Vanhuus on pelottavaa

Anonyymi-ap

Huomiokyky ja muisti huononee. Ei löydä enää ketjua uudesta sinimustasta hallituksestakaan.

33

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään löydä. Se on poistettu. Se siitä suomalaisesta maailmankuulusta
      sananvapaudesta ! Mutta sinimustat jatkavat neuvottelujaan maahanmuutosta
      ja ilmastosta.

      • Anonyymi

        Kyllä näkyy edelleen ainakin mun läppärillä, ei sitä poistettu ole . Näkyy olevan yli 170 kommenttia.


      • Anonyymi

        Jaa että olet jo varma asiasta jos et löydä ketjua. Kyllä se on tallella aina vaan


    • Anonyymi

      kaikki palstalla riippuu siitä onko sinimustapersu ylläpidossa vai ei

    • Anonyymi

      Sinimustahallitus on junttihallitus. Kokoomuksen ja maalaisjunttien koalitio.

    • Anonyymi

      On se vanhuus pelottavaa, avuttomaksi tuleinen,,

      siksipä
      EUTANASIA LAKI PIKAISESTI VOIMAAN suomessaki, se on monessa maassa ollu kymmeniä vuosia,
      suomessa halutaan vanhoja sairaita ihmisiä kiduttaa ihan loouun asti viimeseen hengenvetoon asti, se on JULMAA politiikka,

      EUTANASIA LAKI VOIMAAN !

      • Anonyymi

        Just näin.


    • Anonyymi

      Polittisia mielipiteitä en lue. Mitä tulee vanhuus.Eikö pitkälti yli 80v.Ole vanhutta vasta? Tietysti se on asenne kysymys. Joku 50v.lulee on jo vanhus. Kantaa pitää itsensä toiminta kykysenä.Kävely on ilmaista ja sitä voi tehdä yksinkin.Ottaa haltuun uni rytmin,ruoka rytmin.On aikaa ulkoilla,kävellä,Jättää kaljat,viinit pois.Ja tupakan.Kyllä viellä plus 60v selvin päin voi mennä tanssimaan.On tanssi hyvä lääke mielelle kuin keholle. Ei ulos aja diskoista vanhempaa väkeä, Sinne hyppimään joukkoon vaan.Johan siellä aktiivisesti käyvä vanha nuortuu.

      • Anonyymi

        Minua ei kiinnosta yökerhot ym. tanssipaikat.
        Tanssista kyllä pidän tosi paljon, netin kautta opettelen askelsarjoja. Tällä hetkellä opettelen shuffle -tanssia, joka alunperin klubi- ja ravetanssi. Siis hiki tulee eli tosi hyvää liikuntaa. Opettelen yhden askelsarjan kerrallaan ja sit yhdistän niitä isommaksi kokonaisuudeksi. Tosi hauskaa, kokeilkaapa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta yökerhot ym. tanssipaikat.
        Tanssista kyllä pidän tosi paljon, netin kautta opettelen askelsarjoja. Tällä hetkellä opettelen shuffle -tanssia, joka alunperin klubi- ja ravetanssi. Siis hiki tulee eli tosi hyvää liikuntaa. Opettelen yhden askelsarjan kerrallaan ja sit yhdistän niitä isommaksi kokonaisuudeksi. Tosi hauskaa, kokeilkaapa!

        Tanssi on kivaa. Käyn itse kuntosalin ym. ohella lavarit-jumpassa, jossa yksin tanssitaan omin askelein 45 minsaa. Ihanan virkistävää, pääkin tuulettuu. Musiikki vie. Hiki tulee, mutta ei niin hiki kuin tulis toisen kanssa kiehnätessä.


    • Anonyymi

      alottajan pelko ON aiheellinen,
      vanhuus on maanpäälinen helvetti ihmisen elämässä joka vielä osaa ajatella ja haaveilla oikeasta elämästä,
      mutta kun on vanha,
      ei ole enään terveyttä voimia eikä rahaa toteuttaa haaveitaan,
      jumakauta,
      kun vanhan ihmisen elämä ON todella TYLSÄÄ,,

      todellaki vanhuutta kannataa pelätä,

      • Minun 87-vuotias anoppini sanoi kuolinvuoteellaan että olisi kai sitä vielä voinut elää.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minun 87-vuotias anoppini sanoi kuolinvuoteellaan että olisi kai sitä vielä voinut elää.

