Ruotsin autokatsastus taas julkisti listan katsastuksessa hylätyistä autoista.
Hylkäyslistan kärjessä on, ja reilusti, Zafira. Hylkäysprosentti on huimat 33,2 %.
Zafira jatkaa omalta osaltaan Opeleiden jo tutuksi tullutta linjaa ja vetää vieläpä aivan uusia ennätyksiä.
Vanha totuus: Kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.
Eniten vikoja
7
1714
Vastaukset
- Jeesus
Zafirasta on hylätty 33%? Jesh, miksi? Millä itse ajat?
Tilastotiedettä lukeneena tiedän, että yhden tilaston saa näyttämään ihan mitä vaan, kunhan tarpeeksi yrittää.
Veikkaanpa, että Toyota-mies on taas asialla.
Sanonpa vaan, voit ehkä omistaa kulkuneuvon kelvollisen, mutta aina mä sut ohitan, niin maantiellä kuin moottoritielläkin, koska ohjastan Opelian'... kovaa käsken, pusken läpi tuulen ja tuiskun, levähdän vasta taipaleen päässä. - Kateellinenko ?
Täytyyhän Toitsua jonkun kehuakin, jos ei muuten niin rivien välistä...
- zafira00
Niin no, kyllähän tietysti tilastot on tilastoja ja voi hyvinkin olla että kolmasosa zafiroista on noin surkeita. itsellä on näkemys vain yhdestä zafirasta vuosimallia 2000 ja mittarissa 220 tuhatta ilman suurempaa probleemia. takalasin pyyhin pysähtyi kylläkin yhdessä välissä ilman syytä... ja tilankäytön suhteen zafira on edelleen huippu.
- Pete
Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.
Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis. - saabisti vielä tänään
Pete kirjoitti:
Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.
Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.Moi,
Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh - epe
saabisti vielä tänään kirjoitti:
Moi,
Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huhOletkos vaihtamassa työnantajaa,kun joudut vaihtamaan työsuhdeauton merkkiä? Mitä väliä sillä on kuinka paljon se on pajalla,sulla on koko ajan auto silti käytössä.
- hanurista
Joo näytti että suurin osa hylkäyksistä johtui ainoastaan koiranluiden kulumisesta. Ilm ruåttalaiset ei tunne tyyppivikoja ja tunkee autonsa katsastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta
Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?3112814- 1062193
Mitä te palstan ihanat naiset
Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21821643Tapaus Vornanen
Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o1881530Nainen, kohtelin sua kuin paskaa
Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun671335Nainen, seuraan sun uutta elämää
Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme541231- 121094
Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan
Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht201092Ilona Siekkinen
Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m11030AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri
Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm13921