ZONER web hotelli

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemuksia ZONER web hotellista?
Meillä ei muuta kuin pelkkää negatiivista...verkkokaupamme ongelmat johtuivat heidän palvelimista, mutta väittivät vian olevan meidän päässä, eikä suostuneet tutkimaan asiaa.
Web-hotellia vaihtamalla asia korjaantui, ei enää ongelmia!
Kuitenkin rahastivat vielä vuoden maksun toimimattomasta hotellista!
Emme siis suosittele tätä paikkaa kenellekkään, mutta onko muilla samanlaisia
kokemuksia tästä puljusta?

8

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä on perus käyntikorttisivut, jossa vaan yhteystiedot jne. Tietokettu.net toiminu tähän tarkoitukseen ainakin hyvin eikä ongelmia ole ilmennyt.

• Anonyymi

Hauska sattuma, itsekkin olen käyttänyt Tietokettua juuri suomalaisuuden takia. En itse henkilökohtaisesti pidä siitä, että asioin yrityksen kanssa joka sitten loppujen lopuksi onkin ulkomaisomisteinen aliyhtiö. Haluan pitää rahat Suomessa.

• Anonyymi

Aivan järkyttävä kokemus :( on selkeästi huijaus - kotisivupohjat eivät toimi lainkaan.

En ole päässyt edes alkuun. Petetty olo, kiertäkää kaukaa. Asiakasmäärät ja palautteet keksittyjä!

• Anonyymi

Zoner on joku ihme lisuke Telian yhteydessä. Huijausmentaliteetilla.

• Anonyymi

boner.fi on parempi 😂️

• Firman hallituksen pääjäsenet ovat ruotsalainen Katarina Sara Forss ja uudenseelannin kansalalanen Jacob James Rooney (ref kaupparek,) Telia teki ainakin meille suuren vahingon koska ko uusi toimija ei ole pystynyt palvelemaan olenkaan. Firmallamme on useita sähköposteja joiden toiminta on lamaantunut ko Telia-Zoner ongelmien vuoksi eli heillä ei näy olevaan pätevää henkilökuntaa palvelemaan .Oma firmamme on päättänyt asap opettaa kaikki Telian palvelut mukaan lukien ko zoner -- koska m uuten ajaudmme vararikkoon kaikkien eemeliemme tomimttomuuden osa syynä.

• Kirjoitin juuri vastaukseni Zonerista tänne perustuen viranomaistietoon. Onko Zoner illa myös tämän nettikeskustulupalstan halinta käsissään? kun asiani eli vastaukseni ei ole ilmestynyt minnekään vaikka perustui Patetti ja rekisterihallituksen jakamaan ilmaiseen julkiseen tietoon -siis vapaaseen asiakirjaan. Zonerilaisten toiminnalle ei vedä mikään kokemani ns atk toiminta vertoja joita 30 v aikana netiin suurkuluttajana olen kokenut firmoissamme

• ala-arvoista palvelua ja osaamattomuutta ainakin meille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe