Kiusaaminen ja seuraukset

Anonyymi-ap

Mua kiusataan koulussa. En uskalla kertoo kellekään. Oon miettiny, et ois kiva kuolla niin kukaan ei haukkuisi tai tönisi koulun käytävillä. En kuitenkaan haluis kuolla, kun oon just saanu oman hoitsun (hoitoponi). Koko viime vuoden oon ollu kiusattuna. Oon vaan niin epätoivoinen! Voitteko kertoo mikä auttaisi, siihen et uskaltaisin kertoo vaik opelle. Jouduin jättämään kaksi hevosta ja viisi on lähtenyt taivaslaitumille. Kun oltiin vaan kerran bestiksen kaa vähän myöhässä tunnilta koulussa, niin pari poikaa luokassa vaan huusi "ope, noiden metukka tyttöjen pitäis saada jälkkää!!!". Yksikin luokkalainen on sanonu "mä löysin lähikaupasta hevosen sisäfileetä" ja "mä haluun ostaa hevosen, koska siitä saa hyvää lihaa". Itken usein itseni uneen. Koulunkäynti ei suju, epävarmuutta ulkonäöstä.... Lista ongelmistani on pitkä. Koulussa mun ainoa kaveri on mun bestis, jos sen ei tuu kouluun, en voi itekkään mennä. Tää on niin kamalaa!!!!! Pliis auttakaa ja antakaa vinkkejä!!! 😔😢

4

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä välitä tule vahvana hanki hyvännäköinen poika/tyttöystävä sano että tuo ei oo oikein ja valita opelle, tutuille ystäville jopa mulle koska mä välitän kiusatuista ja kiusaajat taas 👎 ne on narsisteja, lihavia kiusaajia sori jos pahotan mut sä oot hyvä tollasenaan kuin oot ♥️😘

• Anonyymi

Hanki poikakaveri joka välittää se on tuki ja turva eli hanki suojelija ihelle siitä Kiusaajat välttämättä aina tykkää

• Anonyymi

Kiusaajan tulee pelätä ja se ei saa mitään ansaita läheskään ilmatteeks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3098
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2515
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2486
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1769
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1626
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1562
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26