Laiton miehen lasten puolesta työhakemuksia

Anonyymi-ap

tai soittelin yrityksiin ottaisko koululaisia hommiin.
Tenavat suuttu että v... puutut meidäna sioihin. Onpa outoa käytöstä, yritn vaan auttaa. Mikään ei kelpaa,, sanoin heille että kesätöitä on haettava eikä lrovittava kotona kaiket päivää. Mutta ei. Äitipuolena mulla on velvollisuus hopottaa ja kannustaa, ja onhan se tuperää että me meihen kanssa sitten maksellaan heidän elämä kesällä ruuat ja aika.

Omat lapset ovat vielä kotona ei 14 vuotaiaat vielä kesätöihin mene aikä muutenkaan raaski heitä töihinlaittaa, kesä pitä olla lomaa. Koulu on heillä rankkaa.

Mihen lapset ei tykkää koulusta eikä halua mennä töihin... iahn sairasta hommaa. Munlla sentään reippaan lapset. usein pitää jo rauhoitella kun tekisivät kaikkea, että huilata pitää. Miehen lapset taas huilaisi vuoden saman tien. Huh huh.

20

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ompa huomaavaista uudelta äidiltä. Jokaisen pitäisi noin tehdä. Nuorten pitää oppia mistä se raha tulee ja miten. Kotitöitäkin pitää järjestää lapsillepaljon, jotta he alkavat ymmärtää ettei ruoka tule itsestään, koti ei pysy siistinä jos et itse sitä tee.
      Töihin vaan lapset jotta saavat jäätelörahaa, jo parin euron palkka on lapsille suuri asia.
      Meillä kotona annetaan kotitöistä 50 senttiä per homma, joten itse saavat päättää mitenpaljon haluavat sitä rahaa niin sen eestä tekevät hommia.
      Äitipuoli on hyvässä asemassa kun ei tarvi huoletia muusta kun siitä etteikersat loju kotona. Saa äitipuoli olla joskun ihan rauhassa sotkemiseilta ja huutamiselta.

      • Anonyymi

        Näinhän se aina on miehen lapset ovat niitä” Ei tykättyjä ” mutta omat lapset sitten, eihän heidän mitään tarvitse tehdÄ äidin kullat saavat levätä kesän, isän lapset töihin.
        Tietääkö sosiaali montakaan tapausta missä miehen lapsilla on isällä kumppani joka ei pidä heistä , vaan tekee kaikkensa että he eivät viihtyisi isänsä luona , kun on mustasukkaisen. Siitä että lapset ovat syntyneet hänen miehelleen rakkaudesta entiseen vaimoon .
        Itse olen kokenut hyvin kipeästi tälläisen erottelun , ja siksi tekee pahaa lukeakin näiden trollien kirjoituksia. Itse asiassa tällä trollilla ei ole itselläänkään lapsia vaan on vainoharhainen yksinäinen ihminen joka keksii joka kerta uusia tarinoita että muka on äitipuoli , ja tarinat ovat samaa sotkua koko ajan. Toivon silti että kaikki isät jotka ovat tilanteessa missä lapset tulevat vaan joka toinen pyhä että he aukaisivat silmänsä näkemään , miten hänen uusi vaimonsa kohtelee hänen lapsiaan. Ja trolli voi ehkä vaihtaa aihetta juttuihinsa olis vaikka kalkkilaivan kapteeni seuraavassa tarinassaan , joiåssa hänellä on esimiehen paikka ja miten simputtaa työläisiään , koska hänellä on aina haave olla jotain hieman erikoista


    • Anonyymi

      Provo

    • Anonyymi

      Aloitus ja vastaus saman mielenterveyspotilaan ja näitä tulee päivästä toiseen.

      • Anonyymi

        Onhan se aika mielenvikaista olla ja mennä töihin. Siitä ollaan kaikki samaa mieltä.

        Mielenvikasesksi sitä töissä tulee. Mielenvikasta on mennä duuniin 9 e pväkorvauksella, kukaan ei maksa nykysin enempää kun ilmaisnen duunari on sallittu. Onneks sentään eduskuntalaiset voi itse määritellä omat palkkansa...

        Mielenvikasta on, sotta tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se aika mielenvikaista olla ja mennä töihin. Siitä ollaan kaikki samaa mieltä.

        Mielenvikasesksi sitä töissä tulee. Mielenvikasta on mennä duuniin 9 e pväkorvauksella, kukaan ei maksa nykysin enempää kun ilmaisnen duunari on sallittu. Onneks sentään eduskuntalaiset voi itse määritellä omat palkkansa...

        Mielenvikasta on, sotta tosiaan.

        Ehkä sunkin kannattais hommata itsellesi kunnon ammatti, niin ei tarvitsisi olla jatkuvasti työttömänä ja mennä noihin 9€ töihin.
        Onhan tuo 9€ työtkin parempi vaihtoehto, kun olla vallan työttömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sunkin kannattais hommata itsellesi kunnon ammatti, niin ei tarvitsisi olla jatkuvasti työttömänä ja mennä noihin 9€ töihin.
        Onhan tuo 9€ työtkin parempi vaihtoehto, kun olla vallan työttömänä.

        Voi ei....noin katkera ei kannata olla vaikka sua kuin suututtaa. Ensinnäkin työttömyyshän on parasta elämässä. Ja toiseksi kelasta saa enempi kuin tuo sun 9 e päiväkorvaus, että kateellisuuttahan sinä kumpuat.

        Mutta hienoa jos sinusta 9 e tyt on sulle pares vaihtoehto joo s kotona on paha olla. Hyvä että alat läytämään oman tiesi.

        Koti on monelle ihana paikka, mutta on sinunlaisiakin, jotka kärsivät olla kotona, sillon se on hyvä että on pakopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei....noin katkera ei kannata olla vaikka sua kuin suututtaa. Ensinnäkin työttömyyshän on parasta elämässä. Ja toiseksi kelasta saa enempi kuin tuo sun 9 e päiväkorvaus, että kateellisuuttahan sinä kumpuat.

        Mutta hienoa jos sinusta 9 e tyt on sulle pares vaihtoehto joo s kotona on paha olla. Hyvä että alat läytämään oman tiesi.

        Koti on monelle ihana paikka, mutta on sinunlaisiakin, jotka kärsivät olla kotona, sillon se on hyvä että on pakopaikka.

        Kuuleppas yhteiskunnan loinen, sun loisimisesi toteutuu, van meidän työssäkäyvien verorahoista, olen pian tehnyt 40 v töitä , ja vain yhden kerran ollut äitiyslomalla.
        Sulla tulee olemaan erittäin pieni eläke, no loisena saat tuon takuueläkkeen ja senkin meidän verorahoista.
        Ai, että sieppaa tuolaiset iilimadot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas yhteiskunnan loinen, sun loisimisesi toteutuu, van meidän työssäkäyvien verorahoista, olen pian tehnyt 40 v töitä , ja vain yhden kerran ollut äitiyslomalla.
        Sulla tulee olemaan erittäin pieni eläke, no loisena saat tuon takuueläkkeen ja senkin meidän verorahoista.
        Ai, että sieppaa tuolaiset iilimadot.

        TOSI HIENO JUTTU!! Hienoa että on tullainen systeemi keksitty! Hyvä että on noita työssäkävyiä, niin ei kaikkien tarvi tehdä, vaan voi olla ja elää miten haluaa. Ja rahaa tulee.

        Ole sinä vaan töissä on kiva sullekin että nautit siitä että voit auttaa muita.

        Mä tiedän mitä saan eläkettä, ja tideän että saan myös siihen asumitukea, ja tt tukea... akikki saa jotka hakee joilla siihen tarvis, ei tarvi orjailla vuosikymmeniä.
        Rahaahan saa pimeistäkin töidä kun niitä tekee tai osta halvalla ja myy kalliilla!!! Eikä tarvi maksaa veroja. Just myin erään vanhan seinäkellon josta en pitäny, sain sen perinnöksi, se meni 450 e hintaan, ja vanha kiikkutuoli 150 e. Ilman veroja, ai että lämmittää...

        Sua saa sieppää, en mahda sille mitään, minä vaan nautin kun sinua sieppaa ja orjailet.. onnea sulle.
        Osta halvalla myy kalliilla... eikä tarvi mennä orjailemaan.


    • Anonyymi

      Kylä meidän uusio perheessä menöän minun ehdoillani. Siksi tämä systeemi pyöriikin. Jos antaisin meihen lapsille vallan niin olisimme jo eronneet kauan sitten. Mies on iloinen että pyöritän hänen pehrettään loistavasti. Exä eiv kuulu tänne mitenkään ja lasten yöpymistä rajoitan ja rahan tuhlalusta. Määrittelen mhyös miehen exän asioita ja päätäntävaltaa lasten asiosista, sillä minä olen nyt päähenkilä tässä shoussa.

