Sähköautoilu on halpaa

Anonyymi-ap

Sähkösopimus 20 centti kwh. Alle 5 e 100 km ja kerran viikossa auto töpseliin kiinni niin ajelee kaikki ajot.
Miten näitä hybridejä vielä hehkutetaan pienestä kulutuksesta. Vaikka veis vain viisi litraa satasella niin maksaa 10 euroa. Puolet kalliimpaa.

16

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tulevaisuus on varmasti sähköautojen, niin paljon on nyt valmistajilla rahaa kiinni muutoksessa. Vanhanaikainen polttomoottorihybridi on tiensä päässä.

• Anonyymi

Nykyiset sähköautot ovat 3v päästä vanhentuneita romuja kun uudentyyppiset akut rynnistää markkinoille.

• Anonyymi

Edullinen, kesäloma matkustelua ajatellen varsin upea taktiikka!!😋

• Anonyymi

Tojota on näköjään alkanut ostaa sähköautoja kiinalaisilta. Huonostihan siinä kävi kun itse yrittävät sellaista tehdä. Ei saatu edes renkaan pultteja pysymään kiinni aluksi ja talvella surkea lataus.

• Anonyymi

Ei ole halpaa. Kilometri hintaan pitää lisätä ajoneuvon hankintahinta. Omistan sähköauton ja voin kertoa että vakuutukset ja huoltokustannukset ovat huimaan korkeita.
      Typerää luulla että sähköautolla on ajo ilmaista. 8-vuoden kuluttua on akkukasettien vaihdot jopa aikaisemmin riippuen lataus ja ajettujen kilometrien määrästä.

• Anonyymi

Voi sinua onnetonta poikaa. Akut kestää tutkitusti 20 vuotta ja huoltokustannukset halpoja ja harvoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua onnetonta poikaa. Akut kestää tutkitusti 20 vuotta ja huoltokustannukset halpoja ja harvoin.

Aina voi luvata vaikka 120 vuotta.

Takuuta ei kukaan anna enempää kuin 8 vuotta ja akun kapasiteetti saa tänä aikana pudota 2,5 % vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojatan sähköauto on ainoa jota pitää viedä huoltoon pikkuisilla kilometreillä.

• Anonyymi

Ostetaanpa 60-70 kilo€ sähköauto ja aletaan säästämään!!!!!!!🤣😂😅

• Anonyymi

Jotkut ostaa yhtä kalliin Tojotankin. Kyllä mun eurot menee mieluummin kunnon sähköautoon kuin Tojotaan. Tojotan voi hankkia kakkosautoksi jos tartte pitkiä matkoja ajella.

• Anonyymi

Pörssisähkö oli miinuksella, sähköauton latauksesta maksettiin.

• Anonyymi

Osta 70000 euron sähkäri ja säästä, max. 200 kilometriä vaan tosin kerrallaan sitte piuhapelleilyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta 70000 euron sähkäri ja säästä, max. 200 kilometriä vaan tosin kerrallaan sitte piuhapelleilyä.

Kaikkein huonoin idea on laittaa yhtä paljon rahaa vaikka Tojotan plugariin ja pelleillä sitten joka päivä piuhan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5348
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4621
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4380
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3563
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      43
      2660
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2591
    Aihe