Jämsä muuttotappiotilaston kärkeen

Anonyymi-ap

Non niin viimmeinen sammuttaa valot.

45

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jälleen sarjassamme nillittäjän avaus 😂🤣

    • Anonyymi

      Kuka haluaa asua siellä paskassa? Onneks ite lähin viime vuonna. Ei enää ikinä Jämsään

      • Anonyymi

        ei sua täällä kukaan kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sua täällä kukaan kaipaa.

        Eipä sinne kyyläreitten sekaan haluakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinne kyyläreitten sekaan haluakaan

        kummasti vaan kirjottelet jämsän palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kummasti vaan kirjottelet jämsän palstalle.

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅


      • Anonyymi

        Minä muutin aikoinaan työhön tänne ja viihdyn vieläkin.
        Täällä aion myös vanheta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinne kyyläreitten sekaan haluakaan

        Mitä tarkoitat tuolla kyylärillä? Tokihan anonymiteetti ei voi missään pikkupaikkakunnalla olla suurkaupungin tasoa. Mua ei haittaa, vaikka kahvilan terassilla joku tulee juttelemaan, että, hei, mää tunsin sun isäs. Mulla ei oo piilotettavaa, ei hävettävää. Elän ihan ihtenäni vain. Jos joku ns.kyylää tai juoruaa - en anna sen olemistani määritellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla kyylärillä? Tokihan anonymiteetti ei voi missään pikkupaikkakunnalla olla suurkaupungin tasoa. Mua ei haittaa, vaikka kahvilan terassilla joku tulee juttelemaan, että, hei, mää tunsin sun isäs. Mulla ei oo piilotettavaa, ei hävettävää. Elän ihan ihtenäni vain. Jos joku ns.kyylää tai juoruaa - en anna sen olemistani määritellä.

        Oikea asenne. Noudatan tuota itsekin.


    • Anonyymi

      Venäjän vallankumouksen jälkeen Putinin hallinnon virkamiehet etsivät hyvää piilopaikkaa. Tervetuloa tänne.

      • Anonyymi

        Juurikin sopiva paikka putlerin pikku kätyreille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin sopiva paikka putlerin pikku kätyreille

        Niitähän on jo jämsässä useita enkä tarkoita nyt ukrainalaisia enkä virolaisia.


    • Anonyymi

      Jämsän keski-ikä 52 v !! Kassa vaan vajenee ja lasku kasvaa. Tehkää ihmeessä kylästä kaikkien vahusten jättöpaikka, niin ei tarvi koristella muuta kuin sairaalan ja torin ympäristö.

      • Anonyymi

        Sielläpähän nillittelet itsekkin, jättöpaikalla, kun nuorentua et voi.


      • Anonyymi

        Tämä on jo jättöpaikka, katsoo nyt ihmisten keski-ikää Sokoksella ja Lidiissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo jättöpaikka, katsoo nyt ihmisten keski-ikää Sokoksella ja Lidiissä!

        Millä ihmeen Sokoksella?! Sellanen löytyy Tampereelta tai ehkä just ja just Jyväskylästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo jättöpaikka, katsoo nyt ihmisten keski-ikää Sokoksella ja Lidiissä!

        Aika asiatonta puhetta ikäihmisistö. Jonakin päivänä huomaat kuuluvasi samaan joukkoon, jättöpaikkalaisiin. Sitä odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo jättöpaikka, katsoo nyt ihmisten keski-ikää Sokoksella ja Lidiissä!

        Mikäs ikäihmisissä on vikana? Työnsä tehneet ja meille hyvinvointia rakentaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs ikäihmisissä on vikana? Työnsä tehneet ja meille hyvinvointia rakentaneet.

        Ne ikäihmiset kuolee kohta.
        He ovat jo niin vanhoja, että heille ei voi myydä muuta kuin ruumisarkkuja!

        Ja he tietävät, että vanhuus tulee ja samalla noutaja!


      • Anonyymi

        Kyllä tuon keski-iän huomaa hyvin kun kaupungilla liikkuu. Vanhempaa väkeä on paljon tai paljon ja paljon, mutta se mitä kaupan ovista kulkee kyllä he 50+ ovat.
        Ja terveysasemalla huomaa vielä paremmin.
        Kulurakenne on jämsällä hurja, kun aikoinaan ei ole tehty oikeita päätöksiä ihmisten eteen.


    • Anonyymi

      Jämsä elämäsi narina onneksi muutan kohta pois

      • Anonyymi

        Samoin uusi koti ostettu.. Oikeesta kaupungista... Hyvästi.. Tehtaan saastuttamat.
        Ei oo pakko olla täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin uusi koti ostettu.. Oikeesta kaupungista... Hyvästi.. Tehtaan saastuttamat.
        Ei oo pakko olla täällä.

        Siinähän sitten ihmettelet siellä "Oikeessa kaupungissa" kun moniosaajajengi hakkaa ja ryöstää ja nistit tyhjentää varastotilat, rikkoo autosi ja pöllii polkupyörät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitten ihmettelet siellä "Oikeessa kaupungissa" kun moniosaajajengi hakkaa ja ryöstää ja nistit tyhjentää varastotilat, rikkoo autosi ja pöllii polkupyörät.

        tämä on rikkautta ja rakkautta.joka kotiin pitäisi saada oma koti mammu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitten ihmettelet siellä "Oikeessa kaupungissa" kun moniosaajajengi hakkaa ja ryöstää ja nistit tyhjentää varastotilat, rikkoo autosi ja pöllii polkupyörät.

        Niinhän ne tekevät täällä jämsässäkin ja koskella.


    • Anonyymi

      Minä asun ja tykkään. On työ molemmilla perheen aikuisilla, on vuokra-asunto.
      Palveluita on sen, mitä minä olen tarvinnut. Lapsilla hyvä päivähoito, hyvät koulut. Harrastusmahdollisuuksiakin on enemmän kuin mihin osallistua ehtii. Näin kesällä nautimme lukuisista uimarannoista, Maakkulan alueesta ja veneilystä.

      • Anonyymi

        Hienoa kuulla joskus tälläkin keskustelupalstalla elämäänsä tyytyväisen ihmisen kommentti! Ottakaa oppia, jämsäläiset tyhjän nillittäjät.


    • Anonyymi

      Jo on rumia akat jo 50 kymppisinä jämsässä miksi ???

    • Anonyymi

      Ei kyllä jää yksikään tässä maailmassa Jämpsää kaipaamaan. Hyvä että poistuu maailmankartalta tämäkin kyläpahanen.

      • Anonyymi

        onko noin paha olla ,kun tulit huijatuksi.


    • Anonyymi

      Paljon ilkeitä ihmisiä asuu Jämsässä. Puhutaan pahaa toisista. Ei sellaista tässä laajuudessa ole muualla havaittavissa.

      • Anonyymi

        Suuntautujia jos mihinkäkin lahkeeseen. Kaveri se on kaverikin.


    • Anonyymi

      Rallivalot, ei sähköjä.

    • Anonyymi

      Milloinhan kaupungin johtoon tulisi edes jotain osaamista

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa... :) Kaupunki ja Jämsän kaupunki ja sen asukkaat. Jyväskylä ja Tampere ei edes halua Jämsän kaltaista "kivirekeä" vedettäväkseen.

    • Anonyymi

      Haluan Olkkolaan,vieläkö edullisia asuntoja.

    • Anonyymi

      Jämsä elpyy

    • Anonyymi

      Aivan muut pitäjät elinvoimaisia:

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan se hienoa olla listakärki edes jossain asiassa!

    • Anonyymi

      Joku voi "tykätä" jos ei paremmasta tiedä!

    • Anonyymi

      Olen itse tehnyt töitä Jämpsässä kahden vuoden ajan, ja valitettavasti oppinut tuntemaan tämän töhnäkylän perijuurin.

      Onni on ettemme sentään menneet ostamaan täältä asuntoa, sitä emme saisi varmasti myytyä koskaan. Mies on vielä töissä toisella paikkakunnalla, jonne itsekin hakeudun takaisin heti kun paikka löytyy.

      Jämsän kaupungin palvelut heikkenee entisestään, silti rahaa syydetään koko ajan siihen, että tehdään huonoja päätöksiä ja tehdään asioita moneen kertaan uusiksi. Kuulin, että kaupunki polttaa työntekijöitään väsymiseen asti, koska rahaa ei ole tehdä töitä oikein.

      Veronmaksajien varoin tehdään turisteille lisää menomestoja ja paikkoja missä näkyä, ihan kun joku oikeasti tulisi tutustumaan Himoksesta tähän ikäihmisten päiväkotiin muuten kuin kaupassa käydäkseen.

      Näen enää surullisen, köyhän ja rikkinäisen kaupungin, jota kukaan ei enää edes halua korjata ...

      • Anonyymi

        Rahaa ei ole tehdä töitä oikein? Siis miten tuollainen pitäisi ymmärtää. Mitä raha vaikuttaa töiden oikein tekemiseen. Ja miten työntekijöitä poltetaan väsymiseen asti. Siis väsyykö joku polttaessaan kaupungin työntekijöitä?


      • Anonyymi

        Ei kunnan hommissa liikaa rasitu, ei ainakaan Jämsässä.


    • Anonyymi

      Onneksi meni talo kaupan. Hetki pitää ehkä työt viellä ja pois täältä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe