Sanna Marinin vai Mia Khalifan?
Kumman kaa olisit?
42
609
Vastaukset
- Anonyymi
Ennemmin vaikka vanhan mummon kuin Sannan kanssa!
- Anonyymi
Sun ainut heilasi on nyrkki-kyllikki hah hahhhhaaahhaahhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ainut heilasi on nyrkki-kyllikki hah hahhhhaaahhaahhaa
Ennemmin se kuin Sanna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin se kuin Sanna
Sanna sai korkeimman , mitä voi saada KUNNIATOHTORIN tittelin.
Hänellä on maailmalla tulevaisuus vähän suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa.
Täällä kadehtivat jatkuvasti Sannaa mollaavat ja puhuvat rivoja.
Hyvä esiintymään ja nuorena mahdollisuudet mihin vaan ja ovet avoinna. Hänestä kuulemme . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on maailmalla tulevaisuus vähän suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa.
Hyvä esiintymään ja nuorena mahdollisuudet mihin vaan ja ovet avoinna. Hänestä kuulemme .Kyllä. Hampurilaiskioskin Purra haipuu unholaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esiintymään ja nuorena mahdollisuudet mihin vaan ja ovet avoinna. Hänestä kuulemme .Se on myrkkyä persuille.
- Anonyymi
Ei vaan sen ukon kans..täällä taas käy palkattu sensuroija POISTOINEEN??? Tv. Kohderyhmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esiintymään ja nuorena mahdollisuudet mihin vaan ja ovet avoinna. Hänestä kuulemme .Nainen, joka tuhosi suomalaiset, ei kadehdituta vaan saa pelkkää vihaa. Viha on se tunne, jota suomalaiset tuntee tuota narsistia ja sen "hovia" kohtaan. Ei muuta.
- Anonyymi
Sannan tietty ❤️
- Anonyymi
Sanna on maailmalla arvostettu, eipä Suomi pysty mihinkään. Maailmalla on ihmisten silmät auki ja arvostus, Sanna on paras❤️🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna on maailmalla arvostettu, eipä Suomi pysty mihinkään. Maailmalla on ihmisten silmät auki ja arvostus, Sanna on paras❤️🙏
Joutava julkkis on Sanna ja ajanut Suomen suohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sen olet tehnyt. Krtuttaako ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nouse sieltä pois.
- Anonyymi
Ketä nämä?
- Anonyymi
Kuka on tuo Khalifa? Joku arabiprinsessa vai?
Sanna Marin on sekä kaunis että älykäs, kukapa ei sellaista haluaisi. Harva vain saa!- Anonyymi
Ei sei.. tuollaiselle luuviululle, pitää olla näyttävä nainen niin kuin Erika Vikman.
- Anonyymi
Miksi tänne lapset kirjoittelee tämä kyllä on aikuisten palsta.
- Anonyymi
Tasoltaan lapsia.
- Anonyymi
Soita liittoon ja tee valitus, jos sinua ahistaa.
- Anonyymi
En osaa päättää, kävisikö kimppa
- Anonyymi
Minä en kummankaan. Minulla on hyvä suhde. Mikä aloitus tuokin oli. Ei muuta tekemistä ?
- Anonyymi
Sanna on pöljä akka.
- Anonyymi
Mietippä itse mihin kastiin kuuluisit. Tuo on toteamus politiikasta mihin sinä vuosien varrella olet pystynyt. Jos näin sivusta seuranneena sanoisin, olisi tainnut jäädä ruuti keksimättä.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Phyi, puapeli lohikiärme.
- Anonyymi
Aina olen haaveillut jospa saisin suuseksiä Purralta, se olisi elämänin täyttymys.
- Anonyymi
Se irvistää sinulle samalla
- Anonyymi
Sannan kanssa.
- Anonyymi
Liisa Jaakonsaaren
- Anonyymi
Mie haluisin olla vaan rappiolla, enkä kenenkään kaa.
- Anonyymi
Sieppi nami..
- Anonyymi
Et sitten kamalampia naisia keksinyt?
Aidan tolppakin menee noista komiasti ohi.- Anonyymi
Miehinen rakkaus on sitä jotkin kyllä minä mielellään Tynkkysen kanssa viettäisin yön saman peiton alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehinen rakkaus on sitä jotkin kyllä minä mielellään Tynkkysen kanssa viettäisin yön saman peiton alla.
Joku Markus en muista sen koko nimeä, sen kanssa voisi lemmiskellä on vähän Sannan näköä pitää romuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Markus en muista sen koko nimeä, sen kanssa voisi lemmiskellä on vähän Sannan näköä pitää romuista.
Varmaan tarkoitat markus kuotesahoa? Siinä on kyllä niin hehkeä manlady ja todellinen roadman!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tarkoitat markus kuotesahoa? Siinä on kyllä niin hehkeä manlady ja todellinen roadman!
En millään muistanut sen sukunimeä, eikös ole paljon Sannan näköinen.
- Anonyymi
Mieluusti vaikka poljetun kyläpyöräpolkukoneen kanssa kuin Sannan.
- Anonyymi
Olis ihana panna sannaa takaa .
- Anonyymi
Kumpikin hyvin ajettuja poroja.
- Anonyymi
Voi näitä Persuja Näiden pitäisi alkaa johtamaan meidän maatamme.. Ei ihme jos Kokoomus on hankaluuksissa näiden kanssa. Hiekkalaatikko olisi ihan sopivin paikka koko porukalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?475937Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki593504- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t132685mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132309- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182037- 181845
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811322