        Kaikki iäkkäät ja sairaat eivät silti halua, vaikka anoppisi olisikin. Huomioi "kai".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki iäkkäät ja sairaat eivät silti halua, vaikka anoppisi olisikin. Huomioi "kai".

        Nimenomaan. Ymmärsit oikein. Kaikki eivät halua ja kukaan ei voi puhua kaikkien puolesta# vain itsensä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minun 87-vuotias anoppini sanoi kuolinvuoteellaan että olisi kai sitä vielä voinut elää.

        Muista yhden 95 vuotiaan potilaan joka myös sanoi että kun sais vielä elää edes pienen ajan , hän ei ollut valmis lähtemään, ja oli ihan terve muistinkin kanssa, mutta lähtö tuli silti.
        Joten aina ei toiveet toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista yhden 95 vuotiaan potilaan joka myös sanoi että kun sais vielä elää edes pienen ajan , hän ei ollut valmis lähtemään, ja oli ihan terve muistinkin kanssa, mutta lähtö tuli silti.
        Joten aina ei toiveet toteudu.

        Miksi hän oli potilas, jos hän oli "ihan terve" ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista yhden 95 vuotiaan potilaan joka myös sanoi että kun sais vielä elää edes pienen ajan , hän ei ollut valmis lähtemään, ja oli ihan terve muistinkin kanssa, mutta lähtö tuli silti.
        Joten aina ei toiveet toteudu.

        Ei niin.


    • Anonyymi

      Hartain toiveeni on
      että
      eduskunta saisi valmiiksi EUTANASIALKI VOIMAAN,,

      jotta me YLI _KYPSÄT YLI_VAHAT liian kauan eläneet
      haisevat elävältä mätenevät ruumiit päästäisiin täältä pois
      kärsimästä näitä loppuelämän helvetillisiä vaivoja,
      en kestä enään tätä avuttomuutta,
      haluun pois, kaikki tärkeät mun ihmiset ovat jo taivaan iloissa, minäki tahdon sinne,,, heti,,,

      • Eutanasialakia ei ole vanhustyön suunnitelmissa.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Eutanasialakia ei ole vanhustyön suunnitelmissa.

        siinäsuhteessa suomi onki TAKAPAJULAINEN maa,
        on tyhmää antaa vanhojen elämäänsä kyllästyneitten sairaitten avuttomien ihmisten käsiä helvetin tuskia viimeseen hengenvetoon asti ,
        jumakauta kun olis rajaa matkustaisi vaikka sweiztiin hakemaan eutanasian,
        ameriikassaki on eutanasia laki voimassa,
        miksi suomi on niin julma tyhmä maa ettei armahda omia työnsa tehneitä kansalaisia helvetin tuskallisesta vanhuudesta pois kitumasta,
        kumma kansa eläimetki armahtaa, mutta ei ihmistä,, hulluja kaikki,


      • Anonyymi kirjoitti:

        siinäsuhteessa suomi onki TAKAPAJULAINEN maa,
        on tyhmää antaa vanhojen elämäänsä kyllästyneitten sairaitten avuttomien ihmisten käsiä helvetin tuskia viimeseen hengenvetoon asti ,
        jumakauta kun olis rajaa matkustaisi vaikka sweiztiin hakemaan eutanasian,
        ameriikassaki on eutanasia laki voimassa,
        miksi suomi on niin julma tyhmä maa ettei armahda omia työnsa tehneitä kansalaisia helvetin tuskallisesta vanhuudesta pois kitumasta,
        kumma kansa eläimetki armahtaa, mutta ei ihmistä,, hulluja kaikki,

        Mieluummin takapaj6lainen kuin tappaja. Ja anna kaikkien puhua omasta puolestaan. Puhu sinä vain omastasi. Kaikki ikäihmiset eivät halua että joku ulkopuolinen lopettaisi heidän elämänsä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mieluummin takapaj6lainen kuin tappaja. Ja anna kaikkien puhua omasta puolestaan. Puhu sinä vain omastasi. Kaikki ikäihmiset eivät halua että joku ulkopuolinen lopettaisi heidän elämänsä.

