Ihmettelen Teleoperaattori kyltyvää ahneutta!
- sähköposti meni maksulliseksi 4,9€/kk ( no sen voi lopettaa )
- laskua ei enää saa ilmaiseksi emailiin !!! Ihmettelen tuota . Vaihtoehtona txt / oma Elisa .
Hyvä muutoin mutta laskuerittelyä.ei näy! Olisikohan tällainen lasku jossa vain tilinumero, viite ja laskun summa ja eräpäivä...muu on ilmeisesti salaista ?
Pitäisiköhän kysyä kuluttaja - asiamieheltä?
Elisa muuttanut laskutusta ,email lasku ei ilmainen!
4
981
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kannattaa kysyä. Ei voi vaatia rahaa jos ei esitä laskua ja laskun esittäminen ei voi maksaa.
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii kuluttajan pääkoppa!
- Laskuja on jo yli 10-vuoden ajan voinut muuttaa ilmaiseksi e-laskuihin suoraan pankkiin! Omaa tyhmyyttä jos näin ei ole tehnyt!
- Ilmaisia paljon parempia sähköposteja on ollut olemassa jo yli 15-vuoden ajan. On jälleen omaa tyhmyyttä kitistä siitä jos Elisa muuttaa sähköpostin maksulliseksi! - Anonyymi
En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka edelleen haluaa laskunsa sähköpostiin. Siinä ei ole mitään järkeä nykyaikana. Mikset tilaa laskujasi e-laskuna suoraan mobiilipankkiin tai verkkopankkiin? Se ei maksa mitään ja saathan sä sen laskun erittelyn selville e-laskunkin tiedoista. On täysin älytöntä vaatia laskut sähköpostiin ja kitistä sitten siitä, että se maksaa. Tule sinäkin nykyaikaan. tilaa laskut e-laskuksi ja masa ne parilla klikkauksella mobiilipankissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?46631Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t228543- 51529
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502