Hei, oon 14v poika ja mun murrosikä on alkanu ehk joku 3kk sitte tai jotain semmost.
Oon nyt kaks viikkoo sitte huomannu et mun vasemmas rinnas tuntuu semmonen outo kyhmyn tapane juttu. Se on niinku kasvbanu sillee oudost ja tullu ninku ulospäin ( eio näkyvästi kuitenkaa) Oikeessa ei oo kuitenkaan tapahtunu mitään. Se on vähä arka ja sattuu ku sitä painaa tai jos se hankautuu jotain vasten. Se tuntuu vähä ikävält välil mut ei sitä ees huomaa jos ei kiinnitä siihen huomioo. En oo varma pitäikö mun mennä jonnekki lääkäriin ja onko se vakava juttu vai onko toi normaalia murrosikäjuttuja?
Pliis auttaakaa
Onks tää normaalii??
Anonyymi-ap
5
582
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Nomppa45!
Ensinnäki nää alotukset ja viestit näkyy muutaman minuutin viiveellä täällä.
Luullakseni se on hormonitoiminnan aiheuttama muutos jonka pitäis jossaki vaiheessa kadota. Todennäkösesti toiseenkin rintaan tulee sellanen.- Anonyymi
Oke ty
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178625003
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko esinahka tiukka myös?😛
- Anonyymi
ofc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1282641Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/562026Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341760Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201649- 1171587
- 1381298
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su881044Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48972Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29907