Miettikää kahdesti, jos olette/olette menossa Viherlaakson kouluun. Johto tekee mitä lystää. Opettajat ovat johtoa vastaan 90-prosenttisesti. Jäätävä tunnelma. Opettajat kivoja ja osaavia, mutta johto piilottelee omia virheitä ja laittaa toisten syyksi.
Viherlaakson koulu
Anonyymi-ap
6
3835
Vastaukset
- Anonyymi
mä oon siel ja s on best koska löytyy pelejä aina oikeisiin akvariokaloihin saakka ps kirjotinn tän tunnil
- Anonyymi
Kuinka paljon on mamun kakaroita ne pilaavat joka koulun
- Anonyymi
No opettajana en kyllä allekirjoittaisi sun näkemystä. Ehkä osaat vastaavasti kertoa, minkälaisia KAIKKI ”kantasuomalaiset ” ovat!?
- Anonyymi
why dad
- Anonyymi00008
Hei, tässä ensimmäinen kommentoija. Suosittelen koulua ihmeessä kaikille!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33649Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475