Eniten vikoja

Zafirassa

Ruotsin autokatsastus taas julkisti listan katsastuksessa hylätyistä autoista.
Hylkäyslistan kärjessä on, ja reilusti, Zafira. Hylkäysprosentti on huimat 33,2 %.
Zafira jatkaa omalta osaltaan Opeleiden jo tutuksi tullutta linjaa ja vetää vieläpä aivan uusia ennätyksiä.
Vanha totuus: Kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.

7

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus

      Zafirasta on hylätty 33%? Jesh, miksi? Millä itse ajat?
      Tilastotiedettä lukeneena tiedän, että yhden tilaston saa näyttämään ihan mitä vaan, kunhan tarpeeksi yrittää.
      Veikkaanpa, että Toyota-mies on taas asialla.
      Sanonpa vaan, voit ehkä omistaa kulkuneuvon kelvollisen, mutta aina mä sut ohitan, niin maantiellä kuin moottoritielläkin, koska ohjastan Opelian'... kovaa käsken, pusken läpi tuulen ja tuiskun, levähdän vasta taipaleen päässä.

    • Kateellinenko ?

      Täytyyhän Toitsua jonkun kehuakin, jos ei muuten niin rivien välistä...

    • zafira00

      Niin no, kyllähän tietysti tilastot on tilastoja ja voi hyvinkin olla että kolmasosa zafiroista on noin surkeita. itsellä on näkemys vain yhdestä zafirasta vuosimallia 2000 ja mittarissa 220 tuhatta ilman suurempaa probleemia. takalasin pyyhin pysähtyi kylläkin yhdessä välissä ilman syytä... ja tilankäytön suhteen zafira on edelleen huippu.

      • Pete

        Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.

        Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.


      • saabisti vielä tänään
        Pete kirjoitti:

        Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.

        Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.

        Moi,
        Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh


      • epe
        saabisti vielä tänään kirjoitti:

        Moi,
        Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh

        Oletkos vaihtamassa työnantajaa,kun joudut vaihtamaan työsuhdeauton merkkiä? Mitä väliä sillä on kuinka paljon se on pajalla,sulla on koko ajan auto silti käytössä.


    • hanurista

      Joo näytti että suurin osa hylkäyksistä johtui ainoastaan koiranluiden kulumisesta. Ilm ruåttalaiset ei tunne tyyppivikoja ja tunkee autonsa katsastukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

      Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

      Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

      kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

      Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

      Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

      Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

      Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

      Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

      Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe