Voisiko joku kertoa,miten p12 -06 kässäriä säädetään,kiitos.
käsijarrun säätö p12 -06 2.0
7
1276
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat säätää tai mikä vika?
Eikö jarruteho riittävä? Vai ottaako toisella puolella?
Jos takapäässä ei seisontajarru ota niin jarruttele käsijarrulla että palat puhdistuu ja toiminta herkistyy. Levytkin puhdistuu takana ja jarruteho nousee.- Anonyymi
Kahva nousee kattoon
- Anonyymi
Niin ja
Satulan puolelta pitää vaijerien vetää saman verran eli vivuston päästä ja jäädä sama välys. Se todetaan juuri sieltä. Helppo katsoa
Silloin sama jarruteho ja palat puristaa levyä yhtä kovaa.
Vaijerien säätöön hyvin harvoin pitää puuttua, en ole koskaan tarvinnut itse ja kukaan lähipiiristä. Olen katsonut että satulasta vipu liikkuu saman verran ja palautuu stoppariin ja vaijeri ei jää vetämään. - Anonyymi
Vaijerien säätö tapahtuu helpoiten romuttamon nosturilla ennen rötiskösi paalausta.
- Anonyymi
Eipä tullut vastausta,kaikkea muuta
- Anonyymi
Kahvan juuressa on säätö luuvi josta voi kientee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818