mä siis oon tässä snäpänny parin kuukauden ajan yhelle jätkälle, joka on 19 ja mä vasta 16. nähtiin nyt sit viime viikonloppuna sen luona ja lyhyesti sanottuna päädyttiin harrastaa seksiä (meillä oli ollu vähä jotai juttua jo snäpissä). mä en meijän ikäeroa silleen ees aatellu, koska ei se jätkä oo mikää semmone 45v pedo pappa sentää😃 mut kun kerroin mun kavereille ne oliki aika yllättyneitä ja sano että toi on aika iso ikäero🥹 ja joo kyllähä se sillee on mut ei kai nyt nii paha sentää, vai onko? kertokaa mielipiteitä😭😂
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kun itse aloin seurustelemaan niin olin 18 vuotta ja tyttöystävä oli melkein kolme vuotta nuorempi, muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen.
Ei kukaan ihmetellyt, eikä ikäeroa ollut paljoa.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866843N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei minusta teijän ikäero oo liian iso. Toivottavasti poika on sinulle sopiva ja hyvä ja osaa sen mitä pitääkin. Oliko kivaa seksiä?
- Anonyymi
Ei tuo ole vielä mikään isoero edes tuossa ikävaiheessa, jos vaikka se siltä saattaa ainakin joidenkin mielestä olla.
Muistan kun seiskaluokkalaisena pidin ysiläisiä jo tosi "aikuisina" ja sitä kautta vanhoina, mutta eipä se 2-3v ikäerossa ole vielä mitään.
Sitten tosiaan jos tuo sinun poikakaverisi olisi jo vaikka sanotaan 30v, niin on jo liian iso ikäero ainakin sinun ikääsi verraten. - Anonyymi
Minulla ja tyttöystävälläni on 11 vuoden ikäero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63684
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te69638Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556