Tuleeko sieltä sama biisi monta kertaa päivässä?
Radio957 kanava
4
285
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä. Lisäksi samat vanhat soivat päivästä, viikosta, vuodesta toiseen yhä uudelleen ja uudelleen
- Anonyymi
Onkohan sitä samaa tulossa pian myös ouluun radio megan nimellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sitä samaa tulossa pian myös ouluun radio megan nimellä
Tuskin ketään kiinnostaa. Entinen Megakin kituutteli vuosikymmenen. Silloin oli jotakin sisältöä kuten jääkiekko ja omia uutisia. Nyt jääkiekko tulee Kalevalta. Tampereella joku paikallislehti tuotti ainakin aiemmin uutiset, Oulussa Kalevalla on oma radio. Tarkoittaa, että paikallinen Mega olisi vain kallis yritelmä jostakin. Kuunteleeko kukaan 957:aa? Henkilökohtaisesti en tunne ketään, joka kuuntelee sitä. Varmaan yhtä mielenkiintoinen olisi Mega. Ei sovi enää tähän aikaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178691912
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524442
- 703962
- 513266
- 513224
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573046Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422495