Kiusaaminen ja seuraukset

Anonyymi-ap

Mua kiusataan koulussa. En uskalla kertoo kellekään. Oon miettiny, et ois kiva kuolla niin kukaan ei haukkuisi tai tönisi koulun käytävillä. En kuitenkaan haluis kuolla, kun oon just saanu oman hoitsun (hoitoponi). Koko viime vuoden oon ollu kiusattuna. Oon vaan niin epätoivoinen! Voitteko kertoo mikä auttaisi, siihen et uskaltaisin kertoo vaik opelle. Jouduin jättämään kaksi hevosta ja viisi on lähtenyt taivaslaitumille. Kun oltiin vaan kerran bestiksen kaa vähän myöhässä tunnilta koulussa, niin pari poikaa luokassa vaan huusi "ope, noiden metukka tyttöjen pitäis saada jälkkää!!!". Yksikin luokkalainen on sanonu "mä löysin lähikaupasta hevosen sisäfileetä" ja "mä haluun ostaa hevosen, koska siitä saa hyvää lihaa". Itken usein itseni uneen. Koulunkäynti ei suju, epävarmuutta ulkonäöstä.... Lista ongelmistani on pitkä. Koulussa mun ainoa kaveri on mun bestis, jos sen ei tuu kouluun, en voi itekkään mennä. Tää on niin kamalaa!!!!! Pliis auttakaa ja antakaa vinkkejä!!! 😔😢

4

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä välitä tule vahvana hanki hyvännäköinen poika/tyttöystävä sano että tuo ei oo oikein ja valita opelle, tutuille ystäville jopa mulle koska mä välitän kiusatuista ja kiusaajat taas 👎 ne on narsisteja, lihavia kiusaajia sori jos pahotan mut sä oot hyvä tollasenaan kuin oot ♥️😘

    • Anonyymi

      Hanki poikakaveri joka välittää se on tuki ja turva eli hanki suojelija ihelle siitä Kiusaajat välttämättä aina tykkää

    • Anonyymi

      Kiusaajan tulee pelätä ja se ei saa mitään ansaita läheskään ilmatteeks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe