Kuvat finaali

Anonyymi-ap

Ohessa muutama kuva, nyt on kaikki asetuksesta tehty viimeisen päälle, https://aijaa.com/9vkA2K ei paha 200 euron kännykällä.
By NumBall HHN 62v.

13

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerronpa hieman mitä tein, poistin puhelimesta kaikki mikä liittyy xiaomiin ainoastaan rauta jäi, asensin uudemman version google Pixel Experience firmwaren, joka löytyy tuohon puhelin malliin,

tosin sitä piti vielä hieman säätää että sain tehoja lisää, siinä meni viikko,

sitten aloin testaamaan kameraa, firmiksessä oleva kamera ottaa hyviä kuvia mutta ei anna max kuvatarkkuutta, eikä raw kuvaformaattia...

Siispä etsin uuden kamerasoftan, sellainen löytyi hieman googlaamalla, apps on modattu alkuperäisestä google kamerasta, gcam LMC 8.4 R15, sitten alkoi ongelmat, puhelin tulee googlen rajapintaa 3, mutta se ei riittänyt minulle kuvan laadullisesti aikaisemmat kuvat oli tuolla rajapinta 3 kuvattuja, vaikka hyviä nekin oli,

halusin ohjata suoraa ei rajapinnan kautta puhelimen neljää kameraa, puhelimessa on main kamera Samsung HM2, 108Mpx, ultra wide Sony IMX 355 8Mpx, Macro GalaxyCore GC02M1 2Mpx, selfietä varten Omnivision OV16A10 16Mpx...
      Näiden kameroiden laitteistoympäristön rakentaminen oli erittäin vaikeaa, kun pitää saada kuvassa olevat noise ja awb kohalleen sekä muut toiminnot kameran mukaiseksi, ei muutakuin valmistajan sivulta etsimään parametrejä...

nyt osaan ja tiedän paljon valokuvauksesta... olen aikaisemmin modannut useita puhelimia aikaisempi suosikkini oli HTC ja Samsung ennen Xiaomia,

• Anonyymi

Näin menee mukavasti aika, lisäksi oppii kokoajan uutta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin menee mukavasti aika, lisäksi oppii kokoajan uutta...

Pieni huomio kuvista nuo kuvat eivät kerro koko totuutta, tietokoneella niitä voi suurentaa metrien kokoisiksi, ja vielä vaikkapa tuon orkidean yksityiskohdat on nähtävissä kuva ei pixelöidy ja lehtien reunat on tarkkarajainen...

• Anonyymi

Jumankekka nyt on hienoja kuvia!

" ... selfietä varten Omnivision OV16A10 16Mpx... "

Paas laittaen framille SELFIE niin on Neidin ja heikoimman lenkin kuvat taputeltu.

'*'

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­N­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178625591

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
      • Anonyymi

Totta tosiaan mitenkähän tästä elämästä selviää kun ei elä Pattayan rakkaan kriteerien mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tosiaan mitenkähän tästä elämästä selviää kun ei elä Pattayan rakkaan kriteerien mukaan?

Haittaohjelmat pitää osata huomioida, xiaomin ja huawayn firmiksissä on epäilty olevan kiinan valtion vakoiluohjelmia, mutta minua voi vapaasti vakoilla, tosin minua ärsytti se on puhelimen ottaa käyttöön, sinne oli valmiiksi tuotannossa asennettu 66 erilaista minulle turhaa ohjelmaa, pelejä yms. jotka vievät turhaa tilaa, lisäksi ne on aina vanhoja versioita, kutsun niitä turhakkeiksi ja poistan ne aina... ennen päivitystä...

Lisäksi muutenkin on syytä pitää virus ja haitake suoja kunnossa vaikkapa f-securella...

Tämä pitää huomioida kaikkiin laitteisiin jotka liittyvät suoraan nettiin... oli valmistaja mikä tahansa, sekä varmistaa että hyvä turvaohjelma löytyy laitteellesi...

• Anonyymi

"tietokoneella niitä voi suurentaa metrien kokoisiksi"

No ei todellakaan voi. Ei riitä pikselit, ei tarkkuus eikä linssitekniikka. Ne metrien kokoiset kuvat, esimerkiksi mainosjulisteet ovat satojen megojen kokoisia, jopa gigojen. Jo puolen metrin kokoisina nuo kuvat olisi sumeaa mössöä.
      Kännyköissä on asetukset valmiina kameralle, ei niitä tarvi säädellä jos meinaa luonnollisen kuvan saada aikaan.

• Anonyymi

Kyllä voi suoraan raw moodista joka on suorakopio kennosta.

• Kerran olin täällä thaimaassa aivan finaalissa aimon kanssa kun jouduttiin kuntouttavaan työllistämis kokeiluun kesken kesä loman joka oli jatkunut saumattomasti vuodesta 1989 - 2022. Meinattiin tulla molemmat hulluiksi.

• Anonyymi

Tuossa vielä yksi kukka, sinipotkuri kukka, iso puu naapurin tontilla, mutta kukat meidän puolella, https://aijaa.com/IWsxSN

• Anonyymi

Asukko sä siellä kukkaruukkujen välissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      206
      3180
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2053
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      189
      1627
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      173
      1540
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      184
      1442
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1288
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1241
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1131
    Aihe