Mikä vaivaa Porvoon bussikuskeja??

Kohta rikosilmoitus, numero...

Miksi porvoon liikenteen busseista suurin osa yrittää työntää pyöräilijöitä ojaan?? Ohitetaan niin läheltä että kyynärpää hipoo bussin kylkeä!! Olen keräillyt bussien numeroita ja tapahtuma-aikoja joten perästä kuuluu. Jos liikenteen pomot ei saa kuskejaan ojennukseen tulee rikosilmoitus ainoaksi vaihtoehdoksi, sitten asia katsotaankin loppuun asti.Vai pitäiskö noita läskiperseitä vetää kuonoon aina tällaisen tapahtuman jälkeen, sieltä asemaltahan ne löytää?

25

2517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei bussit aja......
      Muutama vuosi sitten Karpokin sanoi: Porvoolaiset pyöräilijät käyvät harjoittelemassa Sipoon teillä, kun siellä ei ole kevyenliikenteen väyliä...

      • Kohta rikosilmoitus

        Ei ollu puhe pyöräteistä, siellä ei tosiaan ole busseja näkynyt (vielä) vaikka muuten ne tunkevat joka paikkaan. Joka paikassa ei noita mainoita pyöräteitä ole, joutuu pakostakin polkemaan yleisillä väylillä, sitä tarkoitin. On se perkeleen kumma kun vastaantulijoita ei ole, tie on tyhjä ja kuitenkin bussi ohittaa hen genvaarallisen läheltä väistämättä tuumaakaan vaikka tilaa olisi! Mikä helvetti näitä tampioita vaivaa?? Onko se niin että kun työ on heikkopalkkaista ja kaikki muutenkin vituttaa niin johonkin se harmi on purettava, tässä tapauksessa säikytellään pyöräilijöitä! Kai nuo umpiluupäät saa jonkinlaisen henkisen orgasmin tuosta? Eihän sitä tietenkään bussikuskilta voi liikoja vaatia, vaikka siihen hommaan ei järkeä tarvita niin pitäis se kuitenkin tajuta ettei aleta toisten hengillä leikkimään, kun vahinko sattuu niin tuomiota EI VÄHENNÄ se seikka että on vähäjärkinen bussikuski...


    • säikähtänyt

      Olimme autolla liikenteessä ja nesteen bussi tuli keskellä tietä vastaan!!Joku hullu oli ratissa.Auton ja bussin väliin jäi varmaan 10cm väliä,eikä kuski välittänyt vaikka soitimme torvea,kun huomasimme ettei bussi väisty.

    • jopi

      kaiken maailman laset ajaa

      • Ollut kyydissä

        oli tosi töykeä ei kiitosta kuulunut.On kai saanut fudut siirtynyt susirajalle venäläisiä kuskaan?


      • kävi...
        Ollut kyydissä kirjoitti:

        oli tosi töykeä ei kiitosta kuulunut.On kai saanut fudut siirtynyt susirajalle venäläisiä kuskaan?

        Bussit ajavat myös ohi pysäkin jollei niille heiluta,että pysähtyisivät ja ottaisivat kyytiin.Näin kävi minulle.
        Monet kuskit ovat myös tympeän oloisia.


      • loukattu
        kävi... kirjoitti:

        Bussit ajavat myös ohi pysäkin jollei niille heiluta,että pysähtyisivät ja ottaisivat kyytiin.Näin kävi minulle.
        Monet kuskit ovat myös tympeän oloisia.

        naureskelivat huono jalkaiselle,mokomat kravatti kaulat.


      • Sosiaalikansalainen
        kävi... kirjoitti:

        Bussit ajavat myös ohi pysäkin jollei niille heiluta,että pysähtyisivät ja ottaisivat kyytiin.Näin kävi minulle.
        Monet kuskit ovat myös tympeän oloisia.

        Matkustan itse bussilla ja kyllä se on niin että jos kättä ei jaksa nostaa niin ei tarvi bussiinkaan tulla. Ei siitä mitään tule että bussi pysähtyy joka pysäkillä kysymässä että haluatko tulla kyytiin vai et. Useat linjat ajaa samaa reittiä. Jos haluan kakkoseen, pysäytän kakkosen. Ykkönen voi ajaa ohi jos en kättäni nosta. Kasvakaa aikuisiksi.


      • tietäisin...
        Sosiaalikansalainen kirjoitti:

        Matkustan itse bussilla ja kyllä se on niin että jos kättä ei jaksa nostaa niin ei tarvi bussiinkaan tulla. Ei siitä mitään tule että bussi pysähtyy joka pysäkillä kysymässä että haluatko tulla kyytiin vai et. Useat linjat ajaa samaa reittiä. Jos haluan kakkoseen, pysäytän kakkosen. Ykkönen voi ajaa ohi jos en kättäni nosta. Kasvakaa aikuisiksi.

        No kuule,muualta muuttanut ei tuota välttämättä tiedä!!!


      • sven
        tietäisin... kirjoitti:

        No kuule,muualta muuttanut ei tuota välttämättä tiedä!!!

        olisit pysynyt itärajalla,etkä tullut syömään meidän alkuperäisten leipää.


      • Sosiaalikansalainen
        tietäisin... kirjoitti:

        No kuule,muualta muuttanut ei tuota välttämättä tiedä!!!

        Ei pidä heti suuttua...
        Kyllä niin kauan kun minä olen elänyt, on bussin pysäyttäminen kädellä heilauttamalla ollut kansallinen, ellei jopa kansainvälinen tapa saada haluamansa linja-auto pysähtymään. On opetettu jo koulussa pienenä. Jos taas ongelma on se, ettet tiedä mihin bussiin haluat, sen näkee vaikka aikataulusta joita on saatavilla busseista, bussiasemilta, täältä internetistä jne. Jos taas et tiedä minne haluat mennä, sille en voi mitään.


      • meimei
        kävi... kirjoitti:

        Bussit ajavat myös ohi pysäkin jollei niille heiluta,että pysähtyisivät ja ottaisivat kyytiin.Näin kävi minulle.
        Monet kuskit ovat myös tympeän oloisia.

        Totta kai bussille pitää kättään heilauttaa, jos kyytiin haluaa!!! Minulle se opetettiin jo pienenä, ihan hyvä sinunkin oppia kyseinen normaali käytäntö, vaikka sitten vanhempana.


      • meimei
        tietäisin... kirjoitti:

        No kuule,muualta muuttanut ei tuota välttämättä tiedä!!!

        Ahhahaa. Siellä "muualla" taitaa olla bussikuskeilla yliluonnollisia kykyjä, kun ei tarvitse heille kättä nostaa, jotta kyytiin pääsee. Lukevat suoraan aivoaalloista, että kyytiin haluat... Kyllä se käden huitominen on ihan yleinen tapa... eikä vain täällä Porvoossa. :D


      • rankki
        kävi... kirjoitti:

        Bussit ajavat myös ohi pysäkin jollei niille heiluta,että pysähtyisivät ja ottaisivat kyytiin.Näin kävi minulle.
        Monet kuskit ovat myös tympeän oloisia.

        kerran ajo ohi vaikka heilautin kättä, ja morjesti :).


      • sven
        rankki kirjoitti:

        kerran ajo ohi vaikka heilautin kättä, ja morjesti :).

        parempi sekin kuin keskarin näyttö


      • ..............................
        Sosiaalikansalainen kirjoitti:

        Ei pidä heti suuttua...
        Kyllä niin kauan kun minä olen elänyt, on bussin pysäyttäminen kädellä heilauttamalla ollut kansallinen, ellei jopa kansainvälinen tapa saada haluamansa linja-auto pysähtymään. On opetettu jo koulussa pienenä. Jos taas ongelma on se, ettet tiedä mihin bussiin haluat, sen näkee vaikka aikataulusta joita on saatavilla busseista, bussiasemilta, täältä internetistä jne. Jos taas et tiedä minne haluat mennä, sille en voi mitään.

        Huvin vuoksikon ihmiset pysäkeillä seisoo?!!Kyllä pitäisi pysähtyä muutenkin, kuin käden heilautuksella!!!


      • cfghj
        meimei kirjoitti:

        Ahhahaa. Siellä "muualla" taitaa olla bussikuskeilla yliluonnollisia kykyjä, kun ei tarvitse heille kättä nostaa, jotta kyytiin pääsee. Lukevat suoraan aivoaalloista, että kyytiin haluat... Kyllä se käden huitominen on ihan yleinen tapa... eikä vain täällä Porvoossa. :D

        Heh,Heh....kylläpä vitsin murjautit.....


      • Sosiaalikansalainen
        .............................. kirjoitti:

        Huvin vuoksikon ihmiset pysäkeillä seisoo?!!Kyllä pitäisi pysähtyä muutenkin, kuin käden heilautuksella!!!

        Mikäli osaisit lukea, olisit jo edellisestä viestistäni huomannut, että samojen pysäkkien ohi ajaa Porvoossa(kin!) useita linjoja. Ei ole tarkoituksenmukaista pysähtyä kysymään jokaiselta joka on liian nyhverö nostaakseen kättään että oletko nyt tulossa tähän bussiin vai seuraavaan. Ja vastaan nyt samalla kysymykseesikin. Kyllä. Ihmiset seisovat huvin vuoksi pysäkeillä. nuoret viettävät aikaa, joku odottaa kimppakyytiä, joku on sateensuojassa tms. Että se siitä. Mikäli et viitsi kuskille kättä heilauttaa (mikä on ainoastaan kohtelias ele) saat puolestani jäädä pysäkille seisomaan. Täytyy bussin matkustajissakin joku taso säilyttää...


      • ..............................
        Sosiaalikansalainen kirjoitti:

        Mikäli osaisit lukea, olisit jo edellisestä viestistäni huomannut, että samojen pysäkkien ohi ajaa Porvoossa(kin!) useita linjoja. Ei ole tarkoituksenmukaista pysähtyä kysymään jokaiselta joka on liian nyhverö nostaakseen kättään että oletko nyt tulossa tähän bussiin vai seuraavaan. Ja vastaan nyt samalla kysymykseesikin. Kyllä. Ihmiset seisovat huvin vuoksi pysäkeillä. nuoret viettävät aikaa, joku odottaa kimppakyytiä, joku on sateensuojassa tms. Että se siitä. Mikäli et viitsi kuskille kättä heilauttaa (mikä on ainoastaan kohtelias ele) saat puolestani jäädä pysäkille seisomaan. Täytyy bussin matkustajissakin joku taso säilyttää...

        Sieltä mistä minä tulen...vähän suuuuuremmasta kaupungista, ei tarvitse todellakaan kättään heilauttaa, jotta bussi pysähtyisi!
        Olen kuullut yhdeltä sun toiselta, että pienet lapset jäävät monesti pysäkille, kun bussi ajaa ohi.Ehkäpä juuri sen takia, kun nämä lapset ovat ehkäpä niitä nyhveröitä, jotka eivät uskalla kättään heilauttaa.....?????
        Enpä bussia käytä enää, eli ei tarvitse jäädä seisoskelemaan.Muutenkin porvoon bussikuskit omituisia.Eivät osaa edes tervehtiä!


      • Sosiaalikansalainen
        .............................. kirjoitti:

        Sieltä mistä minä tulen...vähän suuuuuremmasta kaupungista, ei tarvitse todellakaan kättään heilauttaa, jotta bussi pysähtyisi!
        Olen kuullut yhdeltä sun toiselta, että pienet lapset jäävät monesti pysäkille, kun bussi ajaa ohi.Ehkäpä juuri sen takia, kun nämä lapset ovat ehkäpä niitä nyhveröitä, jotka eivät uskalla kättään heilauttaa.....?????
        Enpä bussia käytä enää, eli ei tarvitse jäädä seisoskelemaan.Muutenkin porvoon bussikuskit omituisia.Eivät osaa edes tervehtiä!

        Päätän osallistumiseni tähän keskusteluun tällä viestillä. Mielipiteitä on monia. Minua ovat kaikki bussikuskit tähän mennessä tervehtineet enkä ole kertaakaan ole istunut bussissa joka olisi pienten lasten ohi pysäkillä ajanut. Ehkä en ole vaan sattunut oikeaan, tai väärään, bussiin. Useita vuosia olen työmatkani bussilla kulkenut ja ainoastaan kerran on ollut valittamista. Silloin bussi lähti sunnuntai-aamuna 2 minuuttia liian aikaisin ja myöhästyin siitä.

        Terveisiä vaan kuskeille: jatkakaa samaan malliin, vaikka tiukat aikataulut ja tyhmät asiakkaat joskus tekevätkin työn takuulla raskaaksi.


      • meimei
        cfghj kirjoitti:

        Heh,Heh....kylläpä vitsin murjautit.....

        Se on hyvä, että pienet aivosi ovat saaneet tarvittavan liikunnan tänään. Eivät pääse ainakaan surkastumaan ajattelemisen puutteessa.


    • Asiakas

      Onhan täällä hyviäkin kuskeja ,mutta muutamat pilaa nekin .Ei tarvitse mennä kuin Kouvolaan niin palvelu eri planeetalta kuskit juttelee ym.
      Eniten ärsyttää Porvoossa jotkut kuskit ei kiitosta kuulu saati hyvää päivää,että silleen .Virheistä oppii laulaa pikku G
      täällä on muuten kalliit lippujen hinnat esim. monissa kaupungeissa pääsee vaunujen kanssa ilmaseksi.Hyvää bussimatkaa kaikille KIITOS

    • palvelu

      Viimeisilläni raskaana ollessani astuin bussiin ja ystäväni odotteli omien vaunujensa kera bussiin pääsyä takaovella ja pyysi minua sanomaan kuskille, että hän tulisi nostamaan vaunut kyytiin. Bussikuski sanoi minulle, että enkö minä voisi mennä auttamaan ystävääni!?Vastasin, että en todellakaan!Miten hän viitsikään pyytää moista asiakkaaltaan.
      Huono palvelu ja kallis kyyti kaupunkiin ja totta, eipä bussikuskit paljoa tervehtiä viitsi porvoossa.

    • EL84

      Olen monta vuotta päivittäin bussilla kouluun ja nyttemmin töihin mennyt. Aina on kuljettaja vastannut tervehdykseen ja moikannut jollakin eleella myös kun nousen bussista.

      Kertaakaan en ole nähnyt yhdenkään kuskin ajavan pyöräilijää ojaan tai ylipäätänsäkään kenenkään päälle. Siellä missä paikallisliikenne ajaa on lähes poikkeuksetta joka puolella kevyenliikenteenväyliä. Oma vika jos jollain jopolla jölköttää keskellä katua ja bussi hipoo.

      Mitä siihen kädenheilautukseen tulee, niin sehän on ihan itsestäänselvyys. Yleensä ne on jotain pussihousujuippeja, joille se kädenheilautus on aivan liian ylivoimainen asia, mutta eiköhän nekin opi lopulta, kun muutaman kerran joutuvat hölkkäämään bussin ovelle.

      Jos pitää Porvoon bussikuskeja töykeinä, niin voi lähteä katsomaan pääkaupunkiseudulle, jossa vastaus tervehdykseen on lähinnä jotain "vittuiletko?".

    • Anonyymi

      Miksi siellä keskellä tietä ajetaan? Olisiko oma vika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe