Ylöjärvi: taas vei mönkkäri yhden nuoren

Anonyymi-ap

Eikö noihin saada edes mitään turvakaarta tai jotain? Miten nämä kapineet on voitu hyväksyä viranomaisen taholta?

11

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ja tulee viemään jatkossakin. Sen verran kivoja leluja ja epävakaita osaamattoman ja ilman itsesuojeluvaistoa olevan nuoren käsissä.

• Anonyymi

Itse olen työskennellyt Polariksella ja voin sanoa että turvallisuus on aivan toissijainen asia heillä. Pyrkivät maksimoimaan vain voitot. Tietämykseni mukaan Polaris on myös maksanut Hallituksen poliitikoille että äänestäisivät mönkiä lakien puolesta.

• Anonyymi

cfmotor tulee kiinasta ja mitä kiinalaiset haluaa meille länsimaalaisille...

• Anonyymi

Nuoriso tappaa itsensä oli kulkupeli lähtökohtaisesti kuinka turvallinen tahansa.
      Eilen viimeksi katsoin kuinka teini ajeli mönkkärillään 40 alueella noin 65 vauhtia ja sitten veti risteyksestä formulamaisilla ajolinjoilla lievässä sivuliusussa. Tie oli märkä joten sivuliusu oli tuloksena, kuivalla pinnalla olisi mennyt 2 pyöräiseksi. Ja perässä helvetinmoinen letka yhtä kovaa kulkevia moottoripyöriksi viritettyjä mopoja.
      En tiedä mitkä ovat kertoimet sille, että tuollaisesta joukkueesta kaikki näkevät 20-vuotispäivänsä.

• Anonyymi

Turvakaari ? tyhmää sillä itse nuo itsensä tappavat idioottimaisella ajollaan on FAKTA!! samoin ukot juovuspäissään suurimmaksi osaksi mäntyyn ajavat tai kaarteesta ulos. Harvassa on kuolemantapaukset normaalissa käytössä. Kusipäitä ei tartte suojella.

• Anonyymi00008

Ongelma noissa on pehmeät renkaat joissa on todella vähän ilmaa. Asfaltilla sellaiset on todella arvaamattomat käytökseltään. Moni edes aikuinen ei osaa kallistaa itseään sisämutkan puolelle vaan seisoo kuin tikku ja kaataa mönkijän.

• Anonyymi00009

Traktorimönkiät voisi kokonaan poistaa tieliikenteessä tai muuttaa lakia että ne katsastetaan jatkossa valkokilpisiksi ja niitä saisi ajaa vasta autokortilla. Nuoret niillä mitään töitä tee mihin ne on tarkoitettu, vaan ajelevat kylällä ja kaupungilla joutavaa.

• Anonyymi00010

Ajoneuvojen luokituksesta päättää EU, ei Suomi!
        Mikään lakimuutos ei siis tule kyseeseen, vaan pitää muuttaa EU direktiiviä ja/tai EU asetusta.

Suuntaus on ihan vastakkainen sille mitä haluat. Traktorimönkijöiden suurin sallittu nopeus nostettiin 80 km/h, mikäli löytyy ABS jarrut, ja valmistaja tuo nopeuden hyväksyy. Viranomainen ei siis asiaan vaikuta, vaan nimenomaan valmistaja. Myös rengastukseeen otettiin viranomaisvalvonnassa tiukempi ote: suuremmassa vauhdissa turvallisemmat auton renkaat ovat kiellettyjä, ja mönkkärin maastorenkaat huonommalla tiepidolla ja arvaamattomalla ajokäytöksellä pakolliset.

• Anonyymi00011

Onko kukaan koskaan missään nähnyt kaksipyöräistä mönkijää ajossa?
      Entä 2 pyörästä moottorikelkkaa?

Tämä alafoorumi mönkijöille ja moottorikeljoille kun on kaksipyöräisille tarkoitetun foorumin osa!
      Ihmettelen vaan että miksi. Miksei ole suoraan pääfoorumin alla?

• Anonyymi00012

Pääfoorumi = ajoneuvot ja liikenne

• Anonyymi00013

"Onko kukaan koskaan missään nähnyt kaksipyöräistä mönkijää ajossa?
        Entä 2 pyörästä moottorikelkkaa?"

Lopeta se panimotuotteiden kanssa läträäminen ja pidä nenän valkaisua edes muutama viikko, niin kyllä nuo kuvaamasi hallusinaatiot siitä vähitellen katoavat.

😆😆😆

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe