ETSIN PELISEURAA - Tekstipohjaiset roolipelit

Anonyymi-ap

Heippa kaikille!

Etsisin discord:iin pelikaveria.

Eli tarinankerronnallisiin roolipeleihin.

Minulla on paljon patoutuneita peli-ideoita, joita minä en saanut toteuttaa.

Tykkään pelata mm. fantasiaa, kauhua, romantiikkaa, draamaa, historiaa, rikosta, mystiikkaa. Olen sellainen pelikaveri, että tykkään perehtyä pelattavaan aiheeseen. Esim. sota-ajassa, pyrin pelamaan mahdollisimmman realistisesti sen mukaan mitä aiheisiin olen perehtynyt.

En tiedä läheskään kaikkea ja pelien kautta toki oppii, mutta toivoisin ja itsekin pyrin edes sen vertaista pohjatiedon hankkimista, että peli sujuisi ja ettei siinä tapahtuisi ihan älyttömästi sellaisia huomattavia virheitä, jotka eivät sovi kyseiseen peli-ideaan. Pyrin pelaamaan aika realistisesti.
Potter maailman pelit, menevät sen pohjan mukaan, jonka kirjat ja leffat ovat antaneet, historiassa taas pyrin menemään oikean historian mukaan, joskaan en voi tietää ja muistaa historiallisia tapahtumia, mutta annan esimerkkinä vaikka. Ehdotin 1700-luvulle sijoittuvaa peliä, peli ei ollut kovinkaan pitkälle ehtinyt, kun hän tappoi pelifiilikseni sillä , että hänen hahmonsa astui huoneeseen ja sytytti sähkölampun. Tai se, kun ehdotin että hahmot joutuisivat lento-onnettomuuteen vuoristossa ja selviytymään monta viikkoa erämaassa ja keksiä keinot selviytyä alueella, jossa ei ole minkäänlaista asutusta. Tällä kertaa hänen hahmonsa löytää parin vaelluspäivän jälkeen mökkikylän kaikilla herkuilla (joskaan siellä ei ollut ketään), mutta tästä seuraavana päivänä heidät jo pelastettiin. Että mun "monta viikkoa" olikin sitten kolme kuppaista päivää.


Minun kirjoituslahjojani on kehuttu ja minulla tavattoman rikas mielikuvitus ja haluaisin vihdoinkin, pitkästä aikaan saada pelattua jotain oikeasti kiinnostavaa.

Voitte varmasti kuvitella, että sitä väkisin puutuu ja taito kuihtuu, kun joutuu paneutumaan johonkin Pelle Hermanniin tai Nalle Luppakorvaan pohjautuviin peleihin.

Jos sinulla heräsi mielenkiinto yrittää kanssani tälläistä tarinamuotoista tekstipohjaista roolipeliä, niin mut löytää discordista: 🦄Kawaijiki🐲#6052

2

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset kokeile sitä täällä? Ylläpito kuitenkin karsii asiattomat viestit.

      • Anonyymi

        Koska haluan etukäteen suunnitella jonkun kanssa pohjan millaista peliä pelataan ja siinä sivussa käydä keskustelua mahdollisista pelin tapahtumista.

        Discord on kätevä palvelin, helppo käyttää ja vieläpä ilmainen. Miksi käyttää jotain s24, kun peliin voi käyttää parempaakin alustaa, jossa ei kukaan random yp ole poistamassa viestejä, jotka kuuluvat peliin.

        Niinkuin kerroin, tykkään pelata sellaisia aiheita, jotka mielestäni eivät kuulu kaiken kansan nähden.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe