4 vuotta ihastunut=rakkautta

Anonyymi-ap

Kaverini väittää: ”Jos on ollu yli neljä vuotta ihastunu samaan jätkään tai tytsyyn, se on rakkautta!”. Ja jos se on totta niin oon kuollut. Mun ihastus nimeltään vaikkapa Hemuli. Hemuli on ollu mulle hyvin tärkeä ihminen. Oon saanu siitä voimavaraa ja iloa synkiin päiviin. Kun en nää Hemulia, silloin mul on ikävä sitä. Tämä tuntuu oudolta mut samalla aika hupaisalta, kun en osaa sanoa, mitä mä oikeesti aattelen tosiasiasta, että oon rakastunut. Pliis kommentoikaa, ootteko itekki rakastuneita nyt vai ootteko ollu ja auttakaa toisianne sekä mua.

17

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ajattele rakastumistasi, vaan nauti siitä! Ja tee hyvää sille, johon olet rakastunut.

• Anonyymi

Kuten mitä??

• Anonyymi

Entä, jos olen vain ihastunut enkä rakasta ketään, mutta uskon että kaverini puhuvat outoja ja siksi olenkin vissiin sinkku.

• Anonyymi

Minä rakastin yhtä yli neljä vuotta ja hän väitti että rakasti myös minua, se oli kaikki valhetta.
      Hemmottelin ja tein kaiken hänen eteensä.

• Anonyymi

Mutta entä jos luulee olevansa rakastunut nyt eikä toivo ohjeita siitä ylipääsemiseen??

• Anonyymi

Siinä on myös hyvä vinkki, miten päästä yli jostakin hyvin toksisesta rakkaudenkohteelta. Olet rohkea, kun kerroit meille jotain, joka on osakseen henkilökohtaista. 🩷🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä jos luulee olevansa rakastunut nyt eikä toivo ohjeita siitä ylipääsemiseen??

Taisit ymmärtää äskeisen kommentin hieman väärin.. siinä tarkoitettiin, että hän, joka sen kirjoitti oli tehnyt 4 vuoden rakkaudelleen kaikkea, mutta vastaanottaja ei ilmeisesti ansainnut sitä kohtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit ymmärtää äskeisen kommentin hieman väärin.. siinä tarkoitettiin, että hän, joka sen kirjoitti oli tehnyt 4 vuoden rakkaudelleen kaikkea, mutta vastaanottaja ei ilmeisesti ansainnut sitä kohtelua.

Hemmottelin, olin romanttinen, hän saattoi jättää yllättäen ja pari kuukautta myöhemmin pyyti että otan takaisin, annoin pettämiset anteeksi ja kaikkea 😑😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hemmottelin, olin romanttinen, hän saattoi jättää yllättäen ja pari kuukautta myöhemmin pyyti että otan takaisin, annoin pettämiset anteeksi ja kaikkea 😑😔

Oletteko nyt yhdessä vai oletteko erillä teillä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko nyt yhdessä vai oletteko erillä teillä??

Erillään, rakastin häntä täydestä sydämestäni ikävä kyllä.
        Hän kyllä kertoi että kohtelin häntä kuin prinsessaa ja että kukaan ei ole ymmärtänyt häntä yhtä hyvin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että!! Se ei kyllä ollut tältä nimettömältä rakkaudelta kovin kiltisti tehty. Olisin itse kohdellut paljon paremmin kuin tuollainen huomion ja hyvän kohtelun kerjääjä (puhun siis sinun 4 vuoden rakkaudesta en sinusta)!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että!! Se ei kyllä ollut tältä nimettömältä rakkaudelta kovin kiltisti tehty. Olisin itse kohdellut paljon paremmin kuin tuollainen huomion ja hyvän kohtelun kerjääjä (puhun siis sinun 4 vuoden rakkaudesta en sinusta)!

Kiitti 🥺 Taisin rakastua väärään ihmiseen 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erillään, rakastin häntä täydestä sydämestäni ikävä kyllä.
        Hän kyllä kertoi että kohtelin häntä kuin prinsessaa ja että kukaan ei ole ymmärtänyt häntä yhtä hyvin..

Se on ihana kuulla, mutta olisihan hän voinut esittää saman asian erillä tavallakin eikä vain sanomalla. Hän olisi voinut kohdella sinua yhtä hyvin kuin sinä häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti 🥺 Taisin rakastua väärään ihmiseen 😔

No hei!! Sellaista sattuu! Ja onhan maailmassa muitakin henkilöitä, joita voi rakastaa täydesti. Siinä kun tarttuu vain tilaisuuteen!! Jakaa vain murheet toistensa kanssa ja auttaa toisiaan niin sydämet löytävät sen ainoan henkilön, jota oikeasti tarvitsee tähän maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihana kuulla, mutta olisihan hän voinut esittää saman asian erillä tavallakin eikä vain sanomalla. Hän olisi voinut kohdella sinua yhtä hyvin kuin sinä häntä.

Hän vain kertoi että rakastaa mutta ei oikein ikinä näyttänyt sitä 😑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän vain kertoi että rakastaa mutta ei oikein ikinä näyttänyt sitä 😑

Mä en voi sietää sellaisia!! Toivottavasti se oppi, miten oikeasti todistaa joitain oikeita tunteita eikä vain selittämällä turhia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe