4 vuotta ihastunut=rakkautta

Anonyymi-ap

Kaverini väittää: ”Jos on ollu yli neljä vuotta ihastunu samaan jätkään tai tytsyyn, se on rakkautta!”. Ja jos se on totta niin oon kuollut. Mun ihastus nimeltään vaikkapa Hemuli. Hemuli on ollu mulle hyvin tärkeä ihminen. Oon saanu siitä voimavaraa ja iloa synkiin päiviin. Kun en nää Hemulia, silloin mul on ikävä sitä. Tämä tuntuu oudolta mut samalla aika hupaisalta, kun en osaa sanoa, mitä mä oikeesti aattelen tosiasiasta, että oon rakastunut. Pliis kommentoikaa, ootteko itekki rakastuneita nyt vai ootteko ollu ja auttakaa toisianne sekä mua.

17

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ajattele rakastumistasi, vaan nauti siitä! Ja tee hyvää sille, johon olet rakastunut.

      • Anonyymi

        Kuten mitä??


      • Anonyymi

        Entä, jos olen vain ihastunut enkä rakasta ketään, mutta uskon että kaverini puhuvat outoja ja siksi olenkin vissiin sinkku.


    • Anonyymi

      Minä rakastin yhtä yli neljä vuotta ja hän väitti että rakasti myös minua, se oli kaikki valhetta.
      Hemmottelin ja tein kaiken hänen eteensä.

      • Anonyymi

        Mutta entä jos luulee olevansa rakastunut nyt eikä toivo ohjeita siitä ylipääsemiseen??


      • Anonyymi

        Siinä on myös hyvä vinkki, miten päästä yli jostakin hyvin toksisesta rakkaudenkohteelta. Olet rohkea, kun kerroit meille jotain, joka on osakseen henkilökohtaista. 🩷🩷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entä jos luulee olevansa rakastunut nyt eikä toivo ohjeita siitä ylipääsemiseen??

        Taisit ymmärtää äskeisen kommentin hieman väärin.. siinä tarkoitettiin, että hän, joka sen kirjoitti oli tehnyt 4 vuoden rakkaudelleen kaikkea, mutta vastaanottaja ei ilmeisesti ansainnut sitä kohtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ymmärtää äskeisen kommentin hieman väärin.. siinä tarkoitettiin, että hän, joka sen kirjoitti oli tehnyt 4 vuoden rakkaudelleen kaikkea, mutta vastaanottaja ei ilmeisesti ansainnut sitä kohtelua.

        Hemmottelin, olin romanttinen, hän saattoi jättää yllättäen ja pari kuukautta myöhemmin pyyti että otan takaisin, annoin pettämiset anteeksi ja kaikkea 😑😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmottelin, olin romanttinen, hän saattoi jättää yllättäen ja pari kuukautta myöhemmin pyyti että otan takaisin, annoin pettämiset anteeksi ja kaikkea 😑😔

        Oletteko nyt yhdessä vai oletteko erillä teillä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko nyt yhdessä vai oletteko erillä teillä??

        Erillään, rakastin häntä täydestä sydämestäni ikävä kyllä.
        Hän kyllä kertoi että kohtelin häntä kuin prinsessaa ja että kukaan ei ole ymmärtänyt häntä yhtä hyvin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmottelin, olin romanttinen, hän saattoi jättää yllättäen ja pari kuukautta myöhemmin pyyti että otan takaisin, annoin pettämiset anteeksi ja kaikkea 😑😔

        Voi että!! Se ei kyllä ollut tältä nimettömältä rakkaudelta kovin kiltisti tehty. Olisin itse kohdellut paljon paremmin kuin tuollainen huomion ja hyvän kohtelun kerjääjä (puhun siis sinun 4 vuoden rakkaudesta en sinusta)!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että!! Se ei kyllä ollut tältä nimettömältä rakkaudelta kovin kiltisti tehty. Olisin itse kohdellut paljon paremmin kuin tuollainen huomion ja hyvän kohtelun kerjääjä (puhun siis sinun 4 vuoden rakkaudesta en sinusta)!

        Kiitti 🥺 Taisin rakastua väärään ihmiseen 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erillään, rakastin häntä täydestä sydämestäni ikävä kyllä.
        Hän kyllä kertoi että kohtelin häntä kuin prinsessaa ja että kukaan ei ole ymmärtänyt häntä yhtä hyvin..

        Se on ihana kuulla, mutta olisihan hän voinut esittää saman asian erillä tavallakin eikä vain sanomalla. Hän olisi voinut kohdella sinua yhtä hyvin kuin sinä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti 🥺 Taisin rakastua väärään ihmiseen 😔

        No hei!! Sellaista sattuu! Ja onhan maailmassa muitakin henkilöitä, joita voi rakastaa täydesti. Siinä kun tarttuu vain tilaisuuteen!! Jakaa vain murheet toistensa kanssa ja auttaa toisiaan niin sydämet löytävät sen ainoan henkilön, jota oikeasti tarvitsee tähän maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihana kuulla, mutta olisihan hän voinut esittää saman asian erillä tavallakin eikä vain sanomalla. Hän olisi voinut kohdella sinua yhtä hyvin kuin sinä häntä.

        Hän vain kertoi että rakastaa mutta ei oikein ikinä näyttänyt sitä 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vain kertoi että rakastaa mutta ei oikein ikinä näyttänyt sitä 😑

        Mä en voi sietää sellaisia!! Toivottavasti se oppi, miten oikeasti todistaa joitain oikeita tunteita eikä vain selittämällä turhia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe