Uusio perheen äiti on loukussa

Anonyymi-ap

Kun ei saa puuttua miehen lasten elämään ja olemiseen. OUusi äiti on vaan näkymätön. Tosi kurjaa kun tahtoisi kasvattaa ja komentaa ja olla se äiti turvallinen aikuinen jolle kertoa asioita ja kysellä, mutta eimitään. Entinen äii määrää vaikkei se enää hälle kuulu, mitä me tehdään. Voisi pysyä poiss eikä urkkia sioitamme. Enhän minäkään saa tietää lapsista ja eksästä mitään. kovati yritän mutta hankalialapsia on vaikee hallita, kun ei ole heidän mielestä äiti vaikka sitä yritän opettaa että olen äiti siinämissä entinenkin. Ihan luonnollista että äiti vaihtuu jos entinen ei osaa hommiaan. Mutta tässä ollaan eikä lähtä mihinkään, laislla on turvallinen olo kun olen ja pysyn tässä.

11

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäs mennä huvilalle koko viikoksi ja mies haluaa omat kersat mukaan. Meidän perheeseen kuuluu mun lapset ja yhteiset, joten siinä olisi ihan tarpeeksi, vielä pitäs mahuttaa 4 kersaa lisää, se on järkyttävää. Olisin pelkkä kokki ja siivooja ja vahti. En haluisi. Kun miehen kersat ei asu meidän kanssa eikä muutenkaan käy paljoon, onneksi, niin en näe tarvetta että tulisi huvilallemme laiskottelemaan. Työ kun ei maistu ikinä.
      Juhannus on perhe juhla, niin olisi kiva olla oman perheen kesken. Mun serkutkin lapsineen vielä tulee yhdeksi illaksi, joten en näe että miehen kersat viihtyisikään. Häiriköt on onnellisempia omissa oloissaan kotona. Mies ei käsitä mutta yritän takoo järkee. Jos ne tulee minä en mene eikä mun lapset kukaan, jotain rahaa. Äitipuoli on aina tilanteessa jossa pitäisi huomioida kaikki, mutta se on mahdotonta. Miehen lapset voi olla kotonaan, juhlivat sitten keksenään, muutenkaan e pidä hiestä. Kutsuin vielä parhaan kaverini lapsineen meille, joten tanner töimsee jo mun läheiseistä ei tarvimuita. Paras ratkaisu, äitipuolikin saa vaikuttaa. Kyllä kasvatan heitä ja määrään, mutta mäkillä haluan olla lomalla, on rankkaa olla äitipuoli, en suosittele. Mun on vaan pakko kestää, se siitä. Monet ei kestäisi, mutta mä vaan kestän.

      • Anonyymi

        Minkähän ikäisiä nämä "laiskat" lapset on? Kyllä aikuisten tehtävä on laittaa lapset osallistumaan yhteisiin hommiin. Jos ei muuta, niin esim. ehdolla, että otetaan puhelin/tietokone siksi aikaa pois, kunnes hommat on hoidettu. Edellyttää tietty, että samalla tavalla kohdellaan omia, kuin puolisonkin lapsia.
        Tosi outoa kyllä, että mietitään sun lapset, mun lapset. Eiköhän sitä yhteen mennessä ole ollut toisen lapsien olemassaolo tiedossa. Ja jollei se ole ok, niin olisiko kannattanut valita lapseton puoliso?


    • Anonyymi

      Samma här, samat tuntemukset. On lettävä iilossa ja taka alalla. Mutta pääasia että eksät ei puutu, meillä kyllä puuttuu, mutta nairamme mieheni kanssa niitä yrityksiä kun hänen eksänsä yrittää sanella meille elämäämme.
      Kun me lähdetään niin lähdetään reissuun, ja ei välitetä mitä hän sanoo ja toivoo, vaan meidän pillin mukaan eletään. Hän joutaa kyllä siirtää menoja ja tekemisiä, meille ei kukaan sanele. On kivakyykyttää eukkoa.

      • Anonyymi

        Karmeita ihmisiä , ihmettelen kovasti asenteita lapsiin , kun menee yksiin miehen kanssa jolla on lapsia niin se pitää jo silloin tajuta että,lapset on osa miehen elämää.
        Itse aikoinani oli hyvissä väleissä miehen exän kanssa eikä yhtään tullut alennuksen tunteita jos hän tuli käymään. Koska tiesin ettei hän ole mikään uhka meidän avioliitolle mitenkään. Joten hieman kypsyyttä pitäisi olla .
        Olet epäkypsä olemaan suhteessa sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia koska asetat itsesi etusijalle , lapset ovat hänen tekemiä maailmaan niin että älä pilaa lasten ja isän välejä oman egoismisi tähden .


    • Anonyymi

      Mitäpä jos selittäisit lapsille, ettet ole heidän äitinsä, etkä heidän äitinsä paikkaa ole ottamassa. Vaan haluat olla yksi välittävä aikuinen lisää heidän elämäänsä. Itsestäni ainakin tuntuisi oudolta, jos joku adoptioäitini olisi väittänyt olevansa äitini, vaikka alusta asti oli selvää, että hän on hyvä, välittävä ihminen, joka on halunnut alkaa äitini sijaiseksi. Etunimellä häntä kutsuin, hänen omasta toiveestaan. Äitiini olin myös yhteydessä, mutta hän on ollut ja on minulle enemmänkin ystävä, kuin äiti.

