Olen yläasteella ja koulu on aina mennyt suht hyvin mutta nyt ei enään... En saa mistää motivaatiota opiskella minulle vaikeita aineita. mm. Englanti on todella vaikeaa ja siksi en jaksa sitä opiskellakkaa. Minua ei motivoi esim se että kohta pitäisi hakea jatko opiskelu paikkaan. Ei vain löydy motivaatiota. Kun saan huonoja numeroita koulusta vanhempani vain tuomitsevat ja käskevät lukemaan paremmin. Aina joutuu itku kurkussa kuuntelemaan heidän valitusta. Miten se heidän elämäänsä vaikuttaa jos kokeesta tulee 5 tai 6. Vaikka toki haluavat minun menestyvän koulussa, mutta sitten kun sanon ette ole MITÄÄN motivaatiota lukea nii se ei ole syy huonoihin numeroihin. Aina olen joutunut todistamaan hyvillä numeroilla että kyllä minäkin osaan ja olen tehnyt kaiken työn koulussa vain miellyttääkseni vanhempiani. Eikai sen niin pitäisi olla? Ja mistä sen motivaationkin löytää?
Vanhemmat ei ymmärrä
2
270
Vastaukset
- Anonyymi
En itse oo tota koskaan vielä kokenut ja toivon etten joudukkaan kokemaan. Mutta itsehhän kysyisin vanhemmiltani opiskeluapua ja motivaatiota esim että jos tulee yli 8 saa vaikka suklaapatukan tai jotain sellast pientä motivaatiota. Ja jos vanhemmat ei auta tai anna motivaatioo nii kannattaa ettii netist sellane numero mihin voi soittaa ja kysyy motivaatio apua ja tällästä tais olla ilmasta. Jos sekään ei auta niin kääntyisin kaverin tai opettajan puoleen itse pienempänä kävin melkein joka päivä sellaisen koulukoutsin luona joka auttoi motivaatiossa ja peloistapääsemisessä. Ja terapiakin on hyvä keino. Sori kun tuli näin pitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1166810Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454498Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723657Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272624Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282391Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221876Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981378Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191194Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361001- 88858