Ruotsin autokatsastus taas julkisti listan katsastuksessa hylätyistä autoista.
Hylkäyslistan kärjessä on, ja reilusti, Zafira. Hylkäysprosentti on huimat 33,2 %.
Zafira jatkaa omalta osaltaan Opeleiden jo tutuksi tullutta linjaa ja vetää vieläpä aivan uusia ennätyksiä.
Vanha totuus: Kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.
Eniten vikoja
7
1759
Vastaukset
- Jeesus
Zafirasta on hylätty 33%? Jesh, miksi? Millä itse ajat?
Tilastotiedettä lukeneena tiedän, että yhden tilaston saa näyttämään ihan mitä vaan, kunhan tarpeeksi yrittää.
Veikkaanpa, että Toyota-mies on taas asialla.
Sanonpa vaan, voit ehkä omistaa kulkuneuvon kelvollisen, mutta aina mä sut ohitan, niin maantiellä kuin moottoritielläkin, koska ohjastan Opelian'... kovaa käsken, pusken läpi tuulen ja tuiskun, levähdän vasta taipaleen päässä. - Kateellinenko ?
Täytyyhän Toitsua jonkun kehuakin, jos ei muuten niin rivien välistä...
- zafira00
Niin no, kyllähän tietysti tilastot on tilastoja ja voi hyvinkin olla että kolmasosa zafiroista on noin surkeita. itsellä on näkemys vain yhdestä zafirasta vuosimallia 2000 ja mittarissa 220 tuhatta ilman suurempaa probleemia. takalasin pyyhin pysähtyi kylläkin yhdessä välissä ilman syytä... ja tilankäytön suhteen zafira on edelleen huippu.
- Pete
Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.
Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis. - saabisti vielä tänään
Pete kirjoitti:
Zafira näyttää tosiaan katsastustilastoissa huonolta. Erikoista, kun samaa tekniikkaa käyttävä Astra pärjää hyvin.
Zafirasta väljistyy todennäköisesti joku alustan nivel tjms. niin, että kuljettaja ei sitä huomaa. Ko. tyyppivika huomataan vasta katsastuksessa -> tilastopiikki on valmis.Moi,
Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huh - epe
saabisti vielä tänään kirjoitti:
Moi,
Ooppeli on aika mielenkiintoinen menopeli. Jostain syystä nämä vannoutuneet opelistit kun eivät tajua että maailma on aivan jossain muualla kuin tämän trabantin ratin ja selkänojan välissä. Lähes kaikki ooppelit joiden kanssa olen ollut tekimisissä (joko oma tai tutun) vaativat jatkuvaa korjausta - ei väliä onko uusi vai vanha. Selvä syy asiaan on GM ja sen alihankintapolitiikka - ostetaan sieltä mistä halvalla saa ja paahdetaan tehtaissa minkä keritään. Käykääpä joskus parkkipaikalla ja katsokaa missä autossa on konepelti keskimäärin eniten sivussa keskilinjalta - yksi vastaus löytyy: ooppeli. Tietysti voit uskotella että sinulla on maailman mainioin ajopeli - ooppelin osalta tämä asia on vielä satunnaisesti näin: joukosta löytyy vuosikausia hyvin toimivia yksilöitä ja tilastoharja on valmis... itse en koske tikullakaan ko. merkkin ja olen nyt luopumassa saabismistakin koska GMn politiikka on liikaa vaikuttanut tuon ennen niin mainion ajopelin tilanteeseen... eikä tässä ole mukana tunnetta vaan silkkaa kyllästymistä korjaamokierteeseen siltä ajalta kun alla oli ns. tuliterä Opel Vectra... huhOletkos vaihtamassa työnantajaa,kun joudut vaihtamaan työsuhdeauton merkkiä? Mitä väliä sillä on kuinka paljon se on pajalla,sulla on koko ajan auto silti käytössä.
- hanurista
Joo näytti että suurin osa hylkäyksistä johtui ainoastaan koiranluiden kulumisesta. Ilm ruåttalaiset ei tunne tyyppivikoja ja tunkee autonsa katsastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980