ZONER web hotelli

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemuksia ZONER web hotellista?
Meillä ei muuta kuin pelkkää negatiivista...verkkokaupamme ongelmat johtuivat heidän palvelimista, mutta väittivät vian olevan meidän päässä, eikä suostuneet tutkimaan asiaa.
Web-hotellia vaihtamalla asia korjaantui, ei enää ongelmia!
Kuitenkin rahastivat vielä vuoden maksun toimimattomasta hotellista!
Emme siis suosittele tätä paikkaa kenellekkään, mutta onko muilla samanlaisia
kokemuksia tästä puljusta?

10

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä on perus käyntikorttisivut, jossa vaan yhteystiedot jne. Tietokettu.net toiminu tähän tarkoitukseen ainakin hyvin eikä ongelmia ole ilmennyt.

    • Anonyymi

      Hauska sattuma, itsekkin olen käyttänyt Tietokettua juuri suomalaisuuden takia. En itse henkilökohtaisesti pidä siitä, että asioin yrityksen kanssa joka sitten loppujen lopuksi onkin ulkomaisomisteinen aliyhtiö. Haluan pitää rahat Suomessa.

    • Anonyymi

      Aivan järkyttävä kokemus :( on selkeästi huijaus - kotisivupohjat eivät toimi lainkaan.

      En ole päässyt edes alkuun. Petetty olo, kiertäkää kaukaa. Asiakasmäärät ja palautteet keksittyjä!

    • Anonyymi

      Zoner on joku ihme lisuke Telian yhteydessä. Huijausmentaliteetilla.

    • Anonyymi

      boner.fi on parempi 😂️

    • Firman hallituksen pääjäsenet ovat ruotsalainen Katarina Sara Forss ja uudenseelannin kansalalanen Jacob James Rooney (ref kaupparek,) Telia teki ainakin meille suuren vahingon koska ko uusi toimija ei ole pystynyt palvelemaan olenkaan. Firmallamme on useita sähköposteja joiden toiminta on lamaantunut ko Telia-Zoner ongelmien vuoksi eli heillä ei näy olevaan pätevää henkilökuntaa palvelemaan .Oma firmamme on päättänyt asap opettaa kaikki Telian palvelut mukaan lukien ko zoner -- koska m uuten ajaudmme vararikkoon kaikkien eemeliemme tomimttomuuden osa syynä.

    • Kirjoitin juuri vastaukseni Zonerista tänne perustuen viranomaistietoon. Onko Zoner illa myös tämän nettikeskustulupalstan halinta käsissään? kun asiani eli vastaukseni ei ole ilmestynyt minnekään vaikka perustui Patetti ja rekisterihallituksen jakamaan ilmaiseen julkiseen tietoon -siis vapaaseen asiakirjaan. Zonerilaisten toiminnalle ei vedä mikään kokemani ns atk toiminta vertoja joita 30 v aikana netiin suurkuluttajana olen kokenut firmoissamme

    • ala-arvoista palvelua ja osaamattomuutta ainakin meille

    • Anonyymi

      Itselläsi on 2 eri sivua eri käyttötarkoituksiin, kun otin Zonerin käyttö olit hommat ihan jees ja asiakaspalvelu oli mallillaan, mutta viime aikoinaan on palvelu ollut surkea, sekä eninten häiritse, että ei saa yhdistetty ei Outlookin eikä Gmail sovellukseen sähköposteja ja siihen ei ole mitään apua enää heiltä, sanovat, että he eivät ole vastuussa/velvollisia tästä ongelmasta, mitä helvettiä.....

    • Anonyymi

      Tietokettu.netille täältä yksi ääni lisää, toimii ja on edullinen. Siinä se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe