Vaikka vielä onkin toukokuu, on ulkona jo käytännössä kesä. Kesämökin koko tontti on kunnollisilla ihmisillä tasattu ja nurmetettu rantaan asti ja ruoho kasvaa jo kohisten. Sammalsyöppö ja kevät lannoite on toki levitetty nurmelle jo hyvissä ajoin.
Mökin nurmikko on syytä tähän aikaan vuodesta leikata vähintään kahdesti viikossa jotta se näyttää aina hyvältä. Siististi hoidettu nurmikko on mökinomistajan kunnia-asia eikä mökkitonteilla luonnontilaista aluetta näy.
Nurmikko kasvaa kohisten
Anonyymi-ap
4
255
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kunnolliset ihmisparat..
- Anonyymi
Ja polttomottori leikkurilla tietenkin! Eikö ns. "kunnon" ihmiset ajattele päästöjänsä ollenkaan?
- Anonyymi
Tietenkin vielä jollakin lapsityövoimalla kasatulla kiinalaisella polttomoottorilla.
- Anonyymi
Ajettavalla polttomoottorikoneella tottakai, kylmä oluttölkki pullonpidikkeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614