Olemme lähdössä viikonlopuksi Kööpenhaminaan ja hakusessa on pieni, viihtyisiä ja mukava hotelli, joka myös sijaitsisi kivalla paikalla. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta majapaikasta?
Pieni ja mukava hotelli Kööpenhaminasta
3
1018
Vastaukset
- Eki
Moi !
Kiva hotelli ja hyvällä paikalla on The Square. Se on ydinkeskustassa siisti,hiljainen ja hyvän palvelun hotelli. Rautatie asema 2 korttelin päässä, Ströget kävelykatu alkaa heti "raatihuoneen torilta" joka kadun toisella puolen. Lähistöllä paljon hyviä ruokailupaikkoja, kahviloita ja elokuva teattereita. Kannattaa kysyä huonetta torille päin ! Aamiainen tarjoillaan hotellin 6 kerroksessa josta myös näkymää kaupungin ylle. Aamiainen hyvä ja riittävä. Suosittelen ! Hyvää matkaa Köpikseen !
T: Eki - Tuuli
Viime kuussa asuimme Selandiassa muutaman päivän. Hotelli oli ihan hyvällä paikalla, kävelymatka asemalle ja Tivoliin. Tosi siisti huone ja aamiainen kuului hintaan (n.40€/vrk)
Osoite on Helgolandsgade 12.
Ps. Nettivaraus toimi ihan ok.- kerrokerro
Miten sait tuohon 40 euron hintaan? Ainakin nettisivulla on sesongin mukaan 72-87 euroa per huone... Oliko joku tarjous vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900