      • Anonyymi

        Samajuttu,mies sanoi ettää minä olen perheen pää, ja saan sopia asioita, kysymättä häneltä. Minä saan mhyös päättää milloin hänen lapset tulevat ja lähtevät, sillä mies sanoo, että kun olen perheen uusi äiti niin on luonnollista että minä päätän. Hänen eksä ei tykkää yhtään, mutta häntä ei tarvi kuunnella, eihän ne lapset kyllä täällä juurikaan ole, ihan on omaa syytään jääneet pois mieltä, siitä kärsivät sitten aikjuisena. Ei oo meidän vika.


      • Anonyymi

        Kuvittelet vaan trolli asioita joista et tiedä mitään. Existä puhut alentavasti kaikissa muissakin jutuissasi . Ei exät sulle mitään pahaa ole tehneet. Ja halvemmat kuviteltuja exiä heidän äitydestään . Joten ei tuollainen pyörittele muuta kun tyhjää viinapulloa edessään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samajuttu,mies sanoi ettää minä olen perheen pää, ja saan sopia asioita, kysymättä häneltä. Minä saan mhyös päättää milloin hänen lapset tulevat ja lähtevät, sillä mies sanoo, että kun olen perheen uusi äiti niin on luonnollista että minä päätän. Hänen eksä ei tykkää yhtään, mutta häntä ei tarvi kuunnella, eihän ne lapset kyllä täällä juurikaan ole, ihan on omaa syytään jääneet pois mieltä, siitä kärsivät sitten aikjuisena. Ei oo meidän vika.

        Sulla ei ole perhettä olet yksinäinen ja alkoholisoitunut trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samajuttu,mies sanoi ettää minä olen perheen pää, ja saan sopia asioita, kysymättä häneltä. Minä saan mhyös päättää milloin hänen lapset tulevat ja lähtevät, sillä mies sanoo, että kun olen perheen uusi äiti niin on luonnollista että minä päätän. Hänen eksä ei tykkää yhtään, mutta häntä ei tarvi kuunnella, eihän ne lapset kyllä täällä juurikaan ole, ihan on omaa syytään jääneet pois mieltä, siitä kärsivät sitten aikjuisena. Ei oo meidän vika.

        Kaikki silkkaa viinanhuuruista mielikuvitusta trollilla.


    • Anonyymi

      Ennen homostelua vai perään?

    • Anonyymi

      Ei ihme et lapsukaiset ei ymmärrä kuka heitä auttaa kaikissa asioista, hyvää hyvyyttäääitipuoli auttaa, ja kaikki torppaa ehti. Hyville ihmisille ollaan kateellisia. Jos joku auttaa, niin se katsotaan aina huonoasksi asiaksi.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂

        No itkuksihan se pistää kun äitipuolta ei kukaan kunnioita eikä auta. Raataa toisten kersojen hyväksi eikä itse saayhtään kiitosta ja kunnioitusta tai edes palkkaa.

        Miehen lapset on aina niin häiriköitä ja laiskoja, että ei ihme ettei kukaan halua heitä kasvattaa.

        Itke vaan, se helpottaa monesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itkuksihan se pistää kun äitipuolta ei kukaan kunnioita eikä auta. Raataa toisten kersojen hyväksi eikä itse saayhtään kiitosta ja kunnioitusta tai edes palkkaa.

        Miehen lapset on aina niin häiriköitä ja laiskoja, että ei ihme ettei kukaan halua heitä kasvattaa.

        Itke vaan, se helpottaa monesti.

        Entäs isäpuoli, joka yleensä joutuu muijansa mukulat ottamaan samaan asuntoon, harvoin ne mukulat omalle isälle jää asumaan .
        Omia muksuja näkee jokatoinen viikonloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itkuksihan se pistää kun äitipuolta ei kukaan kunnioita eikä auta. Raataa toisten kersojen hyväksi eikä itse saayhtään kiitosta ja kunnioitusta tai edes palkkaa.

        Miehen lapset on aina niin häiriköitä ja laiskoja, että ei ihme ettei kukaan halua heitä kasvattaa.

        Itke vaan, se helpottaa monesti.

        🤣😊😂😂😊🤣


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe