Ollut prinsessa henkinen
En voi sietää ylimielisiä ihmisiä
Jotka ajattelee vaan itseään
Tai ratsastaa toisen siivellä
Valetelijoita ja kieroilijoita on maailma pullolaan
Toiset vaan vedättää toisia
Tai yrittää hyötyä toisen kustannuksella
Säälin niitä jotka haluaa vaan
Toisen kustannuksella hyötyä
Ei tässä maailmassa voi keneenkään luottaa
En ole koskaan
3
347
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Parempi olla kuningatar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548
