radio suomen kälätys

Anonyymi-ap

Olipas taas kälätyspäivä helatorstaina, kun naisia oli tuotu studioon kaksin kappalein. Rasittavaa kuunnella. Kikatikikati-käläkälä... Mikään äänentoistosäätö ei pysy, koska toinen lähtee huutamaan kesken juonnon. Koko ajan pitää säätää radiota hiljemmalle, ettei nyt häätöä pukkaa.
Kenen ihmeen ohjelmaidea on ollut alunperin, että mikkien kanssa keskenään jutustelee kaksi toimittajaa? Sehän on ihan älytöntä. Ja sitten se ainainen interaktiivisuus: whatsuppia, whatsuppia joka välissä! Ja tätä pitää kuunnella monta tuntia.

7

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun eivät itse keksi jutun juurta niin pitää kuuntelijoita pyytää apuun. Aivan törkeätä sellainen kun siitä kuuntelun "ilosta" joutuu vielä maksamaankin joka vuosi vaikka et omistaisi ensimmäistäkään radiovastaanotinta.

      • Anonyymi

        Just näin. Ja aika syrjivää yleltä kuvitella että kaikilla kuuntelijoilla on älykänny siinä kädessä ja halua sitä käyttää moiseen turhuuteen. Meitä on moneen junaan, toiset ovat jopa näkövammaisia. Tai digi-esteisiä muuten. Juuri nyt on kansalaisaloite päällä, jossa vaaditaan samat palvelut myös "älyttömille". Mutta YLE ei ole siinä seurapiirissä, ei vaikka nyhtää kuulijoilta pakkoverot. Härskiä menoa.
        Itsekään en käytä kuin vanhaa nokiaa, ihan periaatteesta, ja se on puhelin.


    • Anonyymi

      "Ja tätä pitää kuunnella monta tuntia."

      Outoa! Täällä Etelä-Suomessa saa itse valita aivan vapaasti, mitä kuuntelee, tai jopa sulkea koko radion.

      • Anonyymi

        Monet kuuntelevat valtakunnan radiota ihan siinä keittiössä tai työn touhussa. Tai autossa, pihalla tai sairaina petipotilaana. Itsekin kuuntelen vanhaa patteriradiota autotallissa. Sieltä yleensä kuuluu vain radio suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet kuuntelevat valtakunnan radiota ihan siinä keittiössä tai työn touhussa. Tai autossa, pihalla tai sairaina petipotilaana. Itsekin kuuntelen vanhaa patteriradiota autotallissa. Sieltä yleensä kuuluu vain radio suomi.

        Kuuntelin minäkin Yle Suomen 'kälätystä ' eilen, kun etsin radiosta uutta kuultavaa. Pookista sain tarpeekseni, kun rupesi tuntumaan että se on nykyään täynnä mainoksia. Siis oisko tunnista jopa 15-20 minuuttia mainoksia. Ihan tolkutonta. Radio Suomen ohjelma oli eilen ihan ok, mutta tuo whatsappi saisi jäädä pois lähetyksistä. Radio Suomi on ihan hyvä kanava muuten, paitsi alueohjelman tasossa on parannettavaa. Yle Helsinki ehkä paras näistä paikallisista Yle Suomi kanavista.


      • Anonyymi

        Höhö höh ja maksat silti yleveron vaikka olisit kuuro ja tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höhö höh ja maksat silti yleveron vaikka olisit kuuro ja tyhmä!

        Pakkohan se on ylevero maksaa. Ei sille vaan mitään voi. Eikä se kallis ole, ottaen huomioon mitä kaikkea Yle radion, TV:n ja internetin puolella tarjoaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe