Sampo Loiri

2lesken

27

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja seuraava juoru

      • Ano 14:27
        Juoru on nopeakasvuinen ja rentovartinen kasvi.
        Juoru soveltuu erityisen hyvin kasvatettavaksi amppelissa tai hyllyn reunalla.
        Viihtyessään juoru kukkii kesällä, mutta sen pienet valkopunakirjavat kukat kestävät vain lyhyen aikaa.


    • Anonyymi

      Ilkka Vaini olisi voinut jonkun taitavamman laulajan hoitaa levyttämään tuon biisin, olisin silloin tykännyt.

      • Ano 17:20
        Sampo Loirin oli aluksi tarkoitus soittaa huiluosuudet tähän biisiin.
        Kun se on osoitettu Veskulle, oli luontevaa että poika laulaa isälleen.
        Ääni on hentoinen, mutta jotenkin hyvin liikuttava.
        Sanat ovat hienot.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 17:20
        Sampo Loirin oli aluksi tarkoitus soittaa huiluosuudet tähän biisiin.
        Kun se on osoitettu Veskulle, oli luontevaa että poika laulaa isälleen.
        Ääni on hentoinen, mutta jotenkin hyvin liikuttava.
        Sanat ovat hienot.

        Sampo Loiri soittaa huiluosuudet tässä Antti Lehtisen säveltämässä ja Ilkka Vainion sanoittamassa laulussa, jonka nimi on Taivaanhuilu.
        Laulusolisti on Ilkka Vainio.

        Sanoituksesta pidän, mutta sävellys ei ole kummoinen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sampo Loiri soittaa huiluosuudet tässä Antti Lehtisen säveltämässä ja Ilkka Vainion sanoittamassa laulussa, jonka nimi on Taivaanhuilu.
        Laulusolisti on Ilkka Vainio.

        Sanoituksesta pidän, mutta sävellys ei ole kummoinen.

        kylmätotuus

        Ano /kt
        Kiitti korjauksesta.
        Kirjoitin ihan väärin tuolla edellä.
        Sampo Loiri todellakin soittaa huiluosuudet, ei laula.
        Luin tekstin todella huolimattomasti.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 17:20
        Sampo Loirin oli aluksi tarkoitus soittaa huiluosuudet tähän biisiin.
        Kun se on osoitettu Veskulle, oli luontevaa että poika laulaa isälleen.
        Ääni on hentoinen, mutta jotenkin hyvin liikuttava.
        Sanat ovat hienot.

        Kovasti on sitten Sampolla samanlainen ääni kuin Ilellä?


    • Anonyymi

      Taitaa olla tää sampo samanlainen turhake kun isäkin! Taitaa olla tyyppii etteks te tiedä kuka mä oon! Tosi pelle ja jotain naista kurmottaa! Yhtä ylimielinen kun isänsäkin! Ei tarvis ku nyrkkii nenuun nii oppis olee ku tavikset! Vai oikein loiriin, sopis luiru paremmin!

      • Anonyymi

        Mikähän lienee oman tautisi nimi. Yöäk.


    • Anonyymi

      Turhaa näitä julkiksien pentui silitellää. Pitäs olla samal viival taviksien kaa! Varsinainen roope salminen!

    • Anonyymi

      Tämä on nolla mies!

    • Anonyymi

      Pikemminkin uuno turhapuro.

    • Anonyymi

      No piti kait joku nimellinen tuomio antaa ku sentää luirun poika! Tää on just sitä "etteks te tiedä kuka mä oon" sakkii!!!! Voi luoja mikä turhapuro!

    • Anonyymi

      Yhtä epäsiisti ja ylimielinen kun isänsä!

      • Anonyymi

        Olet siis henkilökohtainen tuttunsa. Muuten kerrot vain itsestäsi.


    • Anonyymi

      Uunon poika ei ole kauas puusta pudonnut! Yhtä uuno kun isänsä jos ei vielä uunompi! Ettes te tiedä kuka mä oon! Voi luoja näitä luusereita!

      • Anonyymi

        Uuno oli roolihenkilö, jota V. Loiri esitti. Mitä muuta sulta on jäänyt väliin.


    • Anonyymi

      Aivan oikein että tälläset tyhjän toimittajat jotka yrittävät julkkuiskän tai äiskän varjolla rahastaa niin joutuvat tuomiolle niinkuin kuuluukin! Niin veltto ja ylimielinen rääpäle! Ei pysty muuhun kun naisen muksimiseen! Oikein tupla uuno!!!!

    • Anonyymi

      Meinasin jo ohittaa kun ajattelin linkin olevan joku ikävä lööppi, joka oli tästä pojasta tänään tai eilen, en lukenut mitä oli tehnyt. Hyvä että pysähdyin kuuntelemaan. En ole tiennyt että on huilisti hänkin. On kaunista.

    • Anonyymi

      Eikö oikeat työt kiinnosta?

      • Anonyymi

        Kysy hiljaa itseltäsi. Muista ei sinun(kaan) kantsi huolehtia.


    • Anonyymi

      Kylläpä oli retkun näkönen isänsä hautajaisissa! Joku vanha kauhtana päällä. Kyllä puku olis sopinu paremmin. Mutta poika on samanlainen retku ku isänsäkin!

    • Anonyymi

      Ylinolo.

      =DW=

    • Anonyymi

      Ei taida työt tosiaan kiinnostaa kun samal lailla yrittää kaikkee helppoheikin hommaa kun isänsä.

    • Anonyymi

      Eihän tommosel ketkul pysyis edes lapio kouras!

    • Anonyymi

      Liikaa paapotaan nöitä julkkujen sukulaisia, veskun äitin sanoi aikanaan et eihän vesku ole normaalitöitä ikinä tehnyt! Ei ole tainnu lapsen lapsikaan tehdä. Joo ja totuus tekee kipeää! Aika hyvin vanha sanonta pitää paikkasa!

      • Anonyymi

        Kommenttisi kertoo vain sinusta, ei mistään eikä kenestäkään muusta mitään. Mistä hlvt:stä kuvittelet tietäväsi tuntemattomien ihmisten työt ja / tai yhtään mitkään asiat.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe