Kuvat finaali

Anonyymi-ap

Ohessa muutama kuva, nyt on kaikki asetuksesta tehty viimeisen päälle, https://aijaa.com/9vkA2K ei paha 200 euron kännykällä.
By NumBall HHN 62v.

13

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerronpa hieman mitä tein, poistin puhelimesta kaikki mikä liittyy xiaomiin ainoastaan rauta jäi, asensin uudemman version google Pixel Experience firmwaren, joka löytyy tuohon puhelin malliin,

      tosin sitä piti vielä hieman säätää että sain tehoja lisää, siinä meni viikko,

      sitten aloin testaamaan kameraa, firmiksessä oleva kamera ottaa hyviä kuvia mutta ei anna max kuvatarkkuutta, eikä raw kuvaformaattia...

      Siispä etsin uuden kamerasoftan, sellainen löytyi hieman googlaamalla, apps on modattu alkuperäisestä google kamerasta, gcam LMC 8.4 R15, sitten alkoi ongelmat, puhelin tulee googlen rajapintaa 3, mutta se ei riittänyt minulle kuvan laadullisesti aikaisemmat kuvat oli tuolla rajapinta 3 kuvattuja, vaikka hyviä nekin oli,

      halusin ohjata suoraa ei rajapinnan kautta puhelimen neljää kameraa, puhelimessa on main kamera Samsung HM2, 108Mpx, ultra wide Sony IMX 355 8Mpx, Macro GalaxyCore GC02M1 2Mpx, selfietä varten Omnivision OV16A10 16Mpx...
      Näiden kameroiden laitteistoympäristön rakentaminen oli erittäin vaikeaa, kun pitää saada kuvassa olevat noise ja awb kohalleen sekä muut toiminnot kameran mukaiseksi, ei muutakuin valmistajan sivulta etsimään parametrejä...

      nyt osaan ja tiedän paljon valokuvauksesta... olen aikaisemmin modannut useita puhelimia aikaisempi suosikkini oli HTC ja Samsung ennen Xiaomia,

      • Anonyymi

        Näin menee mukavasti aika, lisäksi oppii kokoajan uutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin menee mukavasti aika, lisäksi oppii kokoajan uutta...

        Pieni huomio kuvista nuo kuvat eivät kerro koko totuutta, tietokoneella niitä voi suurentaa metrien kokoisiksi, ja vielä vaikkapa tuon orkidean yksityiskohdat on nähtävissä kuva ei pixelöidy ja lehtien reunat on tarkkarajainen...


      • Anonyymi

        Jumankekka nyt on hienoja kuvia!

        " ... selfietä varten Omnivision OV16A10 16Mpx... "

        Paas laittaen framille SELFIE niin on Neidin ja heikoimman lenkin kuvat taputeltu.



        '*'


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178625591

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Totta tosiaan mitenkähän tästä elämästä selviää kun ei elä Pattayan rakkaan kriteerien mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tosiaan mitenkähän tästä elämästä selviää kun ei elä Pattayan rakkaan kriteerien mukaan?

        Haittaohjelmat pitää osata huomioida, xiaomin ja huawayn firmiksissä on epäilty olevan kiinan valtion vakoiluohjelmia, mutta minua voi vapaasti vakoilla, tosin minua ärsytti se on puhelimen ottaa käyttöön, sinne oli valmiiksi tuotannossa asennettu 66 erilaista minulle turhaa ohjelmaa, pelejä yms. jotka vievät turhaa tilaa, lisäksi ne on aina vanhoja versioita, kutsun niitä turhakkeiksi ja poistan ne aina... ennen päivitystä...

        Lisäksi muutenkin on syytä pitää virus ja haitake suoja kunnossa vaikkapa f-securella...

        Tämä pitää huomioida kaikkiin laitteisiin jotka liittyvät suoraan nettiin... oli valmistaja mikä tahansa, sekä varmistaa että hyvä turvaohjelma löytyy laitteellesi...


    • Anonyymi

      "tietokoneella niitä voi suurentaa metrien kokoisiksi"

      No ei todellakaan voi. Ei riitä pikselit, ei tarkkuus eikä linssitekniikka. Ne metrien kokoiset kuvat, esimerkiksi mainosjulisteet ovat satojen megojen kokoisia, jopa gigojen. Jo puolen metrin kokoisina nuo kuvat olisi sumeaa mössöä.
      Kännyköissä on asetukset valmiina kameralle, ei niitä tarvi säädellä jos meinaa luonnollisen kuvan saada aikaan.

      • Anonyymi

        Kyllä voi suoraan raw moodista joka on suorakopio kennosta.


    • Kerran olin täällä thaimaassa aivan finaalissa aimon kanssa kun jouduttiin kuntouttavaan työllistämis kokeiluun kesken kesä loman joka oli jatkunut saumattomasti vuodesta 1989 - 2022. Meinattiin tulla molemmat hulluiksi.

    • Anonyymi

      Tuossa vielä yksi kukka, sinipotkuri kukka, iso puu naapurin tontilla, mutta kukat meidän puolella, https://aijaa.com/IWsxSN

      • Anonyymi

        Asukko sä siellä kukkaruukkujen välissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe