Seksuaalinen haluttomuus

sirpa

Onko kukaan saanut antioksidanteista apua seksuaaliseen haluttomuuteen?

13

9204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilja

      Minua on auttanut vähähiilihydraattinen ruokavalio, jota olen nyt vuoden noudattanut. Olen 54-vuotias nainen ja vuosi sitten olin tilanteessa, jossa seksi oli työläs velvollisuus avioliitossa.

      Ilmeisesti vähähiilihydraattinen ruokavalio sopii minulle, koska olen nyt pirteämpi, olen laihtunut ja seksi kiinnostaa taas. Teen itsekin nykyään aloitteita, mistä mieheni on ilahtunut. Muutos ei tapahtunut heti, siihen meni kuukausia. Kannattaa kokeilla. Lisätietoja www.karpi.net

    • .........

      Sinkki parantaa seksuaalista halukkuutta, varmista siis sinkin saanti ruokavaliossa. Katso myös koko ruokavalio ja pistä se kuntoon. Vältä huonoja hiilihydraatteja.

    • Thunder in the east

      Etenkin Omega-3 rasvahappoihin kannattaa kiinnittää huomiota.Lääkäri Anu Mäkelä on tutkinut tätä aihetta ja sanoo Luontaisterveys-lehdessä että naisilla ei olisi psyykkisiä oireita hormoniensa ja kuukautisten kanssa oikealla ravitsemuksella.

      • Thunder in the east

        Kuparia pitäisi käyttää jos sinkkiä ottaa,muuten voi veriarvot huonontua.


    • Thunder in the east

      Sukupuolihormonit muodostuvat kolesterolista,rasvaa on siis oltava kohtuullisesti ravinnossa.Hiilihydraatteja kuten sanottu ei saa olla liikaa ja rasvan kustannuksella kuten nykyään,se sotkee hormonitoimintaa.Lisäksi tohtori muistuttaa säännöllisestä elämänrytmistä.

      • sanonut vuosikausia

        margariinilla ja kevyttuotteilla naiset rypistyy ennenaikojaan ja hormonitoiminta menee tillin tallin.
        Mutta tämä elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus käsikädessä, siinäpä sellainen kopla ettei sen ansionlähteitä noin vain kuihduteta. Sama "terveysvalistus" vain jatkuu: minullekin tolkutettiin lääkärissä: Muista vähentää niitä rasvoja! Sokerista, valkoisista vehnäjauhoista, pikaruuasta, kaikesta käsitellystä ruuasta ei puhuttu mitään....


      • Thunder in the east
        sanonut vuosikausia kirjoitti:

        margariinilla ja kevyttuotteilla naiset rypistyy ennenaikojaan ja hormonitoiminta menee tillin tallin.
        Mutta tämä elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus käsikädessä, siinäpä sellainen kopla ettei sen ansionlähteitä noin vain kuihduteta. Sama "terveysvalistus" vain jatkuu: minullekin tolkutettiin lääkärissä: Muista vähentää niitä rasvoja! Sokerista, valkoisista vehnäjauhoista, pikaruuasta, kaikesta käsitellystä ruuasta ei puhuttu mitään....

        Nykyisen tutkimustoiminnan edistyessä kolesterolin merkitys verisuonisairauksissa näyttää aina vain pienemmältä.Johan joku lääkäri sanoi British Medical Journalissa vai missä se nyt oli että kolesterolilääkitys on lääketieteen historian suurin huijaus.Suomen sydänliitto on voimakkaasti kytketty lääketeollisuuteen ja jälki on sen mukaista.


      • Thunder in the east
        sanonut vuosikausia kirjoitti:

        margariinilla ja kevyttuotteilla naiset rypistyy ennenaikojaan ja hormonitoiminta menee tillin tallin.
        Mutta tämä elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus käsikädessä, siinäpä sellainen kopla ettei sen ansionlähteitä noin vain kuihduteta. Sama "terveysvalistus" vain jatkuu: minullekin tolkutettiin lääkärissä: Muista vähentää niitä rasvoja! Sokerista, valkoisista vehnäjauhoista, pikaruuasta, kaikesta käsitellystä ruuasta ei puhuttu mitään....

        Kolesterolin "vaarallisuus" huomattiin aikoinaan kun rasvaista ruokaa syövälle kansanosalle kehittyi useimmin verisuonisairauksia.Kuitenkin kyse saattoi olla yhtä hyvin kasvisten ja antioksidanttien puutteesta kuin itse eläinrasvasta.Rasvaa syötiin ennen vanhaan pellolla rehkittäessä,mutta raskaassa työssä ei sairastuttu.


      • sipattia
        Thunder in the east kirjoitti:

        Kolesterolin "vaarallisuus" huomattiin aikoinaan kun rasvaista ruokaa syövälle kansanosalle kehittyi useimmin verisuonisairauksia.Kuitenkin kyse saattoi olla yhtä hyvin kasvisten ja antioksidanttien puutteesta kuin itse eläinrasvasta.Rasvaa syötiin ennen vanhaan pellolla rehkittäessä,mutta raskaassa työssä ei sairastuttu.

        Tuo ei nyt aivan pidä paikkaansa, ettei raskaassa työssä sairastuttu. P-K projektin alkuaikoina miehet keikahtelivat hyvinkin nuorena, sydänkohtaus nitisti ahkeran metsätyömiehen. Mutta samaa mieltä olen siitä, että syypää ei liene ollut rasva, vaan liian vähäinen kasvisravinto. Ainoat "vihannekset" mitä monessa mökissä syötiin oli talvisaikaan peruna, suolakurkku ja puolukka. Ruoka oli vielä lapsuuteni aikaan monesti hirvittävän suolaista, suolalihaa ja suolakalaa syötiin maaseudulla yleisesti ennen pakastimien tuloa. Eipä siinä juuri foolihapot tungeksineet, siinä ravinnossa.


    • mara75

      Olen 30-vuotias mies. Kun kävin lukiota reilut 10 vuotta sitten niin äitini osti e-vitamiinipillereitä ihan muuten vaan. En muista nimeä enää ja vaikka muistaisin en sitä kertoisi koska tällä palstalla ei saa mainostaa mitään. E-vitamiinipillereitä otettiin max. 3 kertaa päivässä ja söinkin niitä maksimimäärän. Ne pillerit aiheuttivat minulle "sivuvaikutuksena" sanotaanko suoraan sairaalloisen voimakkaan suskupuolivietin. Minulla seisoi käytännöllisesti katsoen koko ajan ja panetti myöskin. Seurustelin silloin ja tyttöystäväni kärsi hieman asiasta. Seurustelu kyllä loppui muista syistä. Lopetin niiden syönnin varsin pian. Muuten sukupuoliviettini on varsin normaali.
      Kysyin asiasta lääkäriltä ja hän sanoi ettei ole koskaan tuollaista kuullut mutta se on täysin mahdollista. E-vitamiini vaikuttaa elimistön hormonitasapainoon jollain tavalla. Kannattaa sinun ainakin kokeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe