Olen yläasteella ja koulu on aina mennyt suht hyvin mutta nyt ei enään... En saa mistää motivaatiota opiskella minulle vaikeita aineita. mm. Englanti on todella vaikeaa ja siksi en jaksa sitä opiskellakkaa. Minua ei motivoi esim se että kohta pitäisi hakea jatko opiskelu paikkaan. Ei vain löydy motivaatiota. Kun saan huonoja numeroita koulusta vanhempani vain tuomitsevat ja käskevät lukemaan paremmin. Aina joutuu itku kurkussa kuuntelemaan heidän valitusta. Miten se heidän elämäänsä vaikuttaa jos kokeesta tulee 5 tai 6. Vaikka toki haluavat minun menestyvän koulussa, mutta sitten kun sanon ette ole MITÄÄN motivaatiota lukea nii se ei ole syy huonoihin numeroihin. Aina olen joutunut todistamaan hyvillä numeroilla että kyllä minäkin osaan ja olen tehnyt kaiken työn koulussa vain miellyttääkseni vanhempiani. Eikai sen niin pitäisi olla? Ja mistä sen motivaationkin löytää?
Vanhemmat ei ymmärrä
2
244
Vastaukset
- Anonyymi
En itse oo tota koskaan vielä kokenut ja toivon etten joudukkaan kokemaan. Mutta itsehhän kysyisin vanhemmiltani opiskeluapua ja motivaatiota esim että jos tulee yli 8 saa vaikka suklaapatukan tai jotain sellast pientä motivaatiota. Ja jos vanhemmat ei auta tai anna motivaatioo nii kannattaa ettii netist sellane numero mihin voi soittaa ja kysyy motivaatio apua ja tällästä tais olla ilmasta. Jos sekään ei auta niin kääntyisin kaverin tai opettajan puoleen itse pienempänä kävin melkein joka päivä sellaisen koulukoutsin luona joka auttoi motivaatiossa ja peloistapääsemisessä. Ja terapiakin on hyvä keino. Sori kun tuli näin pitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734