        OLETKO vähä-älyinen,,,
        KOKO AJAN on sanottu että sairaan ihmisen ITSENSÄ pyynnöstä

        EI KOKAAN KENENKÄÄ TOISEN IHMISEN TOIMESTA

        eikä toisen ihmisen tahdosta,

        ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ,

        joko meni perille sinullekki ,, senki tooooope,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLETKO vähä-älyinen,,,
        KOKO AJAN on sanottu että sairaan ihmisen ITSENSÄ pyynnöstä

        EI KOKAAN KENENKÄÄ TOISEN IHMISEN TOIMESTA

        eikä toisen ihmisen tahdosta,

        ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ,

        joko meni perille sinullekki ,, senki tooooope,

        halooo EI koskaan kenekää toisen tahdota eikä toimesta,
        vain IHMISEN ITSENSÄ PYYNNÖSTÄ,,

        tuliko vieläkää selväksi,, ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        OLETKO vähä-älyinen,,,
        KOKO AJAN on sanottu että sairaan ihmisen ITSENSÄ pyynnöstä

        EI KOKAAN KENENKÄÄ TOISEN IHMISEN TOIMESTA

        eikä toisen ihmisen tahdosta,

        ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ,

        joko meni perille sinullekki ,, senki tooooope,

        No miten minusta näyttää että en ainakaan yhtään sen vähä-älyisempi ainakaan kuin sinäkään😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        halooo EI koskaan kenekää toisen tahdota eikä toimesta,
        vain IHMISEN ITSENSÄ PYYNNÖSTÄ,,

        tuliko vieläkää selväksi,, ?

        Hyvä ku älysit.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mieluummin takapaj6lainen kuin tappaja. Ja anna kaikkien puhua omasta puolestaan. Puhu sinä vain omastasi. Kaikki ikäihmiset eivät halua että joku ulkopuolinen lopettaisi heidän elämänsä.

        Ihan niin , normaali olotila ihmisellä on juuri eläminen, sitten jos on vaikea sairaus ja kivulias Ja tietää että siihen kuolee niin silloin voi ajatella eutanasian tarpeellisuutta.

        Sekin asia on niin monimutkainen ja eettisesti vaikea että ei sitä lakia noin vaan laiteta, mahdollisuudet väärinkäyttöön on suljettava pois, ettei kenenkään tarvitse lähteä jos esim omaiset eivät välitä , vaan normaali ihminen haluaa elää.
        Sitten jos vaikka kärsii masennuksesta niin moni haluaa kuolla, silloin ei eutanasia ole kohdallaan , sillä masennus menee aina ohitse ennemmin tai myöhemmin . Ja usein itsemurhalta pelastettu ovat kiitollisia että joku oli hommannut heidät hoitoon sillä tervehdittyään oli myös elämän halu itsestään selvyys.


      • Anonyymi

        Jokainen voi puhua vaan itsestään ja omista toivomuksistaan, monet haluavat elää, toiset ei .minun tätini ja setäni elivät melkein sata vuotiaiksi , mutta ei kertaakaan sanoneet että haluaisivat pois jo. Joten ihan okay sille joka sairastaa vaikeaa sairautta johon ei ole parannusta että mahdollisuus olisi lähteä kärsimästä, mutta moni haluaa elää silloinkin siihen asti kun lähtö tulee, niin että tästäkin asiasta on erilaisia mielipiteitä.


    • Anonyymi

      Huomasin kirjoituksesi etusivulla. Vaikka olen alle 50, niin onnettomuuden seurauksena olen muisti- ja koordinaatiohäiriöinen.

      Paljon muutakin vikaa on, mutta sellaisia ei liene vanhuus tuo tullessaan.

      Ällös välitä. Kaikkeen tottuu, varsinkin jos ne tulevat pikkuhiljaa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      ALOTTAJALLE:


      PELKOSI ON AIHEELLINEN !

    • Anonyymi

      Jos lääkäri tappaa potilaan se on toistaiseksi rikos, josta seuraa rangaistus.
      Pitkä tie on kuljettavan ennenkuin eutanasia olisi voimassa Suomessa.

      • Anonyymi

        ÄLÄ HORISE

        EI LÄÄKÄRI TAPA POTILASTA

        JOS

        lääkäri kirjoittaa RESEPTIN
        POTILAAN PYYNNÖSTÄ
        ja antaa ohjeet lääkkeen käyttöön,,

        sillä sinullekki TOLLOLLE tiedoksi,

        potila ottaa ITSE lääkkeen silloin kun potilas ITSE katsoo että nyt on aika lähteä ja jättää hyvästit maailmalle,

        HALOOOO IDIOOTTI,
        en kertakaikkiaan käsitä MIKSI sinä TYPERYS idiootti syytät lääkäreitä ihmisen tappamisesta JOS IHMINEN ITSE ON PYYTÄNY RESEPTIN,
        sinä olet kyllä harvinaisen TYHMÄ joa ILKIMYS suhteessasi vanhoihin sairaisiin ihmisiin jotka haluavat jo pois kitumasta,
        ME olemme rakentaneet RIKKAAN HYVINVOINTI SUOMEN
        meillä pitää olla itsemääräämis oikeus myös lähteä elämästä silloin KUN me ITSE katsomme aja tulleen elämässä täyteen,

        ja LOPETA HETI LÄÄKÄREITTEN SYYTTÄMINEN ja mollaaminen TAPPAJIKSI
        HÄPEÄ
        ei jumalakaa NOIN JULMA ole kuin sinä,, sinä se tappaja olet pahimmasta päästä kun haluat sairaitten ihmisten KIDUTTAMISTA viimeseen hengenvetoon asti
        olet enemmänki hullu, mielisairas spykopaatti kun mollaat lääkäreitä tappajiksi, kukaan tervejärkinen tommosta edes kesisi, vain hullu noin hullu voi olla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ HORISE

        EI LÄÄKÄRI TAPA POTILASTA

        JOS

        lääkäri kirjoittaa RESEPTIN
        POTILAAN PYYNNÖSTÄ
        ja antaa ohjeet lääkkeen käyttöön,,

        sillä sinullekki TOLLOLLE tiedoksi,

        potila ottaa ITSE lääkkeen silloin kun potilas ITSE katsoo että nyt on aika lähteä ja jättää hyvästit maailmalle,

        HALOOOO IDIOOTTI,
        en kertakaikkiaan käsitä MIKSI sinä TYPERYS idiootti syytät lääkäreitä ihmisen tappamisesta JOS IHMINEN ITSE ON PYYTÄNY RESEPTIN,
        sinä olet kyllä harvinaisen TYHMÄ joa ILKIMYS suhteessasi vanhoihin sairaisiin ihmisiin jotka haluavat jo pois kitumasta,
        ME olemme rakentaneet RIKKAAN HYVINVOINTI SUOMEN
        meillä pitää olla itsemääräämis oikeus myös lähteä elämästä silloin KUN me ITSE katsomme aja tulleen elämässä täyteen,

        ja LOPETA HETI LÄÄKÄREITTEN SYYTTÄMINEN ja mollaaminen TAPPAJIKSI
        HÄPEÄ
        ei jumalakaa NOIN JULMA ole kuin sinä,, sinä se tappaja olet pahimmasta päästä kun haluat sairaitten ihmisten KIDUTTAMISTA viimeseen hengenvetoon asti
        olet enemmänki hullu, mielisairas spykopaatti kun mollaat lääkäreitä tappajiksi, kukaan tervejärkinen tommosta edes kesisi, vain hullu noin hullu voi olla,

        SINÄ ITSE haluat, että lääkärit alkaisivat tappamaan potilaitaan.
        Se katsotaan kuolemantuottamukseksi jos lääkäri määrää tappavia myrkkyjä.
        Kuolemantuottamus on RIKOS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ ITSE haluat, että lääkärit alkaisivat tappamaan potilaitaan.
        Se katsotaan kuolemantuottamukseksi jos lääkäri määrää tappavia myrkkyjä.
        Kuolemantuottamus on RIKOS.

        TAAS SEKOILET,

        ON TÖRKEETÄ sinun taholtasi kuvitella että lääkärit tappaa potilaita, hulluko olet,
        ota lääkeet äkkiä mene psykiatrin hoitoon, noin hulluja EI tervejäkinen osaa edes kuvitella,
        sinä olet käsittäny eutanasia lan VÄÄEIN, mutta sekopäällehän on turha koitta asiasta edes puhua kun sinä ET YMMÄRRÄ kuitenkaan ,muuta kuin OMAN JULMUUTESI KIDUTTAA IHMISIÄ viimeseen hengenvetoonasti, ennekuin sairas saa kuolla ja pääsee vaivoistaan eroon,
        sinä olet kyllä hullu ja sekopää, noin julmaa ajattelua EI edes Jumala takulla hyväksy kuin sinulla on,

        eutanasia laki voimaa pikaisesti että sairaat loppun eläneet pääsee ITSE OMASTA PYYNNÖSTÄ vaivoistaan lopullisesti eroon,,

        LOPETA LÄÄKÄREITTEN SYYLLISTÄMINEN HETI muuten saat syytteen solvauksesta,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe