Ei aina olekaan hyvä asia. Jos se on liian korkea, se voi kertoa sairaudesta.
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/korkea-hemoglobiini-onko-se-vaarallista/?utm_medium=newsletter&utm_source=uk&utm_campaign=20230525
Korkea hemoglobiini
31
449
Vastaukset
- Anonyymi
sydän on kuin punppu ja siitä voi lähteä
mitä vain
Samoin jos lämpö ilma punppu ei toimi niin se voi asian tuntian mukaan olla särki tai toiminta kyvytön - Anonyymi
Kaikkeen ihmeelliseen lääketiede pystyy
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b6228045-25fb-47a3-b377-a3a4572052c0- Anonyymi
Mikä lääketiede ei lääkäri osaa digitaalitekniikkaa eikä kemiaa
kaikkeen ihmeelliseen se digi ja kemia pystyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lääketiede ei lääkäri osaa digitaalitekniikkaa eikä kemiaa
kaikkeen ihmeelliseen se digi ja kemia pystyyEiköhän lääkäriä tarvittu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän lääkäriä tarvittu ?
et ymmärrä asiaa kuten tavallista ampparinlukijoilla
- Anonyymi
Tina Turner ei uskonut lääketieteeseen, ei syönyt verenpainelääkkeitä.
Meni munuaiset ? Ja kuoli.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009609625.html- Anonyymi
""Odotin innolla, jos homeopaattiset lääkkeet parantaisivat verenpainettani ja munuaisteni toimintaa. Olen harvoin ollut niin väärässä koko elämäni aikana.ihan totta"""
Heidi Hautala on puoskariuskoinen ja ongelma on että hän eu-parlamentissa jossa
voidaan määrätä lääkkeistäkin
https://heidihautala.fi/fi/vastaus-kysymykseen-kasvirohdosvalmisteista/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Odotin innolla, jos homeopaattiset lääkkeet parantaisivat verenpainettani ja munuaisteni toimintaa. Olen harvoin ollut niin väärässä koko elämäni aikana.ihan totta"""
Heidi Hautala on puoskariuskoinen ja ongelma on että hän eu-parlamentissa jossa
voidaan määrätä lääkkeistäkin
https://heidihautala.fi/fi/vastaus-kysymykseen-kasvirohdosvalmisteista/Homeopatia ei ole muuta kun humbuukia, niistä lääkkeistä saa ainoastaan maksaansa vaurioita.
Ihmettelen että vielä nykyaikana joku niihin uskoo.
Koska tiede on kehittynyt pitkälle mitä tulee sairauksiin ja lääkärissä annetaan oikeat lääkkeet oikeilla milligrammoilla.ja kaikki lääkkeet on tutkittu moneen kertaa . - Anonyymi
Ei tässä ole kysymys poliittisesta suunnasta mitenkään, joten miksi vedät noita samoja juttujasi esiin koko ajan. Puhe on ainostaan ihmisistä ihmisinä
- Anonyymi
Kaikkeen ihmeelliseen lääketiede pystyy
kun sanot näin ja luet ampparia niin siinä mainitaan joku kirurgi joka on pannut johdot paikalleen
laitteen tekijöitä on noin 35 henkilöä eri yliopistoista teknillisistä korkeakouluista
ja sen tapaisista
no nyt sitten kun virkoja jaetaan kun näiden pitää saada palkkaa
ne hukkuvat tähän 35 ihmisen ryhmään eli heitä ei edes mainita
vaan lääkäri joka asentaa jne
https://www.nature.com/articles/s41586-023-06094-5- Anonyymi
Halla-ahon ihailijana ja foliohattuna varmaan tiedätkin, että persut on lääketieteellinen ihme ?
Niitä ei voi lääketiedekään auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-ahon ihailijana ja foliohattuna varmaan tiedätkin, että persut on lääketieteellinen ihme ?
Niitä ei voi lääketiedekään auttaa.vitunnälvijädemari ei yllätä koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei voi lääketiedekään auttaa.Hyvin lohkaistu!
