Odotin kirkon kellojen soivan la klo 18. Eipä soinut.
Mikä syynä?
Kirkon iltakello
15
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelin
- Anonyymi
Suntio ei kerkiä vetämään kaikista naruista, vieläpä Saarijärveltä asti.
- Anonyymi
On "viulu" vaiennut , kieli kellosta irronnut ??
- Anonyymi
Nyt on iskenyt kuulema säästöt tähänkin. Jos suntio on lomalla niin ei kukaan muukaan niitä saa ajastaa koska siihen menee työaikaa.
- Anonyymi
Eiköhän se kuolinkello oo myyty.
- Anonyymi
Ei niillä ole varaa soittaa sitä kun se vie sähköä.
- Anonyymi
Seurakunta on mennyt ihan piloille.Aivan liikaa huonoja uudistuksia entiseen verrattuna.
- Anonyymi
Joko on korjattu?
- Anonyymi
Eipä täällä tuollaista asiaa saada korjatuksi.
- Anonyymi
Kristinusko on paskaa eikä kirkkoa tarvita mihinkään.
- Anonyymi
jos on liian lihava kuin joku kujnnanjohtaqjaq.... tulee k,ovat piipussa sotwiolaspoliiseja poistamaan lihavuuden eli noiutos js verytyäå sotilsdvswnkilsdsds
- Anonyymi
Lopeta tuo juopottelu.
- Anonyymi
Miukumaukun pitäisi tsekata lääkitys...
- Anonyymi
Ei tainnut juhannuskellot soida.
- Anonyymi
Jos vaikka ovat Saarijärv kappeliseur,kunnassa päättäneet, että Karstulassa ei ennää kelloja soitella huvikseen ? kuka tietää. Kaikki liittyy kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647