Etelänmatkalla

Anonyymi-ap

Olimme vaimon kanssa etelänmatkalla, ja hänen ystävättärensä oli myös mukana.
Meillä oli omat huoneet tietenkin.
Vaimoni on sporttinen 58 rouva, hoikka ja aina kireä kuin viulun kieli. Tyypilliseen tapaansa natkutti taas minulle kaiken aikaa.
Ystävänsä on joitain vuosia vanhempi, ja täydellinen vaimoni vastakohta. Hän on runsas ja verevä, sanoisinko muhkea rotunainen, joka on aina hillitty ja ystävällinen.
Myös pukeutumisessa he ovat täydelliset vastakohdat.
Vaimo on aina jossain urheiluvaatteissa ja mahdollisimman mielenkiinnottomissa turistitamineissa, kun taas ystävänsä Marjatta pukeutuu naisellisesti joka tilanteeseen, mekkoihin ja hameeseen. En voisi edes kuvitella häntä t-paidassa ja shortseissa, tai muussa turistirytkyssä.
Olimme majoittuneet majatalon tapaiseen viehättävään huoneistohotelliin, jossa ei ollut kovin montaa huonetta.
Eräänä iltana myöhään kun olimme jo menneet vuoteeseen, kuului ovelta koputus. Marjatta täällä.
Voinko nukkua kanssanne tämän yön?Naapurihuoneessa juhlitaan kovaan ääneen eikä hän haluaisi mennä valittamaan.
Mikäs siinä, olemme jo yöpuulla. Onneksi sänky on massiivinen niin mahdumme hyvin. Minä voin nukkua keskellä.
Marjatta meni vielä iltapesulle, jätin toisen yölampun palamaan.
Vaimolla oli taas migreeni, hän oli ottanut nukahtamista helpottavaa lääkettä ja laittanut pimennysmaskin silmilleen.
Hetken päästä Marjatta tuli sänkyyn, katsoin hänen tuloaan. Hänellä oli sifonginohut tumman sininen yöpaita yllään, joka ei jättänyt juuri mitään arvailujen varaan. Hämärässä yölampun kajossakin muhkeat rinnat erottuivat selvästi läpi, sekä häpykarvoitus kuulsi tummempana läpi ohuen tekstiilin. Hän oli veretseisauttavan himoittava nainen. Nielaisin. En ollut koskaan ajatellut miten seksikäs Marjatta oikeastaan olikaan, kun näki näin läheltä ja tällaisessa asussa.
Hänen astelunsa oli jo kiihottavaa, hän käveli tyylillä kuin hieno rouva, toisin kuin vaimoni joka loikki kuin hirvi mauttomalla tavallaan.
Kyllä voi olla ihmiset erilaisia.
Hän kömpi viereeni toiselle puolen vuodetta. Ihanaa, hän sanoi. Kiitos teille.
Minuahan panetti siinä kohtaa jo aivan hulluna.
Kului ehkä puoli tuntia ja luulin että kaikki nukkui. Kuiskasin hiljaa vaimon nimeä, hän ei reagoinut. Hengitys oli jo raskaampaa. Hän nukkui vatsallaan, kasvot seinään päin.
Siirsin peittoa pois hänen päältään, minun teki mieli. Hän ei reagoinut. Hänen jalkansa olivat vähän levällään, valkoisten ohuiden pikkuhousujen peittämä herkku veti puoleensa.
Kumarruin painamaan huuleni hänen jalkoväliinsä, hän ei reagoinut, oli täydessä unessa. Peittelin hänet varovasti uudelleen ja käännyin selälleni. Vilkaisin Marjattaa, hänellä oli silmät auki ja hän hymyili.
Suljin silmät hetkeksi ja rentouduin, kun jonkun käsi hiveli mulkkuani. En avannut silmiä. Käsi kaivoi mulkkuni löysästä boxerinlahkeesta esille ja alkoi runkata hiljaa. Olin aivan taivaassa. Hetken päästä tunsin kuumaa ja märkää terskani ympärilla, ja tiesin missä olin, kuumien huulien välissä.
Avasin silmät, ja Marjattahan se siinä kielellään leikitteli samalla kourien kiveksiä. Olin taivaassa, hän oli todella taitava. Otin nuo ihanat rinnat käsiini ja hyväilin niitä samalla kun hän lypsi minua taitavasti voimakkaammin ja voimakkaammin, ilmiselvä sti tarkoitus oli saada minut tulemaan nopeasti. Hän kuiskasikin, tule jo.
Ja minähän tulin voimalla. Hän otti kaiken johonkin pieneen pyyheliinaan.
Vilkaisin vaimoani, hän nukkui sikeästi.
Hulluna kiihkosta nostin yöpuvun helmat ylös ja otin tuon herkullisen mättään huulieni ja kieleni liukkaaseen käsittelyyn.
Hänellä oli kaunein pillu mitä olin koskaan nähnyt.
Herkuttelin kuin nälkään nääntymäisilläni, sain hänet voihkimaan ja tarttumaan hiuksiini niin että luulin hänen repivän hiukseni siinä voihkiessaan.
Sitten en kestänyt enää. En välittänyt herääkö vaimoni, kun pyysin häntä asettumaan vatsalleen ja painoin kivikovan kullini hänen huulilleen ja työnnyin sisään. Hän oli niin sopiva, niin ihana.
Oli taivaallista lykkiä tuota ihanaa naista takaapäin, muhkea ahteri tuntui kiinteältä mutta pehmeältä jokaisella työnnöllä, ja se tuntui todella mahtavalle.
Yritin olla mahdollisimman ääneti mikä lisäsi vielä kiihkoa entisestään, kun vaimo nukkuu vieressä.
Kourin noita muhkeita rintoja ja suuria nännejä samalla kun valmistauduin räjähtämään.
Sitten räjähdin.
Hän nousi vuoteesta, otti kassinsa ja poistui hiljaa huoneesta omaan huoneeseensa. Ehkä hyvä niin.
Laitoin ilmastoinnin hurisemaan ja kävin suihkussa ihmettelemässä mitä tässä oikein tapahtui.
Siinä häntä ajatellessani alkoi vaijari taas nostamaan päätään. Uskomaton ihminen.

6

6591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkailu avartaa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­y­m­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17863895x

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Bangladesh go

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koskematon

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe