Ehdotan että puolangan kaupat isontaisivat pääovia, sopisi autolla sisään . On se uskomatonta ettei kehdata kävellä 10m. Voisi olla sellainen matto johon auton voi ajaa , ja se kulkisi kaupan ympäri. Ei tarvitsisi poistua autosta ollenkaan.
Pysäköinti kauppojen eteen.
8
1259
Vastaukset
- Anonyymi
Joku taksi siinä seisoo aina , kun ei jaksa kävellä. Ja nuoret miehet .
- Anonyymi
Liian suuri kävelemään , tämä taksi kuski.
- Anonyymi
Ylipäätään kaikki jotka eivät ymmärrä parkkiruudun merkitystä.
- Anonyymi
On olemassa kolmen laisia pysäköinti paikkoja.
Normaali, inva paikka ja manne paikka joka on automaatti ovien edessä niin lähellä, että auto itse aukaisee ovet. - Anonyymi
Ässällä pitäisi betoniporsaat ovien eteen laittaa kun siinä aina on autot... kuka on niin laiska ettei jaksa parkkiruudusta kävellä kauppaan?
- Anonyymi
Bemarit, mersut. Pittää niiden oven eteen päästä että kaikki näkköö ja muutennii kiva patsastella ja katella ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540