- Anonyymi
Hullu hullumpi demari
- Anonyymi
Persua ei lääketiede voi auttaa :D :D :D
- Anonyymi
NO kun lääketiede on NOIN kaikkivoiva ,,,,
MIKSI meitä vanhuksia EI sitten hoideta enään terveiksi,
aktiivisiksi omatoimiksiksi terveiksi ihmisiksi,,,
MIKSI meidät jätetään heitteille
jonkun pillerin varaan kitumaan kunnes kuolo korjaa,
KYSYN VAAN ,,- Anonyymi
hyvä kysymys,
saisi vaan vastauksiaki joskus,
onko vain rahasta kiinni ja valtion suurista veloista kysymys, ,, - Anonyymi
Lääketiede ei vielä pysty tekemään vanhasta nuorta.
Ei vanhasta saa tervettä ja kivutonta.
Solukuolema, joka alkaa jo ennen 50-vuotispäivää ja iän tuomat elimien rappeutumiset, vanhuudensairaudet, johtavat kuolemaan - ei uuteen nuoruuteen. Valitettavasti. - Anonyymi
Olisikohan se niin että rahat ei riitä vanhusten hoitoon. Sitten on niinkin että vanhuuteen kuuluu eräänlaisia oireita esim kuulo heikkenee, samoin näkö , niihin kyllä saa apua, sitten on niitä joilla on kovat säryt ja tehdä ” varaosa leikkauksia”niin että toisiin sairauksiin saa apua, ja toisiin ei, usein myös riippuu missä asuukin vaikka sillä ei saisi olla hoidon saannissa merkitystä mutta kuitenkin on huomattu että asia on niin että jotkut eivät koe saavansa apua vaivoihinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketiede ei vielä pysty tekemään vanhasta nuorta.
Ei vanhasta saa tervettä ja kivutonta.
Solukuolema, joka alkaa jo ennen 50-vuotispäivää ja iän tuomat elimien rappeutumiset, vanhuudensairaudet, johtavat kuolemaan - ei uuteen nuoruuteen. Valitettavasti.Kyllä sen ymmärtää jokainen, mutta jos kaksi ihmistä on leikkausjonossa ja toinen leikataan mittasi sitä toista vaikka obåvat saman ikäisiä niin panee ajattelemaan syitä että hoito ehkä ei ole joka paikassa ihan samanlaista , eroja on huomattu. Silti pitäisi olla niin ettei kenenkään asuinpaikka saisi olla esteenä hoitoonsiis kaikki me vanhenemme ja se on luonnon laki mutta monia asioita voi toki korjata että ihminen saisi hieman lisäaikaa rakkaittensa parissa.
- Anonyymi
demarityh jempää tuskin on
- Anonyymi
Vaimoni oli 52v ikäinen kun hän kävi tk-lääkärillä päänsäryn ja joidenkin muiden oireiden vuoksi. Hb:n taso oli 196!
Tsausesku lekuri ( romanialainen ) sanoi, että pitäisi rentoutua ja välttää stressiä.
Olimme jo "eläköityneet".
Ensimmäinen aivohalvaus oli täydellinen. Vain silmät liikkuivat. Hätäännyin niin pahasti, etten älynnyt tilata ambulanssiakaan. Seuraavana aamuna keskussairaalaan.
Liuotuksia ja ties mitä muita toimenpiteitä.
Tuon jälkeen vielä 4 eriasteista halvausta.
Luuydin tuotti liikaa punasoluja sekä joitakin hapettomia soluja.
Useita sairaalakeikkoja. Sytostaattilääkitys. Sairaalatiputukset. Sitten kotipiikitys ja vuoden kuluttua, pahojen sivuoireiden jälkeen siiryminen sytostaattkapseleihin.
Elinikäennuste oli 3 - 12 vuotta.
Sytostaatit tuhosivat oman immuunijärjestelmän.
72v ikäisenä muuttui luuydin kuituiseksi ja Hb tuotanto loppui.
Nyt on 3 vuotta eletty 6:n viikon välein tapahtuvilla punasolutankkauksilla. 500g punasoluja ja niiden voimin, tasaisesti heiketen nuo 6 viikkoa.
Jos tuo tsausesku olisi ymmärtänyt tilanteen vakavuuden niin ehkä joku aivohalvaus olisi vältetty.
Minä kannan syyllisyyden taakkaa lopun ikäni.
Oma Hb vaihtelee 148 - 169.- Anonyymi
tsausekujen ja vanjojen kylpyhoidot lähtelvät siitä, että niiden omissa maissa ei ole
mitään kuin käärmesalvaa ja siksi tänne rahdatut tsauseskut ovat irvikuva lääkäreistä
jotka eivät tajua että kun ihminen jonottaa lääkäriin ja siellä sitten palvelee
jokuvanja pietarista joka tarjoaa kylpyjä viileitä rättejä japskanpuheita
niin kuinka paljon suomalaista ivtuttaa kun toisten mielestä on hyvä että
tsauseskuja saa lääkäreiksi kun niistä on vain haittaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tsausekujen ja vanjojen kylpyhoidot lähtelvät siitä, että niiden omissa maissa ei ole
mitään kuin käärmesalvaa ja siksi tänne rahdatut tsauseskut ovat irvikuva lääkäreistä
jotka eivät tajua että kun ihminen jonottaa lääkäriin ja siellä sitten palvelee
jokuvanja pietarista joka tarjoaa kylpyjä viileitä rättejä japskanpuheita
niin kuinka paljon suomalaista ivtuttaa kun toisten mielestä on hyvä että
tsauseskuja saa lääkäreiksi kun niistä on vain haittaaVaimoni jatkovuodet ovat kokeneen, asialle omistautuneen, suomalaisen hematologin ansiota.
Hankki kolleegoiltaan vastaavan tyyppisten tapausten kokemuksia ja käynnisti hoidon ja seurannan.
Luultavasti jo ennen ensimmäistä halvausta todettu Hb196 olisi käynnistänyt oikean hoidon.
Ps. Vaimoni oli hyväkuntoinen, ikänsä savuton ja alkoton.
Oma, sinänsä harmiton kokemukseni. Menin tk-lekurin juttusille vasemman lonkkani liikerajoituksen johdosta. Kerroin oireet.
Ko. lekuri, joku bobrikof, tuhrasi tietsikan kanssa, uusi eturauhasen reseptin jonka olin itse uusinut 3 kuukautta aikaisemmin. Olin selälläni ja yritin näyttää koipeni liikealuetta mutta se ei bobbea kiinnostanut.
Bobbe kirjoitti lähetteen 25 osaiseen verikokeeseen.
Purnasin asiasta tuloaulan hoitsuille joille asia ei ollut yllätys. Hoitsut hommasivat joltakin lekurilta minulle lähetteen röntgeniin jossa todettiin lonkkani nivelrikko.
Massiiviset verikokeet eivät olleet pahitteeksi. Tulipahan todetuksi, että kaikki lukemat ovat viiterajoissa.
Tavallinen fysioterapeutti antoi alkukuntoutuksen ja omahoito-ohjeet jatkolle. Noiden jälkeen olen pystynyt kävelemään normaali askeleella ilman lyhyttä tököttelyä.
- Anonyymi
Monella demaarilla kuusipäisyys laimentaa siten että älykkyysosamäärä menee kengännumeron alle vaikka on pskaa päälaeen alla
- Anonyymi
Yksilöllistä. Minulla ollut koko ikä korkea hemoglobiini ja matala senkka!
- Anonyymi
oletko tavannut ketään jolla on korkea homogobellini?
- Anonyymi
demarihäiriköillä on korkea kynnys ja matala mieli ihan mihin tahansa ja senkin jälkeen
- Anonyymi
Mene persu muualle mölöttämään - mieluummin lääkärille.
- Anonyymi
Minulla on aina ollut Hb normaalin alarajalla. Kerran ollut anemia ja sain rautakuurin.
- Anonyymi
Korkea homopingviini joka ei ole yleinen demareilla paitsi bmielisairaalassa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819