Hakiko kukaan SAMK Rauman tuotantotalous verkko-opintoihin, alustavat tulokset näkyvät nyt tentti sivuilla, paljonko olette saaneet pisteitä?
SAMK Rauma
101
9024
Vastaukset
- Anonyymi
76 pistettä, en yhtään tiedä onko se hyvä vai huono ja ihan paniikissa!
- Anonyymi
Oletko ensikertalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ensikertalainen?
Joo ensikertalainen. Onko hajua noista pisteistä, onko mahdollisuuksia päästä sisään?
- Anonyymi
On aika hyvät pisteet.
Ne ketä tiiän on saanu 64, 68.5 ja 71.
Ite sain 67.5 - Anonyymi
66 pistettä. Ei ensikertalainen. Kaksi viimeistä osioo, ei kiinnostanut yhtään. Arvalla meni.
- Anonyymi
37 pistettä enkä yhtään lukenut :D
- Anonyymi
Todistuksella 62p mutta ei taija riittää ees yhteenkää tutan alarajaan. :D samkkii itelläki haut tutalle🤝
- Anonyymi
Näkyykö teillä jo opintopolussa tieto?
- Anonyymi
PÄÄSIN SISÄÄ!
- Anonyymi
Miltä opiskelu tuntuu verkossa? Itse miettinyt hakevani samaan. Onko joka päivä esim 8h koulua?
- Anonyymi
Toimiko teillä kaikki tehtävät? Eli pystyittekö vastaamaan kaikkiin normaalisti?
- Anonyymi
Joo, toimi
- Anonyymi
Onko moni tänä vuonna hakenut? Minkälaisia pisteitä tullut? Milloinkohan tulokset on yleensä tulleet?
- Anonyymi
Kiinnostelee myös muiden pisteet, itsellä oli 62 pistettä.😅
- Anonyymi
79/100. Varasija
- Anonyymi
82, pääsin ei-ensikertalaisten kiintiössä
- Anonyymi
78 pistettä. Ensikertalaisena pääsin sisään.
- Anonyymi
Onko kukaan valintakurssia suorittamassa parhaillaan? Miten meni 1-4 osiot? Itsellä pisteet vähän yli 50, esseetä kirjoittelemaan... Ei kyllä mikään helppo tää aihe :|
- Anonyymi
millainen valintakurssi aiemmin on ollut? 4 tenttiä ja 100 pistettä maksimi tänä vuonna siis. kiinnostaisi kuulla aiheesta lisää.
- Anonyymi
Tänä vuonna aiheet oli aika helpot. Jännittää, tuleeko olemaan korkeat pisterajat sisäänpääsyyn.
- Anonyymi
Samkin opiskelija-aines ei ole mitään priimaa, toisaalta hakijoita ennätysmäärä eli eiköhän pisterajat nouse hieman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samkin opiskelija-aines ei ole mitään priimaa, toisaalta hakijoita ennätysmäärä eli eiköhän pisterajat nouse hieman.
Riittääköhän ensikertalaiselta arviolta 80-85 pisteen väliltä... Kauhea määrä ensisijaisia hakijoita oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääköhän ensikertalaiselta arviolta 80-85 pisteen väliltä... Kauhea määrä ensisijaisia hakijoita oli.
Hankala sanoa... itse arvioisin omat pisteeni 73-78 väliltä... Ei taida tulla riittämään ensikertalaisena omani ainakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääköhän ensikertalaiselta arviolta 80-85 pisteen väliltä... Kauhea määrä ensisijaisia hakijoita oli.
Ensikertalaiset 78 ja muut 82 on about raja ollut aikaisempina vuosina...+2-3p ennustan että rajat mutta voin toki olla väärässäkin. Valtavasta hakijamäärästä huolimatta monella jää tekemättä tai yrittämättä.
- Anonyymi
Miten teillä on mennyt tentit?
- Anonyymi
75-79 pistettä kait arviolta. Jäädyin yhdessä laskuosiossa ja se vähän rokotti... ja pari kiireistä huolimattomuus virhettä.... Siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
75-79 pistettä kait arviolta. Jäädyin yhdessä laskuosiossa ja se vähän rokotti... ja pari kiireistä huolimattomuus virhettä.... Siellä?
75 tuli... Tyssäsiköhän siihen xD
- Anonyymi
82 pistettä sain.
- Anonyymi
81 pistettä tuli itelle, ensikertalainen. Saas nähdä riittääkö sisäänpääsyyn.
- Anonyymi
sama 81 minulle myös. olen myös ensikertalainen
- Anonyymi
78/100. Todennäköisesti jään juuri rannalle, ellei varasijat vedä. :D No, sellasta...
- Anonyymi
on toi 78 myös hyvät pisteet:) vaikka itsekkin jännittelen tässä tällä 81pisteellä kun noi hakijamäärät on aika korkeat:S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on toi 78 myös hyvät pisteet:) vaikka itsekkin jännittelen tässä tällä 81pisteellä kun noi hakijamäärät on aika korkeat:S
Ootko ensikertalainen? Ja onko tää tuotantotalous sun ekana toiveena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ensikertalainen? Ja onko tää tuotantotalous sun ekana toiveena?
olen ensikertalainen ja on minun ekana toiveena
- Anonyymi
Ensikertalaisuudella yli 80p on melko varmasti sisällä, en hirveästi jännittäisi.
- Anonyymi
toivotaan näin:)
- Anonyymi
Mitä pisteitä te ei-ensikertalaiset olette saaneet?
- Anonyymi
Sain 70p ja olen ensikertalainen. Tais mullakin tyssätä siihen.
- Anonyymi
Sain 73 pistettä ei-ensikertalaisena. Taisin jäädä ulkopuolelle...
- Anonyymi
Millon saa tiedon pääskö sisää?
- Anonyymi
3.7. mennessä, mutta vuosi sitten näköjään jo toukokuun lopussa.
- Anonyymi
Ensikertalaisena 88, sormet ristissä
- Anonyymi
tuolla määrällä ottaisin hyvän asennon sohvalle ja nostaisin jalat pöydälle ja odottelisin koulun alkua :D
- Anonyymi
Ensikertalaisena 86. Saa nähdä riittääkö
- Anonyymi
Varmasti riittää. Itellä vaan 81 pistettä ja ensikertalainen. Onnea sulle hyvästä pistemäärästä!
- Anonyymi
Minkälaisia pisteitä ei-ensikertalaiset ootte saaneet?
- Anonyymi
Olen ei-ensikertalainen ja sain 85p. Kakkososion laskut yllätti, muut meni ihan hyvin. Jännittää!!
- Anonyymi
Oon ensikertalainen ja sain 81 pistettä. Jännittää törkeesti. Sellanen kutina kyllä vähän, että pisteet ei taida riittää. Haluan tuonne kouluun, mun unelma-ala.
- Anonyymi
Viimevuosina ensikertalaisten alimmat hyväksytyt pisteet on ollu 71-73, tuskin ne noin paljon nousee. Ite sain ei-enskana 84 ja elättelen vielä toivoa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimevuosina ensikertalaisten alimmat hyväksytyt pisteet on ollu 71-73, tuskin ne noin paljon nousee. Ite sain ei-enskana 84 ja elättelen vielä toivoa :D
Mä toivon että molemmille meille aukee koulupaikka. Mua vaan jännittää et riittääkö ensikertalaiselle 81p, jos paljon hakijoita. Oon käyny kattoo opintopolkuu koko ajan, et jos se olis päivittyny. En haluu jäädä roikkuu varasijoille kun ilmesesti tuto alalla se ei hirveesti yleensä liiku mihinkää.
- Anonyymi
Kuinka helposti noi varasijat mahtaa liikkua, jos sellaiseen tilanteeseen joutuu. Ensikertalaisista hakijoista vaan 40 otetaan sisään ja jos ensikertalaisia hakijoita on se 582.
- Anonyymi
Varasijat liikkuu toki ihan vuoden mukaan. Isot pisteet saaneet voikin mennä DI tai muihin lipasto-opiskeluihin. Tai sitten ei.
- Anonyymi
77 pisteen ensikertalainen taitaa jäädä rannalle ruikuttaan, kun pisteitä katselee. Tai sitten ne parhaat ensikertalaiset on täällä ilmoitelleet omistansa.
- Anonyymi
Palkit ilmestyny opintopolkuun tänä aamuna!
- Anonyymi
Siitä sitten 84 raja huhh
- Anonyymi
133 varasija :))) hirveen korkeet pisterajat oli
- Anonyymi
91 ei enskojen raja 😭
- Anonyymi
Jep, 91 ja 1. varasijalla ollaan nyt. Jännää!
- Anonyymi
Mistä tämmönen tieto näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämmönen tieto näkyy?
Tuskinpa enää varasijoilta otetaan ketään, kun yli 10 ottanu paikan vastaan
- Anonyymi
Täytyy myöntää että pääsi yllättämään kuinka korkealle ne pisterajat nousikaan. :D Kyllä vaan on fiksua ja kyvykästä jengiä työttömänä paljon, niin kilpailu opiskelupaikoista nousee ihan uusiin ulottuvuuksiin.
- Anonyymi
82 pistettä, varasijalla 12. Tuskin alkaa opiskelut syksyllä…
- Anonyymi
Oottaako joku muukin tänne päässy vielä tuloksii ylemmistä kohteista? Jos kyllä, nii mihin ootte hakenu?
- Anonyymi00066
Tänäkin vuonna iso joukko hakijoita ja ensikertalaisia. Tais olla 9 ensikertalaista vs 1 aloituspaikka.
- Anonyymi00067
Jep. Mitkäköhän pisterajat tänä vuonna mahtaa olla kun viime vuonna nousi pisteraja 10pistettä edellisvuoteen
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jep. Mitkäköhän pisterajat tänä vuonna mahtaa olla kun viime vuonna nousi pisteraja 10pistettä edellisvuoteen
Hieman pelottaa mitä pisteet tulee olemaan. Hain viimevuonna ja jäin varasijoille. Ja tänä vuonna uudelleen, pelottaa et ensi vuoteen menee taas🥲
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Hieman pelottaa mitä pisteet tulee olemaan. Hain viimevuonna ja jäin varasijoille. Ja tänä vuonna uudelleen, pelottaa et ensi vuoteen menee taas🥲
Pisteet tullu näkyviin! Paljon sait?
- Anonyymi00081
Anonyymi00069 kirjoitti:
Pisteet tullu näkyviin! Paljon sait?
No persiille meni, en ymmärrä😭 Taitaa ovet pysyä visusti kiinni. Jos en pääse monimuotoon
- Anonyymi00085
Anonyymi00069 kirjoitti:
Pisteet tullu näkyviin! Paljon sait?
No huonostihan se meni☹️ Toiminnanohjauksesta sain 24/25 pistettä, loput jäivätkin alle 20 pisteen/25
Taitaa ovet pysyä minulle kiinni. Voikohan pisteet vielä muuttua?
- Anonyymi00070
92/100 ja ei ensikertalainen :( eli en saa paikkaa. Varmaan sisäänpääsyn raja lähes 100/100 jos nousee samalla tavalla kuin viime vuonna
- Anonyymi00072
Itsellä 91/100 ja ei-ensikertalainen, sulla voi hyvinkin riittää! Täytyy ottaa huomioon että hakijoita yli sata vähemmän tänä vuonna.
- Anonyymi00073
Moikka! Tsemppiä kaikille hakijoille! Täällä ensikertalainen ja 79 pistettä. Taitaa ovet pysyä kiinni.
- Anonyymi00074
Paljonkohan enskojen pisterajat mahtaa olla tänä vuonna? Tai entä ei enskojen? Viime vuonna edellisvuoteen verrattuna pisterajat nousi 10 pistettä, ni onkohan nyt lähemmäs alin hyväksytty pistemäärä jo lähemmäs 100?
- Anonyymi00075
Täällä 96/100 toista kertaa haen
- Anonyymi00076
Vau miten hyvät pisteet!
- Anonyymi00077
Ootko siis ensikertalainen?
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ootko siis ensikertalainen?
Viime vuonna hain ekaa kertaa amk:hon mutta jäin kauas varasijoille. Nyt uudestaan hiukan paremmin valmistuneena.
- Anonyymi00079
Tuliskohan pian jo opintopolkuunkin paikat?
- Anonyymi00080
Viime vuonna tuli 25pvä. Saa nähdä miten tänä vuonna käy. En jaksais odotella malttamattomana
- Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Viime vuonna tuli 25pvä. Saa nähdä miten tänä vuonna käy. En jaksais odotella malttamattomana
Kurssilla lukee, että 2.7 viimeistään julkistetaan yhteishaun tulokset. Voiko kurssi pisteet vielä muuttua?
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kurssilla lukee, että 2.7 viimeistään julkistetaan yhteishaun tulokset. Voiko kurssi pisteet vielä muuttua?
En oikein keksi miten voisi muuttua kun kuitenkin vain oikein/väärin ja monivalinta kysymyksiä?
- Anonyymi00084
Onko jollain jotain pätevää tietoa kun hain samkin kahteen eri koulutukseen kahdella eri valintakurssilla. Kurssien päättyessä molempien pisteet näkyi ja nyt ylemmän toiveen pisteet vain näkyvät ja alemman toiveen pisteet kokonaan kadonneet? Mistä tää voi johtua, eikai mun kurssia ole hylätty?
- Anonyymi00086
En osaa sanoa miksi, mutta mulla sama homma.
- Anonyymi00087
Kyl nyt kauan joutuu odottelrmaan tuloksia…
- Anonyymi00088
Riittääköhän 96 ensikertalaisena?
- Anonyymi00089
Helposti. Mä alan jo huolestuu riittääkö 94 pistettä
- Anonyymi00090
Täällä samat pisteet ja on kyl ihme jossei riitä.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Täällä samat pisteet ja on kyl ihme jossei riitä.
Alkaa kyl tuntuu mitä on lukenu kaikkialta, et pisteraja tulee olemaan ihan ÄLYTTÖMÄN korkea nyt😓 taitaa meikällä mennä mahikset ja toinen vuos jo ku hain.
- Anonyymi00092
Veikkaan et pisteraja tulee olee 90-95
- Anonyymi00093
Riittääköhän 85 ensikertalaiselle
- Anonyymi00094
Mitä ilmeisimmin viime vuonna riitti 84, jos jollain parempaa tietoa niin tarkentakoot asiaa. Toki hakijoita oli paljon ja varsinkin toista kertaa yrittäneitä riittää,epäilen että minimi nousee 85-88.
- Anonyymi00097
Anonyymi00094 kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin viime vuonna riitti 84, jos jollain parempaa tietoa niin tarkentakoot asiaa. Toki hakijoita oli paljon ja varsinkin toista kertaa yrittäneitä riittää,epäilen että minimi nousee 85-88.
Mä uskon että rajat alkaa olemaan jo siellä +90 pistettä.
- Anonyymi00095
Hitto, että kestää kauan et tulokset tulee
- Anonyymi00098
Joo kyl nyt saadaan odotella
- Anonyymi00099
nyt tullut lisätiedot kohta eli eiköhän ihan just pitäis tulokset tulla.
- Anonyymi00100
Nyt tulleet
- Anonyymi00101
itellä varasija 42, ei taida opintopaikkaa tulla?
- Anonyymi00102
Juuh, itselläkin varasija 14 (89 pistettä), taitaa jäädä tämä vuosi väliin. Tuskin liikkuvat suurilla määrillä kuitenkaan?
- Anonyymi00103
Milloinkohan yleensä muista amk kouluista tullut tuloksia? Jos on 1.hakutoiveena joku muu ja pääsee sinne, niin jono saattaa liikkua jonkin verran.
- Anonyymi00104
Tarkastaakohan amk lainkaan esim. sitä kauan tenttiin on käytetty aikaa jos kaikki tehtävät ovat oikein? Käsittämätöntä että ensikertalaisen sisäänpääsyraja näyttää nousseen yli 90pisteen. Vuonna -25 riitti 84, sitä aiemmin ilmeisesti n.78-80, -23 reilut 70. Toki verkko-opinnot ovat nosteessa muutenkin hankalassa maailmanajassa.
- Anonyymi00105
Ihan yhtä nopeasti tuon tentin tekee tekoälyllä kuin ilmankin jos aihe on tuttu ja/tai asian on opiskellut hyvin. Ilman tekoälyä voi tehdä jopa nopeamminkin, kun aikaa ei mene snippailuun tai copypasteamiseen. Matikantehtävät toki tekoäly voi tehdä vähän nopeammin, mutta kyllä järkevä ihminen nekin tarkistaa niin lopputulos on aika sama.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504