Moi täält kirjoittelee tällä hetkellä kasilla oleva tyttö. Kaipaisin paljon tietoa kallion lukion liittyen etenkin niiltä jotka on käyny/käy kyseistä koulua! Eli yhteishaut on ens vuonna mietin jo tässä etukäteen että millaset on mun mahdollisuudet kallion lukioon. Että kannattaako mun alottaa joitain harrastuksii viel ens vuodeksi. Ja keskiarvon nostoon kuinka paljon kannattaa keskittyä?
Harrastus kokeneisuus (ysin jälkeen näillä näkyvin):
-Tanssi 7v (kilpaa 4v)
-Voimistelua n.5v (päiväkoti-ala-aste)
-Partio 11.v
-Joukkueen valmennus 1v (apuvalkku)
-Sirkus ja temppuilu 3v (2 eri ryhmää)
-Kuviskerho 2.v
(Käynyt kans 7 vuonna kuvisleirillä puumalassa. Ensi vuonna menossa sinne töihin)
-Uinti 3-4v
-Teatteria 1.v (ala-aste)
Vapaa-aika harrastukset:
-Virkkaus, neulonta, ompelu
-Kirjojen luku, välillä tarinoitten kirjoitus
-Tanssi
Keskiarvo näillä näkymin n. 8,3. Nostanu seiska luokan ka yhellä kokonaisella numerolla. Äidinkilieli on 9,2, sitä kai arvostetaan kalliossa? Enkku ei oo omii vahvuuksiani tosin, tavote parantaa siinä. Kuinka paljon mulla ois järkee nostaa keskiarvoo, jotta saisin hyvät mahdollisuudet kallioon noitten harrastusten perusteella. Ja mistä kaikesta kannattaa hankkia ne paperit? Ite mietin et ainakin tanssi, apuvalkkuna olo, sirkus ja partio on sellasii, joista haen. Samoin äikän opelta ja luokanvalvojalta. Kannaatako ottaa vielä jotain uusia harrastuksia ensi vuodelle?
Mitä kaikkea omassa hakemuksessa kannattaa sanoa? Onko ihan hyvä laittaa siihen että oon toiminu verso sovittelijana ja tukioppilaana?
Kallion lukio mahdollisuusdet?
Anonyymi-ap
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623