Sanna on todella upea kaunis nainen, jolla myös erittäin selkeä ja miellyttävä ääni.
Yksi suosikkiuutisankkureistani tällä hetkellä.
Sopii todella hyvin MTV Uutiset Liven juontajaksi.
Sanna Ketola
10
3835
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolle naiselle ei raskauskilot jääneet vartaloon kuten useimmilla naisilla käy.
- Anonyymi
Sannassa on todella jotain erityisen seksikästä.
- Anonyymi
Sanna on oikein miellyttävä ilmestys kuvaruutuun.
- Anonyymi
Ehdottomasti yksi parhaimmista uutistoimittajista, selkeäsanainen, näyttävä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti yksi parhaimmista uutistoimittajista, selkeäsanainen, näyttävä nainen.
Ehdottomasti olen aivan eri mieltä. Tänään vieraili Poudan sääkartoilla. heh, heh
Puheestaan en saanut mitään selvää.
- Anonyymi
Sanna täällä itse kirjottelemassa
- Anonyymi
Sannaa näkyy enää harvoin ruudussa, mutta kun näkee, huomaa, että hänellä on unelmapeppu
- Anonyymi
Hottis. Hyvä takamus
- Anonyymi
Tänään maikkarilla kameramieskin sen huomasi.
- Anonyymi
Joo, ehkä kumminkin se tärkein ominaisuus...mehukas varustus kun jättää vääjäämättä kaikki muut, erittäin hyvätkin puolet, varjoonsa.
Luojan luoma on se paras ja kaunein luomus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830