Ohessa muutama kuva, nyt on kaikki asetuksesta tehty viimeisen päälle, https://aijaa.com/9vkA2K ei paha 200 euron kännykällä.
By NumBall HHN 62v.
Kuvat finaali
13
316
Vastaukset
- Anonyymi
Kerronpa hieman mitä tein, poistin puhelimesta kaikki mikä liittyy xiaomiin ainoastaan rauta jäi, asensin uudemman version google Pixel Experience firmwaren, joka löytyy tuohon puhelin malliin,
tosin sitä piti vielä hieman säätää että sain tehoja lisää, siinä meni viikko,
sitten aloin testaamaan kameraa, firmiksessä oleva kamera ottaa hyviä kuvia mutta ei anna max kuvatarkkuutta, eikä raw kuvaformaattia...
Siispä etsin uuden kamerasoftan, sellainen löytyi hieman googlaamalla, apps on modattu alkuperäisestä google kamerasta, gcam LMC 8.4 R15, sitten alkoi ongelmat, puhelin tulee googlen rajapintaa 3, mutta se ei riittänyt minulle kuvan laadullisesti aikaisemmat kuvat oli tuolla rajapinta 3 kuvattuja, vaikka hyviä nekin oli,
halusin ohjata suoraa ei rajapinnan kautta puhelimen neljää kameraa, puhelimessa on main kamera Samsung HM2, 108Mpx, ultra wide Sony IMX 355 8Mpx, Macro GalaxyCore GC02M1 2Mpx, selfietä varten Omnivision OV16A10 16Mpx...
Näiden kameroiden laitteistoympäristön rakentaminen oli erittäin vaikeaa, kun pitää saada kuvassa olevat noise ja awb kohalleen sekä muut toiminnot kameran mukaiseksi, ei muutakuin valmistajan sivulta etsimään parametrejä...
nyt osaan ja tiedän paljon valokuvauksesta... olen aikaisemmin modannut useita puhelimia aikaisempi suosikkini oli HTC ja Samsung ennen Xiaomia,- Anonyymi
Näin menee mukavasti aika, lisäksi oppii kokoajan uutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin menee mukavasti aika, lisäksi oppii kokoajan uutta...
Pieni huomio kuvista nuo kuvat eivät kerro koko totuutta, tietokoneella niitä voi suurentaa metrien kokoisiksi, ja vielä vaikkapa tuon orkidean yksityiskohdat on nähtävissä kuva ei pixelöidy ja lehtien reunat on tarkkarajainen...
- Anonyymi
Jumankekka nyt on hienoja kuvia!
" ... selfietä varten Omnivision OV16A10 16Mpx... "
Paas laittaen framille SELFIE niin on Neidin ja heikoimman lenkin kuvat taputeltu.
'*' - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178625591
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kannattaa ostaa halpaa kiinanrojua. https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000009590309.html
- Anonyymi
Totta tosiaan mitenkähän tästä elämästä selviää kun ei elä Pattayan rakkaan kriteerien mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tosiaan mitenkähän tästä elämästä selviää kun ei elä Pattayan rakkaan kriteerien mukaan?
Haittaohjelmat pitää osata huomioida, xiaomin ja huawayn firmiksissä on epäilty olevan kiinan valtion vakoiluohjelmia, mutta minua voi vapaasti vakoilla, tosin minua ärsytti se on puhelimen ottaa käyttöön, sinne oli valmiiksi tuotannossa asennettu 66 erilaista minulle turhaa ohjelmaa, pelejä yms. jotka vievät turhaa tilaa, lisäksi ne on aina vanhoja versioita, kutsun niitä turhakkeiksi ja poistan ne aina... ennen päivitystä...
Lisäksi muutenkin on syytä pitää virus ja haitake suoja kunnossa vaikkapa f-securella...
Tämä pitää huomioida kaikkiin laitteisiin jotka liittyvät suoraan nettiin... oli valmistaja mikä tahansa, sekä varmistaa että hyvä turvaohjelma löytyy laitteellesi...
- Anonyymi
"tietokoneella niitä voi suurentaa metrien kokoisiksi"
No ei todellakaan voi. Ei riitä pikselit, ei tarkkuus eikä linssitekniikka. Ne metrien kokoiset kuvat, esimerkiksi mainosjulisteet ovat satojen megojen kokoisia, jopa gigojen. Jo puolen metrin kokoisina nuo kuvat olisi sumeaa mössöä.
Kännyköissä on asetukset valmiina kameralle, ei niitä tarvi säädellä jos meinaa luonnollisen kuvan saada aikaan.- Anonyymi
Kyllä voi suoraan raw moodista joka on suorakopio kennosta.
Kerran olin täällä thaimaassa aivan finaalissa aimon kanssa kun jouduttiin kuntouttavaan työllistämis kokeiluun kesken kesä loman joka oli jatkunut saumattomasti vuodesta 1989 - 2022. Meinattiin tulla molemmat hulluiksi.
- Anonyymi
Tuossa vielä yksi kukka, sinipotkuri kukka, iso puu naapurin tontilla, mutta kukat meidän puolella, https://aijaa.com/IWsxSN
- Anonyymi
Asukko sä siellä kukkaruukkujen välissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592