ja paska, siis kurana tuli ulos haisi ihan ruudille. Mihin tämä viittaa? Voiko joku terveyskeskuksen puolella työskentelevä kertoa.
En soittanut ensiapuun, koska katson sen olevan yhtä tyhjän kanssa.
Kävin ulostamassa
21
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep
- Anonyymi
Se on nootta sillalailla että jos sonta ruudille edes lehahtaa älä leiki tulella. Saattaa pääsiäinen jäädä pitämättä ja mämmit syömäti.
- Anonyymi
Koetitko sytyttää ulostetta. Jos syttyi, niin olet syönyt ruutia.
- Anonyymi
Otahan ne bentsot
- Anonyymi
Ei tullu mieleen. Pitäiskö ens kerralla kokeilla.
- Anonyymi
SE VIITTAA UKRAINAAN.......JA .....KÄPYKAARTILAISEEN.
KAIKILLA KÄPYKAARTILAISILLA ON JUURI TUO VAIVA.
SE VOI MYÖSKIN VIITATA VENÄJÄÄN, JOS ON IHAN OIKEESTI KÄPYKAATILAINEN, ETTEI ON VIHREÄ-MIES, JOITA SUOMI VILISEE TÄYNÄ.- Anonyymi
Ok, all right rock and roll selvitti asiaa. Täytyy lähtee ukrainaan toista kertaa. Suomi mies pärjää aina. Puolan rajalla kun sanoo Nato Finland Ukraine. Ovet aukeaa joka suuntaan , kuin putinin lähipiirissä.
- Anonyymi
Tämä on ihan tosi juttu, ei ole huumorilla kysytty.
Metaanihan sisältää ruutia, typpioksidia ja typpioksiduulia. Pitääkö huolestua, vai odotellaanko. Lähes absolutisti joten ohran käymisaineista ei ole kysymys. - Anonyymi
Kait mun sitten tarvii lähtee ukrainaa uudestaan kouluttamaan. Toki ne osaa jo tosi paljon. Kahtellaan sano ammattisotilas. Soledar on mun seuraava kohde. Ilmottelen jos on isompia.
t.Ola - Anonyymi
Up
- Anonyymi
pub
- Anonyymi
Hyvä meininki
- Anonyymi
Älkää jättäkö mua yksin tän ongelmani kanssa, herranjumala
- Anonyymi
Vihta vuoren pizzeriassa tehdään ruuti pizzaa pam pam
- Anonyymi
Maksa se siellä vain jätti eroanomuksensa, että kohta saat kaveri pärjäillä ilman minua. Toivottavasti tätä ei ole ollut usein tai keltaisuutta.
- Anonyymi
Keltaisuutta ei ole, mutta lähes joka kerta kun käyn ulostamassa kurana tulee. Voi olla että ukrainassa syödyt eri maiden muonapaketit vaikuttaa asiaan. Aika ala-arvoista muonaa jopa kenttäolosuhteisiin. Suomen ja saksan ja jenkkien rintamamuonat parhaita. Muut lähinnä kauppatavaraa itselle.
- Anonyymi
No jos on nestettä kertynyt roppaan ja silmistä on kiilto häipynyt/kellertää ja puhelet ajoittain sekavia niin onneksi olkoon olet vetänyt sisuskalusi paskaksi, ja maksa se siellä rasvassa korahtelee viimesiään.
- Anonyymi
Näin kertoo itse munkin purija joka caccii maksanrippeitä
- Anonyymi
Ei mitään noista!
- Anonyymi
Mielenkiintoista..
- Anonyymi
taitaa olla mieleinen aihe😂toki vain hiukan JN toki vain hiukan...😳🤣😅😳
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227