Miten pelissä tietää että Simi on raskaana? Nais Simini (niin, tottakai nainen) yhtenä päivänä "poksahti" hieman lihavammaksi. Tarkoittaako se sitä että se on raskaana? Kuinka kauan kestää että se saa sen lapsen? Olen jo odottanut kauan aikaa eikä mitään tapahdu...
Raskaana?
8
3379
Vastaukset
- Angela
No ei se itsekseen raskaaksi tule, ellet ole sitten yrittänyt saada vauvaa. Uskon, että simisi vain lihosi, katsopa sitä kuntopalkkia, onko se kuinka alhaalla. Jos simi syö silloin kun ei ole nälkä, niin se kuntopalkki laskee alaspäin ja tietyissä kohdissa simi lihoaa. Palkissahan on kolme eri astetta.
Jos simi on raskaana ja maha kasvaa, niin simi alkaa huitomaan ja peli automaattisesti siirtää kuvan siihen.- ~Liz
Kun simisi ovat yrittäneet vauvaa ja vauvanteko onnistuu pitäisi "sänkypuuhien" päätteeksi kuulua semmoista "vauvankehto" musiikkia. :)
Raskauden ensimmäisenä päivänä simi on yleensä huonovointinen. On tosin minullakin ollut simejä,joilla ei ole mitään oireita,oksentelua yms.
Tuossa edellisessä viestissä tuli asiat jo aika hyvin kerrottua :) - Anonyymi
Missä se kuntopalkki
- Miss Dark
eli kun laitat yrittäkää saada vauva ja siitä tietää et simi tuli raskaaksi kun vauvan saannin jälkeen kuuluu semmoinen tietty plim plom ääni. Sit nainen väsyy herkästi ja oksentaa aamulla ja sitte maha alkaa pyöristyy ja se kävelee vähän hassusti. ja siinä menee semmoset 3 päivää
- ...
Onko se oksennellu sim ennen ku sillä
poksahti se maha?
Jos ei niin se ei varmaan ole raskaana...- Angela
Ei ne simit muuten aina oksentele, vaikka ovatkin raskaana... Joskus ei ole yhtään mitään "oireita" ja joskus ne vaan yökkii, muttei oksenna.
- Sanna
Angela kirjoitti:
Ei ne simit muuten aina oksentele, vaikka ovatkin raskaana... Joskus ei ole yhtään mitään "oireita" ja joskus ne vaan yökkii, muttei oksenna.
No, pelasin kauemmin, ja selvisi etta Simini oli kuin olikin raskaana. Ekalla kertaa "sankypuuhissa" mitaan ei tapahtunut (ei siis ollut mitaan "pim pom" aanta lopussa jos oikein muistan), eika mitaan alkanut tapahumaan kun odotin paivia, ja sitten laitoin heidan uudestaan "sankypuuhiin", niin sitten kuulin sen "pim pom" aanen, ja ihmettelinkin mika se oli, ja vahan aavistelin etta jospa se tarkoittaisi sita etta Simi tuli raskaaksi, mutta en tiennyt. No paivia meni ja aloin epailemaan, mutta vasta sitten Simi lihoi pikkuisen. Sitten tulin taalta kysymaan. Sen jalkeen Simi kavi oksentamassa kerran, ja sitten tiesin varmaksi etta se oli raskaana. Noh, viela se lapsi ei ole syntynyt, vaikka maha onkin kasvanut jo tosi isoksi ja Simi kavelee hassusti (niinkuin joku mainitsi etta se tapahtuisi).
- Marjalaaksonen
Uuuh aah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579