      • Anonyymi

        No mutta kun olen uusi äiti ja he eivt sitä ymmärrä. En ole mikä tahansa aikuinen vaan äitipuoli heille, iahan sellainen.
        Minäolen täällä äitinä en kaverina. Joten aion äitinä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun olen uusi äiti ja he eivt sitä ymmärrä. En ole mikä tahansa aikuinen vaan äitipuoli heille, iahan sellainen.
        Minäolen täällä äitinä en kaverina. Joten aion äitinä olla.

        Ei tuollaisilla mielipiteillä varustettu ihminen tule koskaan olemaan äiti kellekään . Lasten oma äiti on se tärkein aina lapsille Ja ikioma isukki myös. Sinä olet heille vaan nainen joka isänsä on valinnut vierelleen, mutta jos osaat hoidella korttisi oikein niin voit olla se nainen joka on ystävä heidän kanssaan.
        Huomaan ettet tiedä lapsista yhtään mitä , yhtä äkkiä muka äiti olevinasi , kirjoituksesi on niin lapsellinen että taidat olla puolikasvuinen koululainen joka keksii juttuja päästään ja kirjoittelee niitä nettiin aikuinen ihminen ei tommottia kirjoittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisilla mielipiteillä varustettu ihminen tule koskaan olemaan äiti kellekään . Lasten oma äiti on se tärkein aina lapsille Ja ikioma isukki myös. Sinä olet heille vaan nainen joka isänsä on valinnut vierelleen, mutta jos osaat hoidella korttisi oikein niin voit olla se nainen joka on ystävä heidän kanssaan.
        Huomaan ettet tiedä lapsista yhtään mitä , yhtä äkkiä muka äiti olevinasi , kirjoituksesi on niin lapsellinen että taidat olla puolikasvuinen koululainen joka keksii juttuja päästään ja kirjoittelee niitä nettiin aikuinen ihminen ei tommottia kirjoittele

        Lapset on huonosti kasvatettu jos he eivät kunnioita uutta äitiään ja arvosta hänen kasvatustaan ja periaatteita. Lapset sopeutuvat ei aikuisen tarvi muuttaa omaa olemista, lasten kuuluu tehdä uuden äidin olosta hyvä. Kurjaa kun kiukkuavat ja hutavat eikä tottee. Minusta on entisen äitin vika jos lapset eivät pysty olemaan kiitollisia ett ovat saaneet uuden äidin. Monet ei saa ja se on harmi.
        Kun minä aloin uudeksiäidiksi tein listan tavoitteistani ja säännöistä, mutta niitä ei huoioida mitenkään. Mutta olen tässä enkä pois ähde muuten lapset jäisi heitteille, kuka sillon heitä kasvattaa. Kotiinlaitan aina viestiä miten asiat pitää hoitaa, mutta ei hoideta. Minä olen päähenkilä nyt, ja muut sitten mitä lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset on huonosti kasvatettu jos he eivät kunnioita uutta äitiään ja arvosta hänen kasvatustaan ja periaatteita. Lapset sopeutuvat ei aikuisen tarvi muuttaa omaa olemista, lasten kuuluu tehdä uuden äidin olosta hyvä. Kurjaa kun kiukkuavat ja hutavat eikä tottee. Minusta on entisen äitin vika jos lapset eivät pysty olemaan kiitollisia ett ovat saaneet uuden äidin. Monet ei saa ja se on harmi.
        Kun minä aloin uudeksiäidiksi tein listan tavoitteistani ja säännöistä, mutta niitä ei huoioida mitenkään. Mutta olen tässä enkä pois ähde muuten lapset jäisi heitteille, kuka sillon heitä kasvattaa. Kotiinlaitan aina viestiä miten asiat pitää hoitaa, mutta ei hoideta. Minä olen päähenkilä nyt, ja muut sitten mitä lie.

        Minä en koskaan ajatellut isäni uutta vaimoa minään äitinä itselleni, ainoastaan isän vaimona. Sillä minulla oli ihan ikioma äiti elossa .
        Joten lapset päättävät ihan itse missä kurssissa olet heidän elämässään .
        Heillä on oma äiti joten eivät tarvitse mitää puoliskoita.


    • Anonyymi

      Kyllä mun mielestä uusi äiti on paikkansa ansainnut uudessda perheessä. Ei hän ole itseään sinne halunnut, hän halusi vaan miehen, ja jos mies ei omia lapsiaan jätä äidille, niin sille ei voi mitään. uutena äitinä pitää olla oikeudet kasvattaa ja määrätä ja olla se äiti kun edellinen ei osannut. Mikä siinä on erilaista, uusi nainen on aina paras manhdollinen lapsille jotka eivät osaa mitään, uusia mahdollisuuksia ja asoita.

      Miehen pitää puhutella kersansa ja sanoa että uutta äitiä on kohdeltava hyvin ja kauniisti, sillä hän on uusi äitinne ja entisestä ei tarvi välittää mitä se sanoo. uusi äiti määrää nyt ja sillä sipuli.
      On kumma jos mies on lastensa puolella eikä huomaa että uusi nainen on surullinen ja kateellinen, ei se niin mene. Kaikki on uuden naisen käsissä.

      • Anonyymi

        Perheenrikkoja suttura


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe