee sotkuu ja oma perhe sen tietää ja ovat erittäin siistejä, aina huomaa että vieraita on ollut kun mökki on sotkussa. Puoli taloa aina roskienpeitossa ja matot ja huonekalut ruuantähtitä täynnä. Siten köksää jynssätään syksyn asti. Juhannus on levon aikaa ja rauhoittumisen aikaa eikä kokkaamista ja siivoomista. Mies ei tajuu vaan ryhtyy lapseksijälleen kun leikki kun kaksi vuotias lastensa kanssa. Taidan ostaa makkaraa hänelle jusuksi .
      Olisi kiva lähtä havaijille joskun miehen ex perhettä pakoon mutta mies ei suostu lähteen, ja minä en juhanustavietä ilman miestäni ja lapsiani. Sais ukko vähän ymmärtää muakin että olen hänen vaimo en piika. Exä ja lapset sitä ei koskaan ymmärrä ongelmia on mielentrveydessä heillä ollut siitä lähtien kun näin heidät, aavistin jo heti ettei kaikki ollut kunnossa. No tässä sitä ollana.

      • Anonyymi

        Meillä on piilopirtti jonne ei kukaan löydä muut kun me. Sinne voi mennä eikä kukaan tule kylään. Ihan kiva pako paikka, kannatan.


      • Anonyymi

        Jaa että on ollut oikein mielenterveydellisiä ongelmiakin. Eiköhän niitä Ile sinulla kaikista entäiten kun keksit tyhjästä juttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että on ollut oikein mielenterveydellisiä ongelmiakin. Eiköhän niitä Ile sinulla kaikista entäiten kun keksit tyhjästä juttua

        Oi oi, missähän niin luki? Jaa jaa, taas näitä sinun omia keksimiä juttuja kaikista.


    • Anonyymi

      Et kai provoilu jotenkin, ei kai tuollaista voi olla olemassakaan . Siis sinun lapsillesi pitäisi tämän miehen esittää isähahmon, ja et kuuleman tykkää edes hänen lapsistaan. Eikö yhtään ajatteluta se että mieskin ehkä haluaisi pienen hetken ikiomien lastensa kanssa .
      Itse olen se avioerolapsi joka Jonnalle kouluikäisen opetettiin ymmärtämään ettei isän luokse pääsisi enää koskaan. Minunkin isä leikki kovasti isää uuden vaimonsa lapselle ja minulle ei annettu oikeutta koskaan olla oman isäni kanssa.. joten mikä siinä on että jotkut naisen kyllä haluavat että sen uuden miehen pitää olla isää hänen entisille lapsilleen mutta ei saa edes tavata omia lapsiaan. Musta aukaisua täytyy olla syy siihen että muka ei tykätä toisen lapsista .
      En usko että noin ilkeää ihmistä on olemassakaan vielä nykyaikana , joten katson kirjoituksesi ihan vaan siksi että haluat olla provo - pirjo
      Mitä sinä voitat tuollaisilla kirjoituksillasi , joka tekee ihmiset ainoastaan surullisiksi , nautitko jotenkin siitä että saat haukkua niitä oletettuja miehesi lapsia vai oletko vaan ihan muuten sairas .kaikkia sitä onkin olemassa

    • Anonyymi

      Nyt on muotia että lapsilla on monta monta vanhempaa. Kaikilla lapsilla on ätipuoli, ja sisrpuoli, mummopuoli, vaaripuolia, kummipuolia, serkkupuolia, koirapuolia, autopuoli, kotipuolia koulupuolia, vaatepulia hammasharjapuolia, pyöräpuolia... on kaikki puolikkaita. Onneksi meillä me kaikki ollaankokonaisia. Ei ole lapset joutuneet puolittamaan eläämäänsä. Mies nauraa näille naikkoisille jotka puolittavat lasten elämän, onneksi meillä on ihan kokonaiset lapset ja aikuiset. Huh huh tätä shouta... en kestäis.

      • Anonyymi

        Näinhänse on, lapset saavat uusia ” isiä ja äitejä” jotka sitten valittavat netissä kohtaloaan.mutta tämä aloittaja on ainoastaan provokatiivinen ihminen, sillä uskon ettei noin epäkypsää olekaan kukaan mies itselleen ottanut.
        Lapset ovat meidän tulevaisuus ja kellään ei ole oikeutta mollata heitä netissä leikkimällä jotain äidin puolikasta.
        Sillä jos lapsen omat vanhemmat ovat elossa niin se riittää siis oma äiti ja isä . Sitten nämä uudet tulokkaat voivat olla ystäviä heidän kanssaan, mutta eivät koskaan voi ottaa äidin tai isän paikkaa lapsen sydämmessä .
        Aikuisten pitäisi ehkä ajatella lastensakkin tulevaisuutta sillon kun valitsee itselleen uuden puolison . Lapsuus ei tule uusintana siksi on tärkeää että lasta kunnioitetaan juuri sinä ihmisenä kun hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhänse on, lapset saavat uusia ” isiä ja äitejä” jotka sitten valittavat netissä kohtaloaan.mutta tämä aloittaja on ainoastaan provokatiivinen ihminen, sillä uskon ettei noin epäkypsää olekaan kukaan mies itselleen ottanut.
        Lapset ovat meidän tulevaisuus ja kellään ei ole oikeutta mollata heitä netissä leikkimällä jotain äidin puolikasta.
        Sillä jos lapsen omat vanhemmat ovat elossa niin se riittää siis oma äiti ja isä . Sitten nämä uudet tulokkaat voivat olla ystäviä heidän kanssaan, mutta eivät koskaan voi ottaa äidin tai isän paikkaa lapsen sydämmessä .
        Aikuisten pitäisi ehkä ajatella lastensakkin tulevaisuutta sillon kun valitsee itselleen uuden puolison . Lapsuus ei tule uusintana siksi on tärkeää että lasta kunnioitetaan juuri sinä ihmisenä kun hän on.

        Aloittaja on trolli.


    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin olen miehen lapsille äiti. Entinen äiti väistykööt, minä kasvatan ja määrään. Mieskin on sellaseksi mut löytänyt, paras äiti on aina se uusi.

    • Anonyymi

      Miehesi ottaessa tiesit hänellä on lapsia. Sinä teit valinnan. Miksi vain sinun lapset edellisestä suhteesta on ok ja teidän yhteiset lapset? Mutta huonoja miehen lapset edellisestä suhteesta! Ristiriitaista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe