Vanha muisto

Anonyymi-ap

Haluisin kertoo yhden vanhan jutun joka oikeesti tapahtui. Vietimme tuttavapariskunnan kanssa kosteeta iltaa meillä . Normisettiä alkuillasta, hyvää ruokaa ja viiniäkin nautittiin. Siteen juomat vaihtui hiukan jäykempään...laitettiin musaa soimaan ja tanssittiin. Vaihdettiin välillä tanssipartnereita ja huomasin kuinka hitaissa tansseissa oma vaimoni oli kuin iilimato. Kaveri puristeli vaimoni ahteria oikein kunnolla. Kaverini vaimo veti viinaa siihen malliin että vetäytyi lepäilemään makkarin puolelle, eli suoraan sanoen sammui.Mulla tuli mieleen kokeilla kuinka rohkea vaimoni olisi jos vähän rohkaisisin häntä. Tanssitin häntä ja aloin ronskisti puristelemaan tissejä ja haaroväliä. Olimme ottaneet valokuvia aiemmin illalla ja kamera oli sopivasti tarjolla ja sanoin kaverilleni että ottaisi meistä vaimoni kanssa kuvia.Irroitin rintaliivit paidan alta ja nostelin paitaa ylemmäksi ja kamera räpsyi kiivaasti. Vaimo kävi kuumana eikä vastustellut yhtään. Seuraavaksi vedin housut pois ja lipsutin pillua alkkareiden alta. Vieläkään vaimo ei vastustellut. Vedin alkkaritkin pois ja märkä pillu oli suoraan kaverin silmien edessä. Kamera surisi ja vaimo kiemurteli mielettömästi. Kaivoin kullini esiin ja vaimo otti sen suuhunsa. Kysyin vaimolta saako kaveri tulla mukaan? Vaimo nauroi ja sanoi siitä vaan. Kaverilla oli jonkin verran isompi kulli kuin minulla. Kun vaimoni sai sen käteensä hän silmin nähden innostui vieläkin enemmän. Käövin istumaan ja sanoin vaimolleni että ottaa minulta suihin ja kaveri asettui vaimoni takapuolelle. Kun kaveri varovasti asetteli kulliaan vaimoni pillulle, vaimo työnsi pilluaan kullia vasten. En ole koskaan nähnyt vaimoani siinä tilassa. Hän huusi suoraa huutoa ja laukesi tosi nopesti ja tippui polvilleen.
Emme ehtineet kauaa huilata kun kaverin vaimo tuli ja alkoi huutamaan kuin hyeena että mitä täällä tapahtuu. He hävisivät tosi nopeasti pois meiltä. Välit eivät kovin hyviksi enää palanneet koskaan heidän kanssaan.

2

13187

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, että vaimosi sai oikein kunnolla melaa mekkoonsa. Ei syytä huoleen ja seuraavalla kerralla suoleen!

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17862970e

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe