Jos on paha olla tai harmittaa jokin asia tai joku muu ahdistus niin olen alkanut lyömään tai läpsyttämään itseäni kasvoihin tai päähän. Kiva sitten herätä aamulla kun kasvot on vähän turponneet. En tiedä miksi teen itselleni näin mutta se jotenki raukaisee mun ahdistusta. Uskon että mulla saattaa olla jokin masennus vaihde menossa mullistavien elämän muutosten takia jotta olen alkanut toimimaan itseeni näin.😒
Itseään lyöminen
10
611
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sellille terapia istuntoon kahvi kupposen ja hyvän seuran kera!
- Anonyymi
Aika perinteistä meillä kuhmolaisilla. Johtunee korkeasta sukusiitosasteesta
- Anonyymi
No serkun polkemisestahan se johtuu mutta eip voi mittä kun himottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No serkun polkemisestahan se johtuu mutta eip voi mittä kun himottaa!
Kuhmolaiset kavahtaa kun pitäis ottaa maahanmuuttajia, sisäsiittoisuus säilytetään koskemattomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhmolaiset kavahtaa kun pitäis ottaa maahanmuuttajia, sisäsiittoisuus säilytetään koskemattomana.
Tänne tarvita muita keenejä, hyvin on pärjätty omilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne tarvita muita keenejä, hyvin on pärjätty omilla.
Nimenomaan. Vuosisatoja on sukuni Kuhmossa elellyt ja aina on puolisokin löytynyt ihan omalta kylältä ja hyvin on pärjätty.
Omat lapsenikin on päättäneet jäädä Kuhmoon, mitäpä sitä suotta kauas lähteä ja hyvin kyllä ovat kumppanin hekin löytäneet täältä ja jälkikasvuakin lienee vielä odotettavissa.
- Anonyymi
Hyvä että lyöt itseäsi, etkä muita.
- Anonyymi
Ainakin päänsärkyyn ottaan paukuttaminen vähän helpottaa.
- Anonyymi
Eikö semmoisia kisoja ole olemassa missä ne läiskii toisiaan? Tuleva Suomen mestari kun on jo kokemusta🙄
- Anonyymi
Valkotakkisten luokse hoitoo niii eiköhä se siitä ala sit helpottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311638- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251316Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1021174Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121170- 391152
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1311118Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91112