Eniten vikoja

Zafirassa

Ruotsin autokatsastus taas julkisti listan katsastuksessa hylätyistä autoista.
Hylkäyslistan kärjessä on, ja reilusti, Zafira. Hylkäysprosentti on huimat 33,2 %.
Zafira jatkaa omalta osaltaan Opeleiden jo tutuksi tullutta linjaa ja vetää vieläpä aivan uusia ennätyksiä.
Vanha totuus: Kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.

7

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus

      Zafirasta on hylätty 33%? Jesh, miksi? Millä itse ajat?
      Tilastotiedettä lukeneena tiedän, että yhden tilaston saa näyttämään ihan mitä vaan, kunhan tarpeeksi yrittää.
      Veikkaanpa, että Toyota-mies on taas asialla.
      Sanonpa vaan, voit ehkä omistaa kulkuneuvon kelvollisen, mutta aina mä sut ohitan, niin maantiellä kuin moottoritielläkin, koska ohjastan Opelian'... kovaa käsken, pusken läpi tuulen ja tuiskun, levähdän vasta taipaleen päässä.

    • Kateellinenko ?

      Täytyyhän Toitsua jonkun kehuakin, jos ei muuten niin rivien välistä...

    • zafira00

      Niin no, kyllähän tietysti tilastot on tilastoja ja voi hyvinkin olla että kolmasosa zafiroista on noin surkeita. itsellä on näkemys vain yhdestä zafirasta vuosimallia 2000 ja mittarissa 220 tuhatta ilman suurempaa probleemia. takalasin pyyhin pysähtyi kylläkin yhdessä välissä ilman syytä... ja tilankäytön suhteen zafira on edelleen huippu.

      • Pete

        Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.

        Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.


      • saabisti vielä tänään
        Pete kirjoitti:

        Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.

        Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.

        Moi,
        Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh


      • epe
        saabisti vielä tänään kirjoitti:

        Moi,
        Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh

        Oletkos vaihtamassa työnantajaa,kun joudut vaihtamaan työsuhdeauton merkkiä? Mitä väliä sillä on kuinka paljon se on pajalla,sulla on koko ajan auto silti käytössä.


    • hanurista

      Joo näytti että suurin osa hylkäyksistä johtui ainoastaan koiranluiden kulumisesta. Ilm ruåttalaiset ei tunne tyyppivikoja ja tunkee autonsa katsastukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2814
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      188
      1530
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1335
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      54
      1231
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe