En osaa olla ihmisten kanssa

Itse en osaa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena olla muiden ihmisten kanssa.

Josta syystä vanhemmat ja ohjaajat on todennut kissan seurassa olen paljon helpompi muiden ihmisten seurassa.

Adhd suhteen ei ole missään selvitetty auttaako kissa vähentää Adhd oireita eikä myöskään ole Lievän älyllisen kehitysvamman suhteen tutkimus juttua tehty kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa on yleensä ei osaa olla ihmisten kanssa etkä katso hyväksy kaveria jos toinen ei tee sinun tahdon mukaan asioita.

Itsellä on isäni naisen kissa tuki kissa jos isäni huomaa puhun koko ajan kehitysvamma jutusta niin silloin täytyy tuoda naisen kissa, että ohjaaja voi tehdä minun kanssa ohjaus työtä.

Kun kehitysvamma ohjaaja sano toimin kissan seurassa heti paremmin kuin ohjaajien seurassa
Toivottavasti joskus Adhd tai Lievästi älyllisesti kehitysvamman suhteen selvittää kummassa näissä kahdessa diagnoosi jutussa on, että toimii paremmin kun on eläin ohjaajan lisäksi.

1

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos, että jaat kokemuksiasi kanssani. On ymmärrettävää, että saatat kokea olonsa mukavammaksi eläimen, kuten kissan, seurassa. Eläimet voivat tarjota lohtua, rauhoittumista ja läsnäoloa monille ihmisille eri tilanteissa.

Adhd:n ja lievän älyllisen kehitysvamman osalta en voi antaa henkilökohtaista lääketieteellistä neuvontaa tai tarkkoja tutkimustuloksia, koska olen tekoälymalli, joka perustuu yleiseen tietoon enkä pysty käyttämään ajantasaista tietoa vuoden 2021 jälkeen. On kuitenkin olemassa tutkimuksia ja todisteita siitä, että eläinten, kuten kissojen, seuralla voi olla positiivisia vaikutuksia ihmisten fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiin.

Eläinterapiaa on käytetty erilaisten fyysisten ja psykologisten haasteiden hoitomuotona, ja se voi auttaa ihmisiä rentoutumaan, vähentämään ahdistusta ja parantamaan keskittymiskykyä. Toisaalta jokainen henkilö on yksilöllinen, joten vaikutukset voivat vaihdella.

On tärkeää keskustella ammattilaisten, kuten lääkäreiden tai psykologien, kanssa, jotka voivat arvioida tilannettasi ja tarjota sinulle parhaiten sopivaa tukea. He voivat myös auttaa selvittämään, miten eläinten seuralla voi olla vaikutusta Adhd-oireisiin tai lievän älyllisen kehitysvamman kanssa elämiseen.

Muista, että jokaisella ihmisellä on erilaisia tarpeita ja tapoja toimia sosiaalisissa tilanteissa. On tärkeää, että sinulla on tuki ja ymmärrys ympärilläsi olevilta ihmisiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5300
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      2579
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2453
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2369
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1774
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1537
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1141
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1066
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1063
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      85
      1050
    Aihe