Ruotsin autokatsastus taas julkisti listan katsastuksessa hylätyistä autoista.
Hylkäyslistan kärjessä on, ja reilusti, Zafira. Hylkäysprosentti on huimat 33,2 %.
Zafira jatkaa omalta osaltaan Opeleiden jo tutuksi tullutta linjaa ja vetää vieläpä aivan uusia ennätyksiä.
Vanha totuus: Kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.
Eniten vikoja
7
1793
Vastaukset
- Jeesus
Zafirasta on hylätty 33%? Jesh, miksi? Millä itse ajat?
Tilastotiedettä lukeneena tiedän, että yhden tilaston saa näyttämään ihan mitä vaan, kunhan tarpeeksi yrittää.
Veikkaanpa, että Toyota-mies on taas asialla.
Sanonpa vaan, voit ehkä omistaa kulkuneuvon kelvollisen, mutta aina mä sut ohitan, niin maantiellä kuin moottoritielläkin, koska ohjastan Opelian'... kovaa käsken, pusken läpi tuulen ja tuiskun, levähdän vasta taipaleen päässä. - Kateellinenko ?
Täytyyhän Toitsua jonkun kehuakin, jos ei muuten niin rivien välistä...
- zafira00
Niin no, kyllähän tietysti tilastot on tilastoja ja voi hyvinkin olla että kolmasosa zafiroista on noin surkeita. itsellä on näkemys vain yhdestä zafirasta vuosimallia 2000 ja mittarissa 220 tuhatta ilman suurempaa probleemia. takalasin pyyhin pysähtyi kylläkin yhdessä välissä ilman syytä... ja tilankäytön suhteen zafira on edelleen huippu.
- Pete
Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.
Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis. - saabisti vielä tänään
Pete kirjoitti:
Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.
Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.Moi,
Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh - epe
saabisti vielä tänään kirjoitti:
Moi,
Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huhOletkos vaihtamassa työnantajaa,kun joudut vaihtamaan työsuhdeauton merkkiä? Mitä väliä sillä on kuinka paljon se on pajalla,sulla on koko ajan auto silti käytössä.
- hanurista
Joo näytti että suurin osa hylkäyksistä johtui ainoastaan koiranluiden kulumisesta. Ilm ruåttalaiset ei tunne tyyppivikoja ja tunkee autonsa katsastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4928573Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1205862Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2794849Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584635Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s714166Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603940SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723778- 901718
- 991282
- 47889