Odotin kirkon kellojen soivan la klo 18. Eipä soinut.
Mikä syynä?
Kirkon iltakello
15
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelin
- Anonyymi
Suntio ei kerkiä vetämään kaikista naruista, vieläpä Saarijärveltä asti.
- Anonyymi
On "viulu" vaiennut , kieli kellosta irronnut ??
- Anonyymi
Nyt on iskenyt kuulema säästöt tähänkin. Jos suntio on lomalla niin ei kukaan muukaan niitä saa ajastaa koska siihen menee työaikaa.
- Anonyymi
Eiköhän se kuolinkello oo myyty.
- Anonyymi
Ei niillä ole varaa soittaa sitä kun se vie sähköä.
- Anonyymi
Seurakunta on mennyt ihan piloille.Aivan liikaa huonoja uudistuksia entiseen verrattuna.
- Anonyymi
Joko on korjattu?
- Anonyymi
Eipä täällä tuollaista asiaa saada korjatuksi.
- Anonyymi
Kristinusko on paskaa eikä kirkkoa tarvita mihinkään.
- Anonyymi
jos on liian lihava kuin joku kujnnanjohtaqjaq.... tulee k,ovat piipussa sotwiolaspoliiseja poistamaan lihavuuden eli noiutos js verytyäå sotilsdvswnkilsdsds
- Anonyymi
Lopeta tuo juopottelu.
- Anonyymi
Miukumaukun pitäisi tsekata lääkitys...
- Anonyymi
Ei tainnut juhannuskellot soida.
- Anonyymi
Jos vaikka ovat Saarijärv kappeliseur,kunnassa päättäneet, että Karstulassa ei ennää kelloja soitella huvikseen ? kuka tietää. Kaikki liittyy kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809